Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 11432
Ser at pedojakting blusser ekstremt opp i Norden. Norske PHN og svenske PHS får mye oppmerksomhet landet rundt og har allerede tatt fatt mange.

Hendelsen i Luster heromdagen bl.a var jo PHN. Denne casen ga jo også resultater, mannen er siktet nå.

Hva tenker folk? Du finner gruppene på tiktok og instagram, hvor du der får mer info.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av gooos1 Vis innlegg
Ser at pedojakting blusser ekstremt opp i Norden. Norske PHN og svenske PHS får mye oppmerksomhet landet rundt og har allerede tatt fatt mange.

Hendelsen i Luster heromdagen bl.a var jo PHN. Denne casen ga jo også resultater, mannen er siktet nå.

Hva tenker folk? Du finner gruppene på tiktok og instagram, hvor du der får mer info.
Vis hele sitatet...
Har ikke noe mot det i seg selv, gitt at det gjøres grundig nok arbeid slik at de ikke tar uskyldige folk. Og det er vel på kvalitetskontrollen folk kan velge å ta noen snarveier for å pumpe ut content.. vigilantisme for views er der jeg mister støtten for slikt.

Realiteten er nok også at mange som ser på pedohunters spesifikt for å se dem mishandle pedofile. Jeg har ikke noe imot å gi en oppvekker til faktiske pedofile, men det er uten tvil den nysgjerrigheten og ønsket for å påføre smerte mot et annet menneske, under unnskyldning "han er jo pedo", som blir for usmakelig for meg.

Mange av dem som skriver og kommenterer i live streamene bruker muligheten til å selv pøse ut med ondskapsfullhet, uten å ellers ha noe positivt å bidra med i livet for alle. Resultatet er at følgerne til pedohunters blir en cesspool av lettlurte, hatske og lett antennelige vigilanter som egt ikke er noe særlig gode mennekser heller. Hvilke sunne mennesker bruker tiden sin på å være aktivt kommenterende i mobbe-streams?

Overgripere er nok de som fortjener mest mobbing av alle på jord, men pedohunting vil alltid avle opp en mobbekultur som jeg personlig tror sjeldent vil føre til noe godt. Hvis den genuine intensjonen er å fange pedofile og ikke å grinde views/penger, hadde dem ikke streamet offentlig alt bevismateriale, og hadde heller ikke tatt dem selv, slikt arbeid hadde de isåfall overlatt til politiet.

Just my two cents.


Håper vi ikke får en Vitaly kultur i Norge, hvor forbigående helt ukritisk går å denger 80 år gamle menn til blods ned i asfalt.
Sist endret av frilansloser; 1 uke siden kl. 03:14.
En hendelse å ha i bakhodet er en gjeng med ungdommer (16-18 om jeg husker rett) som gjorde dette og pedoen kappet over sin egen strupe foran dem. De var "heldige" og kom unna med "bare" PTSD, neste jeger er kanskje ikke like heldig...
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Har ikke noe mot det i seg selv, gitt at det gjøres grundig nok arbeid slik at de ikke tar uskyldige folk. Og det er vel på kvalitetskontrollen folk kan velge å ta noen snarveier for å pumpe ut content.. vigilantisme for views er der jeg mister støtten for slikt.

Realiteten er nok også at mange som ser på pedohunters spesifikt for å se dem mishandle pedofile. Jeg har ikke noe imot å gi en oppvekker til faktiske pedofile, men det er uten tvil den nysgjerrigheten og ønsket for å påføre smerte mot et annet menneske, under unnskyldning "han er jo pedo", som blir for usmakelig for meg.

Mange av dem som skriver og kommenterer i live streamene bruker muligheten til å selv pøse ut med ondskapsfullhet, uten å ellers ha noe positivt å bidra med i livet for alle. Resultatet er at følgerne til pedohunters blir en cesspool av lettlurte, hatske og lett antennelige vigilanter som egt ikke er noe særlig gode mennekser heller. Hvilke sunne mennesker bruker tiden sin på å være aktivt kommenterende i mobbe-streams?

Overgripere er nok de som fortjener mest mobbing av alle på jord, men pedohunting vil alltid avle opp en mobbekultur som jeg personlig tror sjeldent vil føre til noe godt. Hvis den genuine intensjonen er å fange pedofile og ikke å grinde views/penger, hadde dem ikke streamet offentlig alt bevismateriale, og hadde heller ikke tatt dem selv, slikt arbeid hadde de isåfall overlatt til politiet.

