Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 449
Nå har jeg surfet rundt i flere timer flere ganger på jakt etter noe så simpelt som en CD Box med skulder reim. Er så lei av å dra på byen/narspiel med masse cd-er i bagen. Vil ikke ha sånne store boxer som har plass til 200-300 cd-er. Skal jo tross alt løpe rundt med den.

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/80/804507.jpg

kunne tenkt meg en som ser ut som denne bare for cd-er. ( ville gjerne hatt en til vinyl, men er ikke så mange som har lp spiller lengere. )

noen som kan hjelpe ?
Hvor mange CD'r skal det være plass til da?

Personlig bruker jeg "Cakebox'er" i varierende størrelser. Går kanskje ikke over skulderen, men en 50-box går fint i øl-posen.

Så bruker jeg jo selvsagt bare CD-R(W) plater til dette da. De er jo ferdig mixet, dessuten, når de blir ødelagte eller gjenglemt, er det bare 2-3kr stykket, og ingen krise. Originalplatene mine forlater aldri huset.

[edit]
Forresten http://www.celesta.no har en aluminiumskoffert for teleskoputstyr, til kr 495,- om du røsker ut det meste av skumgummien får du plass til va 40 CD'r med cover.
Om du går inn på sidene deres, finner du kofferten under lenken "annet utstyr" i menyen til venstre. Prisen finner du i prislista under Orion.
Ellers, så hadde jo Europris en aluminiumskoffert til kr 99,- annonsert i forrige uke
[/edit]
Sist endret av vikingen; 8. april 2004 kl. 12:25.
Giddyapp!
Psyc0re's Avatar
Trådstarter
har jo selvfølgelig tenkt å bruke denne til mixer.

men kunne tenkt meg plass til en ca. 50-70 cd-er i sleeves. har vel egentlig ikke nødt til å være reim på den kan vel alltids presse den ned i en bag.

cakebox var vel egentlig ikke akkurat det jeg var på jakt etter . blir et helvete å finne frem til riktig cd før sangen er over.

tror den gjør susen takker
Sist endret av Psyc0re; 8. april 2004 kl. 12:31.