Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1620
Jeg hadde en fortur innover i fjellet, og forran meg gikk det et middelaldrende ektepar hånd i hånd, og siden omgivelsene var veldig fine, og siden jeg synes det var et fint motiv å ha med ekteparet, så prøvde jeg meg på et bilde:

http://i608.photobucket.com/albums/tt166/Timeo-WoW/000001.jpg?t=1261087329

Jeg aner ikke hvor "strekene" i bildet komer fra, om det var jeg som hurtig tok armen forbi bildet eller noe annet, har ikke peiling, men det ser hvertfall kult ut og tilfører noe neste spøkelsesaktig til bildet. Paret lenger fremme er såvidt synlig.
Trådstarter
The Ring has me!
Det er en svær glassvegg midt i skauen, rett foran kameraet ditt?
Trådstarter
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Det er en svær glassvegg midt i skauen, rett foran kameraet ditt?
Vis hele sitatet...
Niks, ingen glassvegg, bare en fredelig skogsvei en halvtimes tid fra sivilisajonen.
Kanskje noe sidelys som har reflektert i den billige optikken?
Det er ikke fotolabben som kanskje burde ta en titt på utstyret sitt? Kan jo være at emulusjonen på filmen har blitt dratt eller skrapet opp på et eller annet vis? Eller kan det være at lukkeren i kameraet fusket litt?
Å nei! Et engangskamera med dårlig optikk! Iiiiih!
Støtter forslaget om oppripet negativ. Har du det tilgjengelig ???
Er det riper på det, bør du gå til butikken å klage/opplyse dem om dette før de ødelegger flere biler.
Er bildet tatt i Arna? Lignet litt på en av de turstiene der.
Kanskje spøkelses-jenta fra denne tråden følger etter deg?