Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4178
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg åpner ritalin kapslene og knuser inneholdet, hvor mange mg må jeg sniffe for å få et lite ruskick og rydde motivasjon? Kan selvsagt svelge de også, men nasalt gir vel mer kick selvom det varer kortere.

Får besøk ikveld, og har ikke energi, heller ikke tilgang på brus eller makka, så da får det gå.
Mann, 60 kg, 170 høy.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ouu pass på ikke ta for mye! Kompis havna i koma i 17 timer
Du spør helt ukritisk på et forum hvor hvem som helst kan svare hva som helst, om hvor mye ritalin du bør snorte for å få ryddekick.

Hvis du seriøst er avhengig av å snorte ritalin for å rydde litt, + du er uten energi... avlys besøket. Ingen spurte om du hadde tilgang på makka eller brus..
Anonym bruker
"Parallell Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10mg er det meste jeg kan ta uten å virke som en angstfyllt idiot. 10-20mg virker å være greit for de fleste uten toleranse. Lykke til og håper du får hjelp.
Er som å sniffe på seg en nedtur, bare drit
Spis 20-120mg. Alt etter hvor mye brus/makka du bruker.. har du null toleranse så kan du fint holde deg under 50 mg
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje rundt 40-60mg + 2 øl... jeg føler iallefall at et par øl får meg i mye bedre og energisk form når jeg tar metylfenidat. Er det depot du har? lenge siden jeg har tatt ritalin så husker ikke om det kommer i flere varianter.. Er det "piller" eller "kapsler" du har?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ouu pass på ikke ta for mye! Kompis havna i koma i 17 timer
Vis hele sitatet...
Vær så snill å utdyp
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje rundt 40-60mg + 2 øl... jeg føler iallefall at et par øl får meg i mye bedre og energisk form når jeg tar metylfenidat. Er det depot du har? lenge siden jeg har tatt ritalin så husker ikke om det kommer i flere varianter.. Er det "piller" eller "kapsler" du har?
Vis hele sitatet...
Har 20mg kapsler, så 10mg kommer de første 3 timene også 10 til de neste 3 om jeg bare svelger de hel. Alltid hatt høy makka toleranse, aldri hatt nedtur selv da jeg brukte 5g i uken i en stor periode. Iverfall ingen fysisk nedtur. Måtte kulean med benzo og pils for nedturen på dette søppelet ble drøyt rent kroppslig. Kanskje det hadde hjulpet om jeg kombinerte det med to pils som du sier, selvom det er pluss og minus kombo, men to pils er vel så lite at det har null betydning. Mulig jeg loker nå, måtte ta noen bikkjebein for å kulean.tenkte jo at dette var ingenting når jeg er tidligere makatryne, men dette var jo faen meg angst og Uber nedtur. Aldri mer. Sorry loke tekst, 3-4 hundebein og pils innabords nå. Jaja, blir et interessant besøk da, selvom kåken ser like krasjet ut :P ikke a4 folk da så er vel good. Men nå er jeg så chill og fornøyd at jeg bare skriver videre her jeg.. Tytekick uten energi til å tyte så jeg skriver.

Men gjentar: ritalin - ikke verdt det. Med mindre du tar 10-20mg på depot for å konse på eksamen kanskje. That's it.

Fikk er gratis brett av en kompis med add, men har du ikke adhd, bruk aldri penger på dette pisse. Funker kanskje for studie, men da er likevel cola eller AMF i små doser bedre. Peace out, får prøve å gjøre noe siste timen før de kommer.

Peace out
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har 20mg kapsler, så 10mg kommer de første 3 timene også 10 til de neste 3 om jeg bare svelger de hel. Alltid hatt høy makka toleranse, aldri hatt nedtur selv da jeg brukte 5g i uken i en stor periode. Iverfall ingen fysisk nedtur. Måtte kulean med benzo og pils for nedturen på dette søppelet ble drøyt rent kroppslig. Kanskje det hadde hjulpet om jeg kombinerte det med to pils som du sier, selvom det er pluss og minus kombo, men to pils er vel så lite at det har null betydning. Mulig jeg loker nå, måtte ta noen bikkjebein for å kulean.tenkte jo at dette var ingenting når jeg er tidligere makatryne, men dette var jo faen meg angst og Uber nedtur. Aldri mer. Sorry loke tekst, 3-4 hundebein og pils innabords nå. Jaja, blir et interessant besøk da, selvom kåken ser like krasjet ut :P ikke a4 folk da så er vel good. Men nå er jeg så chill og fornøyd at jeg bare skriver videre her jeg.. Tytekick uten energi til å tyte så jeg skriver.

