Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2435
http://fc07.deviantart.net/fs47/f/2009/235/8/5/__Sirius___Fuck_up___video_by_Marori.jpg

Musikkvideo jeg laget for Sirius sin
"Sirius - Fuck up" låt fra albumet: Shine
Produsert av Spesifikk
veldig enkel og rolig musikkvideo.
håper på feedback på hva dere syntes var kult,
og hva som burde ha blitt gjordt anderledes!
Marori
Veldig bra video. Liker sort & hvitt greia du kjører.
Hvor mye fikk du for å lage den, og hvor mye tar du for å lage en enkel video?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg likte videoen veldig godt uten at jeg har noe særlig konstruktivt å komme med.
OT: Er det han fyren fra tattoo-sjappa i Larvik du har laget film om som er med i videoen eller er jeg helt på bærtur?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Veldig bra film, dette likte jeg!

svart hvitt filmingen er bra!
Har ingenting konstruktivt å komme med jeg heller men likte den veldig godt. Passa veldig godt med svart-hvitt og
Et ord, imponerende! Du har virkelig truffet spikeren mindt på hodet når det kommer til svart/hvitt-valget. Kule og beskrivende bilder uten at det blir for voldsomt. Jeg pleier sjeldent å se musikkvideoer, men denne falt godt i smak. Skrufboksen kunne du kanskje med fordel holdt deg uten, men uansett: veldig bra.
Synes det var en flott video! Hører aldri på slik musikk selv, men her klarte du faktisk å sette meg i en stemning som gjorde denne låta helt rett! Godt gjort!
Sitat av Restyle Vis innlegg
Et ord, imponerende! Du har virkelig truffet spikeren mindt på hodet når det kommer til svart/hvitt-valget. Kule og beskrivende bilder uten at det blir for voldsomt. Jeg pleier sjeldent å se musikkvideoer, men denne falt godt i smak. Skrufboksen kunne du kanskje med fordel holdt deg uten, men uansett: veldig bra.
Vis hele sitatet...
Syns skrufen var en god ting å ha med jeg.
Sånn jeg så musikkvideoen handlet det om hans liv, og da funket den fint inn!
Veldig mye bra. Lurte bare på en ting. Hva er grunnen for at du har gått for et vanlig 4:3 bilde, og ikke 16:9, som de fleste nå til dags lager det meste i?
Digger denne, så den for noen uker siden på youtube.
Liker hele videoen i svart hvit, passer liksom til det han synger til.

KP!
Sangen er utrolig bra, men musikkvideoen gjør det så mange ganger bedre. Får en utrolig god feel av denne sangen.

KP!
Wow...Imponerende. Videoen gjør sangteksten mye kraftigere.

Hvor lang tid brukte du på filmingen og visste du allerede hvordan du skulle bruke klippene, eller gjorde du det først når du satt deg ned og klipte det sammen?
Vil du fortelle litt om utstyret du har brukt ?
Noen klipp kan minne om et Canon HV30 med et Letus35 mini 35mm adapter!
KP!
tusen takk! :-D :-D :-D drit kult å få så mye bra tilbakemelding! :-)

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Veldig bra video. Liker sort & hvitt greia du kjører.
Hvor mye fikk du for å lage den, og hvor mye tar du for å lage en enkel video?
Vis hele sitatet...
takker :-D tar noen lapper :-) spørs om jeg føler greie, jeg er veldig "sær kunstner" sånn sett :-P

Sitat av olsen89n Vis innlegg
Veldig mye bra. Lurte bare på en ting. Hva er grunnen for at du har gått for et vanlig 4:3 bilde, og ikke 16:9, som de fleste nå til dags lager det meste i?
Vis hele sitatet...
tusen takk! kjørte 4:3 og mye "iso støy" for å få skikkelig fram den 8mm filmrull feelingen

Sitat av Geordie Vis innlegg
Wow...Imponerende. Videoen gjør sangteksten mye kraftigere.

Hvor lang tid brukte du på filmingen og visste du allerede hvordan du skulle bruke klippene, eller gjorde du det først når du satt deg ned og klipte det sammen?
Vis hele sitatet...
takk takk :-D ehm viste at jeg ville ha utendørs shots, som intro og outro.
blande det med flere mennesker fra miljøet rundt rapperen, og makro shots
av forskjellige skittene ting. men brukte ikke noe storyboard osv,
ville kanskje annbefale det. men trengte ikke det til dette :-)

Sitat av OracIe Vis innlegg
Vil du fortelle litt om utstyret du har brukt ?
Noen klipp kan minne om et Canon HV30 med et Letus35 mini 35mm adapter!
KP!
Vis hele sitatet...
det har jeg faktisk litt lite lyst til :-P er litt av magien, men er ikke Canon HV30.
for meg både som fotograf og som "filmmaker :P" så er alfa omega lyset. det er det viktigste :-)

oj dette blei langt :-O

Marori!
Okay, det skjønner jeg da : ) Fortsett med å lag filmer! Du er flink!
shiiiiit, kult!!!