Just my two cents.


Håper vi ikke får en Vitaly kultur i Norge, hvor forbigående helt ukritisk går å denger 80 år gamle menn til blods ned i asfalt.
Vis hele sitatet...
Støtter det du sier fullt ut. Etter å ha sett endel på forskjellige slike videoer/tv programmer sitter jeg med en sterk følelse av at veldig mange av de som de tar kanskje aldri ville ha gjort dette hvis det ikke var for at de ble lokket til å gjøre det. Da blir det "entrapment" som jo egentlig ikke er lov. Veldig få av dem fremstår som aktive pedoer. Kanskje ville de fleste av dem aldri agert på sin "legning" hvis de ikke ble lokket till å gjøre det. Veldig bra når de får tatt ekte pedoer da som har misbrukt barn før. Nabovarsel har gjort en del bra i så måte. Er en hårfin linje ofte når det gjelder dette her. I tillegg vil jeg påpeke at de fleste pedofile selv hsr blitt seksuelt misbrukt som barn. Jeg tenker at vi må hjelpe de pedofile som IKKE forgriper seg på barn og sperre inne dem som gjør det på livstid sånn at den onde sirkelen brytes. Å pedohunte kun for eget ego, views og donasjoner er forkastelig. Da gjør du det ikke for barna.
Sist endret av FriFugl; 1 uke siden kl. 08:24.
I en av artiklene ble det nevnt at pedojegere later som de er mindreårige i chat for å finne pedofile. Hvordan vet vi at de ikke «oppfordrer» til dette? Ikke at dette unnskylder pedofile, men jeg er ganske skeptisk til at folk tar loven i egne hender. Det kommer alltid til å gå galt…

Pedofile trenger psykiske hjelp, psykolog eller noe lignende. Tankene er jo i deres hode, så jeg tror ikke at det å banke dem får dem til å slutte. Det gjør bare dem ekstra mer forsiktig - og kanskje enda vanskeligere å ta.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av marsboer Vis innlegg
I en av artiklene ble det nevnt at pedojegere later som de er mindreårige i chat for å finne pedofile. Hvordan vet vi at de ikke «oppfordrer» til dette? Ikke at dette unnskylder pedofile, men jeg er ganske skeptisk til at folk tar loven i egne hender. Det kommer alltid til å gå galt…

Pedofile trenger psykiske hjelp, psykolog eller noe lignende. Tankene er jo i deres hode, så jeg tror ikke at det å banke dem får dem til å slutte. Det gjør bare dem ekstra mer forsiktig - og kanskje enda vanskeligere å ta.
Vis hele sitatet...
Når du nevner det har jeg hørt den nokså ofte at de selv mener at vedkommende skulle være 18 osv. Motargumentet er vel ofte at de har "alt loggført", uten å faktisk vise loggene. Sukk, ja det kan faktisk hende at noen er såpass kyniske ja...
Det er ikke et problem å grisebanke/mishandle pedofile i mine øyne.

Det er derimot problematisk at folk som ikke har all fakta på bordet eller har myndighet gjør sånt, nettopp fordi feil skjer. Det er ekstremt mye dumme mennesker i verden, og de tiltrekkes av slikt. Hvor mange uskyldige har blitt mishamdlet eller noe? Hvem vet?

Jeg ble fortalt av en person på en institusjon jeg jobbet på om en episode i fengsel der en antatt pedofil hadde blitt systematisk mishandlet i en lang periode. Blant annet fått knust trynet, bokstavelig så det måtte skruer og plater og alt mulig til. Viste seg at han var uskyldig, type helt uskyldig. Ble jeg fortalt da ihvertfall som seff ikke er noe annet enn en anekdote.

Poenget er at det er farlig tendens og vanlige folk kan ikke holde på sånn.

Men er man pedofil og begår oveggrep fortjener du seff «streng» behandling.

Men det er nok bedre å fortsette kampen mot rusreform, og det høres kanskje rart ut, men da vil politiet få frigjort ressurser og kan da sette dem inn mot slikt. Og voldtekt og sånt. Narko har jo lenge vært prestisje i politiet, og en vel til forfremmelse.

Hvis kriminalitet med ofre blir mer «populært» i politiet så kanskje de tar noen og.
Dette er svært syke mennesker. Å ha disse skitne tankene for seg selv er ille nok, men når dem oppsøker små barn og gjør alvor av fantasiene sine og planlegger overgrep er hundreogett ute.