Men gjentar: ritalin - ikke verdt det. Med mindre du tar 10-20mg på depot for å konse på eksamen kanskje. That's it.

Fikk er gratis brett av en kompis med add, men har du ikke adhd, bruk aldri penger på dette pisse. Funker kanskje for studie, men da er likevel cola eller AMF i små doser bedre. Peace out, får prøve å gjøre noe siste timen før de kommer.

Peace out
Vis hele sitatet...
Peace out to ganger, jaja, da vet vi bikkjebiena funka
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok for hvis det er kapsler så har jeg altid helt ut innholdet i en skje også tatt en andre skje av samme størrelse og lagt den oppi den første skjeen med kuler med ritalin og da er de kjempe lett å knusehelt til pulver også kan du bare ta det i juice eller noe sånt og krysse fingerne for å få bort depot effekten.. som sagt noen år siden jeg har drevet med ritalin og jeg tok ofte 300mg og sånt hver dag som jeg sniffa, er enig i at det er noe dritt.. men hvis man gjør det litt ordenlit og blander med et par øl så er det iallefall i min erfaring at man kan åpna en energisk komfortablen rus og sette igang ryddekick (man blir litt spaca i hodet men helt klart litt speeda iallefall fokusert selvom man blir litt grøt i hodet). Du høres jo erfaren ut så du får jo vurdere selv, men feks 10mg ritalin med depot effekt kan ialelfall ikke sammenlignes med makka så lenge depot effekten er der.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@Bothrops En kompis av meg fikk hjerteinfarkt etter han sniffet masse ritalin og kanskje en annen type adhd medesin som ikke var methylfenidat, han ble liksom gjenopplivet. Tror ikke dette er normalt om du ikke har noe hjertefeil i familien, men det er nok helt klart lurt å ha i bakhodet.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Kapsler med modifisert frisetting: Det hurtigvirkende granulatet oppløses raskt og gir en initial Cmax innen 1-2 timer. Det modifiserte granulatet løses opp avhengig av pH etter noen timer og gir en ny topp i plasmakonsentrasjon 5-7 timer etter administrering.

Husk at mye av den kapselen du spiser hel kommer kanskje optill 7 timer etter inntak. så vær forsiktig med redosering hver 3 time :P

Uansett har du tatt 3 bikkjebein nå så kan du kanskje bare spare ritalinen? tror du det blir noe rydding uansett nå liksom?

Beste er bare å ta 63mg methylfenidat som depot med en gang du står opp, også muligens redosere med halve dosen du tidligere tok etter 5-8 timer. det er het klart beste måten å brule både ritalin og concerta på. Disse legemiddelene kan jo ikke sammenlignes med makka :P methylfenidat får meg til å tenke klarere, det får meg ikke til å gjøre ting jeg normalt ikke ville gjort(tenke klarere eller mer organiserte tanker iallefall).
Sist endret av Absurd; 8. november 2019 kl. 17:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan ikke noe om doseringa på dette. Men en roomie jeg hadde snorta 20mg × 2 og endte opp i den værste psykosen jeg har sett og hørt om. Han ble permanent skada av det , innlagt en måned , går på antipsykotika fortsatt og om han dropper medisinene sine 1 dag så er han helt koko psyk igjen. Hadde nøytral holdning til ritalin før det fordi jeg ikke hadde nok innsikt, men etter det må jeg bare si jeg sterkt fraråder det. Leste meg opp i den forbindelse og det er ikke uvanlig at ritalin gir psykose. Og psykoser er ikke noe man skal ta lett på. Selvom det noen ganger kan gå over etter noen dager er det kjempe mange som får varige mén av det og legene sier han her må medisineres resten av livet.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med den som skriver at når valget står mellom å ta stoffer eller avlyse besøket, så avlyser du besøket og tar deg en rolig helg og slapper av og rydder litt etter litt utover uka som kommer istedet.
begynn med 10-20 mg holder, ville ikke gått høyere , kjip nedtur.er ikke vits i å snorte det de funker like bra om man svelger det i stedet.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta ut innholdet, legg et kort over også moser du det med en snuseske eller noe rundt du kan trille hardt oppå. Prøv deg fram med kanskje en-to kapsler først