Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 520
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tok to stk tramadol (usikker på mg) i går kveld.
Disse ble tatt i halv 11 tiden på kvelden.

Jeg fikk litt lyst til å ta en knips i kveld da det er fri i morgen.
Kan jeg trygt ta knips i kveld eller burde jeg vente?

Fant ikke noe relevant informasjon på nett.
Erfaring.
Ingen fare. Kan ikke snakke for kvaliten på knipsen men tramadolen og virkningen er ute. Kan nok se spor av de men de påvirker ikke noe annet idag de så have fun
Akkurat med tramadol så er det vell noen ssri eller snri egenskaper inn i bildet. Noe som etter hva jeg husker ikke er så hendig å blande med div andre substanser. Så spørs vell hva som er innholdet i knipset din også?
Er ikke noe ssri snri i tramadol? Har da tatt 8 om dagen i 6mnd av de og brå sluttet uten problem noe som helst problemer mtp bivirkninger som mam ville fått av ssri snri?
Personlig ville jeg gitt hjernen en hviledag før MDMA etter tramadol pga den serotoninaktivitet, ellers kan du oppleve serotonerg-syndrom som er fryktelig ubehagelig. Det er ikke alltid det skjer, men veldig uheldig og ødelegger turen helt.

Men hvordan tramadol tok du igår og hvor mye? Hvis det var instant release, så tror jeg ikveld skal gå fint. Men om det var en real dose med depot, ville jeg kanskje venta til helga eller neste fridag.
Sist endret av Coffern; 30. april 2019 kl. 16:44.