Det er vanvittig tøft at noen tør og klarer å røyke ut disse eklingene, men pass på så det ikke backfirer og pedoen blir "offeret."

Håper Norge åpner for kjemisk kastrering. Hvis du ikke klarer å tenke på annet enn å antaste unger så fortjener du ikke fungerende seksualdrift.
Eneste som kanskje er verre enn pedofile er de som tilrettelegger for det på egne barn og nabounger bare for å tjene penger. Motbydelig.
Fuck Mr. Plod!
Måtte joine telegrammen til de pedohunterene, faen meg 2100 norske medlemmer.

Jævlig bra jobba, stå på <3
Dette er vel et symptom på at politiet ofte beskytter pedofile. De får spesialbehandling i fengsel, hvis de engang blir tatt. Lite straff og generelt lite konsekvenser for pedoer i det norske samfunn. Nabovarsleren prøvde å expose pedoer men det var heller ikke greit. Da er dette neste naturlige steg. Folk tar saken i egne hender. Jeg støtter det som F!
Har en følelse av at en del av disse medlemmene gjør dette for å legitimere sitt eget behov for å utøve vold. Relativt patetisk i så fall.
Det er en uting, og ekstremt unorsk. Patetisk. Vi har lov og orden i norge, ikke den dritten her.
De som virkelig ønsker å ta pedoer søker seg inn på Politihøgskolen. Alle andre som ønsker å ta omveier for å "ta pedoer" er egentlig bare ute etter å få ut aggresjon når de egentlig selv har store mentale problemer som burde føre til at de også bures inne. Og de som filmer seg selv "jakte på pedoer" er en egen subgenre av syke tapere som ønsker oppmerksomheten og driter i justis.
14 åring fra PHN er siktet for drapsforsøk: https://www.vg.no/nyheter/i/1MO7AG/k...r-drapsforsoek
Video av hendelsen er på telegram kanalen
Fuck Mr. Plod!
Eneste jeg syntes er litt kjipt er at de bare får tatt folk som vil ha seg med 15åring.

Hadde hatt enda mere respekt om de tok noen som virkelig var noen monster, de som har seg med de som er så unge at de ikke skjønner at det er galt.

De som er på dating apper og hooker opp med en på 15 er absolutt ikke de største monsterene, litt vanskelig å luke fram de som har seg med en på under 10år.

Selvfølgelig mulig å finne de å, men da må du virkelig jobbe hardt og se mye drit.

Politiet klarer jo en sjelden gang å komme seg inn i noen ekstreme nettverk, men det er ikke gjort over natten.

Hadde de fått tak i en jævel kunne de kanskje fått han til å tyste på andre i miljøet, idk.

Drapsforsøk er jo å dra den, jeg ser den...
Dette her er idiotfakter, og slår veldig fort tilbake på den som driver med det. Det slår aldri feil at de enten "avslører" noen som ikke har noe som helst med saken å gjøre, eller så drar de det så langt som dette her. En kan også relativt lett se for seg tilfeller hvor målet velger å forsvare seg selv, med eller uten våpen eller andre remedier.

Det er heller ikke uproblematisk å bruke bevis samlet inn på denne måten til å straffeforfølge vedkommende. I ytterste konsekvens kan de som driver med pedojakting altså risikere store konsekvenser selv, mens målet går fri. Å starte voksenlivet i en eller annen martyrtilstand i fengsel eller sunnaas fordi man er dum i hodet, det er ikke oppskriften på et langt og lykkelig liv.
Voksne som er tiltrukket av 14-15 åringer er ikke pedofile, de er hebefile eller efebofile. Pedofile er bare seksuelt tiltrukket av barn som ikke er kommet i puberteten ennå. Så å kalle det pedohunting er feil.

Sitat fra Wikipedia:
"I forskningsmiljøer brukes spesifikke termer for kronofili: for eksempel efebofili til å referere til den seksuelle preferansen for ungdom i midten til slutten av tenårene, hebefili til å referere til den seksuelle preferansen for personer i begynnelsen av puberteten, og pedofili til å referere til primær eller eksklusiv seksuell interesse for prepubertale barn."
Hvis dette er folk som allerede er dømt, så risikerer man å skyve disse menneskene enda lenger utenfor samfunnet. Og folk som blir skjøvet ut av samfunnet har større sjanse for å begå kriminalitet, for eks. overgrep. Så lenge vi ikke har livstid eller dødsstraff, mener jeg det beste for samfunnet er om disse folkene får være i fred etter at de har sonet. De skal mest sannsynlig være noens nabo.
Sist endret av Bjarnebekjent; 1 uke siden kl. 20:40.
Synes de fortjener en medalje.

