Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2167
Nyttårsaften nærmer seg med stormskritt og dermed tenkte jeg det kunne vært passende å prøve seg på en blunt. Noen som pleier å røyke dette? Trenger man en spesiell type sigar for å få bra resultat? Hvor mye godsaker bør man legge i for å få ønsket effekt?
Better than thou.
Det er så godt som standard å bruke Philly blunts, men sigaren er så godt som umulig å få tak i i Norge. Derimot kan man bestille fra mange nettsteder, og få de sendt til Norge.
Ble litt nysgjerrig her nå.

Hva er en blunt? Hvilken effekt skal oppnås? Er det droger? Isåfall, hvor lenge sitter det i blodet?

[Z]
Det er vel bare vanlig sigar som du blander med hasjish (How high)
Hu hei!

Skulle røyka en hel madrass hvis jeg ikke skulle inn i HV 7. Januar
Hmm.. Noen som har erfaring med å tømme sånne billig-sigarer, den Sorte Mann f.eks. for så å fylle de med mekk? Sigaren går ikke i oppløsning? .. de er jo ikke akkurat "first quality"
Siden de er billige kan du jo prøve og si fra her hvordan det gikk ;-)
Master debater
Dekilaz's Avatar
En kan lese f.eks. her om hva det dreier seg om.

Ellers kan man vel mekke ved kun å bruke det ytterste tobakksbladet som "papir", men hvorvidt dette kan kalles en blunt vet jeg ikke.
Det er vel deg som er blunt, skal ikke blande med selve innholdet i sigaren. På Scorpius og jing jong, får du kjøpt blunt-paper.
Opprinnelig postet av Carlo
Det er så godt som standard å bruke Philly blunts, men sigaren er så godt som umulig å få tak i i Norge.
Vis hele sitatet...
Så det på den røyk-butikken over gata fra nasjonalteateret. Mener å huske at den var ganske dyr, da.
Better than thou.
Kan høre imorgen.
jeg pleier å ta et barberblad å snitte hele sigaren på langs, mne ikek i endene... så stapper jeg mekk nedi sprekken
Better than thou.
Må bli mongovanskelig å lukke den?
Tar du ut innholdet og stapper oppi mekk, eller blander du?
Er phillies det samme som disse "sigarpapirene" man får kjøpt på head shops? De er det iallefall flust med i head shoppene i bergen.. cognac smak, sjokolade smak, vanilje osv...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
polk's Avatar
Trådstarter
Aight, takker for svar. Fin guide, Beistet!!