Pedofile som jakter på små unger har ikke livets rett spør du meg
Fatti å sulten
putinerdritt123's Avatar
Jaja, nå er det bare tidsspørsmål før en gjeng med fjortiser med sine "bunadskniver" kommer etter Kikagaku og kanskje noen fler andre etter de har lest denne tråden ja :-D
Dette har ingen ting i en rettsstat å gjøre, og det forventes at myndighetene rydder opp i denne totalt avvikende oppførselen.

Vigilanter er en blemme på samfunnet. De får nok seg en overraskelse om de fortsetter.
Sist endret av Hilbert; 1 uke siden kl. 03:24.
lol, ja vi får vente til 20vis av barn er voldtatt og at politiet gir 3 år, evt saken henlagt

Jeg sier ja takk til disse
Ja vi kan vel like gjerne avskrive hele rettsapparatet? Hvis jeg synes at straffene er for lave for hasjiser, så bør vi ha en gruppe mennesker som går rundt og knvistikker de? Og det er helt ok? Glem tidene der dere fikk trusa avrevet av politiet.
Sist endret av Hilbert; 1 uke siden kl. 03:29.
New generation
colakork's Avatar
Jeg lever i et samfunn og oppfører meg innenforbi rammer jeg forventer andre også skal følge. Hvis noen plutselig går rundt å dreper folk så må dem bli forsvunnet.

Spesielt bekymringsverdig at barn blir med på sånt. Hvordan blir hans rolle i verden de neste 20årene?

Husker at jeg satt rundt lunsjbordet også satt en å fortalte stolt om når han og gutta gikk på hjembesøk for å "ta en". Det er ekkelt. Hvem som helst kan bli satt opp til å se ut som en pedo for å så bli drept.

Jeg klarer å tenke frem 2 forskjellige scenarioer på et knips for å sette opp en random fyr til å se ut som en pedo... Aldri livet om jeg hadde gjort det mot noen, men så lett er det egentlig.
Så kan vi helt sikkert spørre oss hvor denne radikaliseringen og neglisjeringen i forhold til rettsapparatet og demokratiet kommer i fra, i vår tid. Brune skjorter og russere all the way down.
Sist endret av Hilbert; 1 uke siden kl. 05:02.
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Dette har ingen ting i en rettsstat å gjøre, og det forventes at myndighetene rydder opp i denne totalt avvikende oppførselen.

Vigilanter er en blemme på samfunnet. De får nok seg en overraskelse om de fortsetter.
Vis hele sitatet...
Vigilanter er vel et symptom på at rettsystemet ikke fungerer?

Sitat av marsboer Vis innlegg
I en av artiklene ble det nevnt at pedojegere later som de er mindreårige i chat for å finne pedofile. Hvordan vet vi at de ikke «oppfordrer» til dette?
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke oppfordre til noe, tilbudene kommer rekende på ei fjøl om du legger inn noe ei 10 år gammal jente ville dekorert profilen sin med på f eks Roblox
Sist endret av ketoDaddy; 1 uke siden kl. 09:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pongo
gooos1's Avatar
Trådstarter
34 1
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er en uting, og ekstremt unorsk. Patetisk. Vi har lov og orden i norge, ikke den dritten her.
Vis hele sitatet...

Teit uttalelse imo?

Er ikke det at over 2000 folk på kort tid har meldt seg inn i en pedohuntinggruppe et tegn på at folk har misnøye og mistillit til rettsystemet, og derfor tar loven i egne hender.

Også tenker jeg som har et lite innblikk i dette: Satan hvor lett det er å finne pedofile, det tar ikke én hel dag for å finne flere. Så dette kan jo absolutt ses på som prevantivt. Helvettes feite 40åringer som kan finne på å møte unger.

Støtter på ingen måte våpen eller noe mere enn en god lærepenge til disse, men jævelig deilig å se at mannen i Luster ble siktet pga dette.

Jeg tror mannen var livredd når han ble angrepet, som forrtjent. fint at han overlevde.
Sist endret av gooos1; 1 uke siden kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av gooos1 Vis innlegg
Teit uttalelse imo?

Er ikke det at over 2000 folk på kort tid har meldt seg inn i en pedohuntinggruppe et tegn på at folk har misnøye og mistillit til rettsystemet, og derfor tar loven i egne hender.
Vis hele sitatet...
Det er et tegn på at disse 2000 personene "har misnøye og mistillit til rettssystemet, og derfor tar loven i egne hender", ikke generaliser det mer enn du har grunnlag for. Finnes sikkert noen tusen nazister her i landet også, men en kan ikke treffe slutninger på samfunnsnivå av det heller.

Heldigvis er vigilantisme straffbart. Regner med og håper en god slump av disse kommer til å få erfare det.
En stor fallgruve om dette temaet er at følelsene lett kan ta overhånd. Da kan ting fort gå galt.

Men hvis det er 2000 norske menn som får stimuli av å være 11 år gamle jenter på Nettby for å lokke de gamle grisene ut på "date" så for all del.

Jeg håper for pedojegerne sin del at de har nok bevis, og at de har gode intensjoner, og at de ikke gjør det for egen vinning og stimuli.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-veldig-farlig

Mannen i 50-årene som blir stukket med kniv, er siktet for å ha avtalt et møte med et barn under 16 år med hensikt om seksuell omgang. Politiet mener dette fremstår som motivet for angrepet.
Vis hele sitatet...
Sist endret av IneartheDx; 1 uke siden kl. 09:49.
Sitat av gooos1 Vis innlegg
Helvettes feite 40åringer som kan finne på å møte unger.
Vis hele sitatet...
Duh?!? De finnes vel i alderen 13 til 115
Har sett den telegram-videoen, han pedoen har virkelig et forklaringsproblem, mtp på de grove meldingene han sender. Hvor lang straff kan han få? Men på den andre siden, han 14 åringen angriper han jo med kniv.
Sist endret av klattus; 1 uke siden kl. 10:19.
Det der kunne fort snudd andre veien hvis ikke pedoen så ut som Phil fra trailer park boys.
Fuck Mr. Plod!
Man tar ikke med alko til en på 15 når man er 50. Syntes ikke synd på dem, han skulle ha sex med en på 15 som drikker sprit...

Blæhh
Misforstå meg rett. De gamle grisene som vil ha sex med barn har jeg ikke noe til overs for (men man er ikke pedo fordi man vil ha sex med en 15 åring?)

Derimot føler jeg flere "par" der gutten er over seksuell lavalder mens jenta er under (typ 17 år -15 år) ikke blir helt sammenliknbart med pedoer.

Vil tippe at de gutta der i artikkelen var kjente av hun jenta. Men hadde de virkelig trengt å angrepet med kniv? De hadde vel nok bevis for å domfelle han(?)
Blir enkelt å likvidere folk fremover da. Bare å be de møte opp i et avsidesliggende skogholt, så skal de få bytte inn sin alkohol mot hasjsprøyter. Deretter "groomer" du et par "barn" og inviterer de til sex-treff på samme sted, i håp om at du egentlig snakker med vigilanter. Bonuspoeng om målet er over 40 og litt shabby utseendemessig.

Lurer på når vi får pedohunterhunters.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Misforstå meg rett. De gamle grisene som vil ha sex med barn har jeg ikke noe til overs for (men man er ikke pedo fordi man vil ha sex med en 15 åring?)

Derimot føler jeg flere "par" der gutten er over seksuell lavalder mens jenta er under (typ 17 år -15 år) ikke blir helt sammenliknbart med pedoer.

Vil tippe at de gutta der i artikkelen var kjente av hun jenta. Men hadde de virkelig trengt å angrepet med kniv? De hadde vel nok bevis for å domfelle han(?)
Vis hele sitatet...
Det heter vel hebofil og/eller ephebeofil elns.

Jeg er enig i at det burde være klarere i alderskillet. Før eller etter pubertet/ tenårene. Men folk som har sex med 15 åringer blir ikke en prosent mindre voldtektsmenn, bare fordi de teknisk sett "ikke er pedofile".
Sist endret av frilansloser; 1 uke siden kl. 11:31.
Jeg var så utrolig stolt over hvordan vi som samfunn håndterte ABB. Vi er en rettsstat, og hvis vi virkelig skal være tro mot prinsippene om menneskerettigheter så må de gjelde for alle mennesker, også forkvakla, forvirra, syke mennesker som gjør grusomme ting. Vi må være bedre enn dem. Måten vi velger å behandle alle slags utskudd på sier mye om hvem vi er selv. Husk at pedofile ikke er den eneste gruppen i samfunnet som møter hat. Skal det være fritt fram for hver enkelt å kaste seg over de menneskene man hater, av ulike grunner?
Syntes det blir litt teit "hei, jeg ser du er narkoman. har du lyst på gratis heroin?"
Går de samme etter homofile eller andre grupper også? Jeg skjønner at de som har blitt voldtatt i ung alder sånn som medlemmene i peojegerne er på en måte vil ha hevn, men det å gjøre seg selv til kriminelle og la den egentlige kriminelle gå fri høres jo svært korttenkt ut. Hvem er disse personene som blir angrepet? Er det folk som tidligere har antastet en pedojeger eller noen i familien han/hennes? Hvis ikke, så hvordan vet de at de har rett person til å begynne med?
Det har skjedd flere ganger at feile personer er outed som pedos, å da er de (pedohunetere) plutselig ikke noe bedre enn pedofile selv, knuser å ødelegger uskyldige liv for sin egen fornøyelse..
Støttes ikke.
Sist endret av Eyeamare; 1 uke siden kl. 15:10.
Jeg forakter pedofile mer enn noe annet her i verden, men er virkelig "hent fakler og høygafler" en tilstand vi egentlig vil tilbake til?
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Jeg forakter pedofile mer enn noe annet her i verden, men er virkelig "hent fakler og høygafler" en tilstand vi egentlig vil tilbake til?
Vis hele sitatet...
Vist ikke det snart blir gjort noe med det latterlige straffenivået så ja, løp og hent
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Vist ikke det snart blir gjort noe med det latterlige straffenivået så ja, løp og hent
Vis hele sitatet...
Med lavt straffenivå, kan du vise konkrete eksempler der du mener overgripere av mindreårige har sluppet alt for billig unna?

Det forekommer nok uten tvil, men skulle gjerne sett litt mer håndfast hva du referer til.

Vil forresten også nevne at jeg har sett mange reklamer på bussskur fra norsk helsevesen for å gi hjelp til pedofile som selv ønsker rådgivning for å håndtere lidelsen. Det skulle vært interessant å sett på statistikk til om det har god effekt, for jeg vil tro at de færreste pedofile oppsøker hjelp i frykt om hva et slikt stempel i helsevesenet medfører.

Tørr nesten ikke å google linken, selv som ikke-pedofil.
Sist endret av tullekontohehe; 1 uke siden kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Helt ærlig får jeg veldig ofte en følelse av at politiet burde sjekke pc/mobilen til de gutta som driver med "pedojakt" også.
Mike Tyson er dømt for voldtekt, registrert som sex offender i USA, dere må gjerne ta en tur over der og se hvor mange runder dere overlever med eller uten hansker.. Eller er ikke det like gøy?
Sitat av tullekontohehe Vis innlegg
Med lavt straffenivå, kan du vise konkrete eksempler der du mener overgripere av mindreårige har sluppet alt for billig unna?

Det forekommer nok uten tvil, men skulle gjerne sett litt mer håndfast hva du referer til.

Vil forresten også nevne at jeg har sett mange reklamer på bussskur fra norsk helsevesen for å gi hjelp til pedofile som selv ønsker rådgivning for å håndtere lidelsen. Det skulle vært interessant å sett på statistikk til om det har god effekt, for jeg vil tro at de færreste pedofile oppsøker hjelp i frykt om hva et slikt stempel i helsevesenet medfører.

Tørr nesten ikke å google linken, selv som ikke-pedofil.
Vis hele sitatet...
Mye ligger bak betamingsmur. Men ett enkelt Google på dømt for overgrep mot mindreårig. Og du finner ørten dommer som er alt fra samfunnsstraff og dommer fra 1-5 år i fengsel. Noe jeg ikke mener er nok for slike svin
KVAKKsalver
Problemet er at retten trenger BEVIS.
Syns synd på familien til pedoen. De i bygda vet sikkert hvem det er og det kommer vel ut snart. Hadde det vært faren min hadde jeg flydd landet
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Problemet er at retten trenger BEVIS.
Vis hele sitatet...
Er det virkelig et problem?

Er det ikke et større problem om man dømmer folk uten bevis?
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Mye ligger bak betamingsmur. Men ett enkelt Google på dømt for overgrep mot mindreårig. Og du finner ørten dommer som er alt fra samfunnsstraff og dommer fra 1-5 år i fengsel. Noe jeg ikke mener er nok for slike svin
Vis hele sitatet...
Sier siden noe om hva som skjer etter at dommen er sonet?