Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1650
Den greia man skal levere til skatteetaten i dag, går det automatisk??? Kan jeg endre på ting i ettertiden .... Takk for svar er litt loka nå og det haster
Fristen for endringer er i dag, så dersom du ikke klarer å få gjort endringene i dag, er jeg redd det er for sent.
Dersom du ikke foretar deg noe vil det bety at du aksepterer skattemeldingen som den er og den vil bli levert automatisk.
Det kan hende du er heldig og får medhold dersom du søker om utsettelse på innlevering, men fristen for å søke om utsettelse er også i dag.
Sist endret av Veggen; 30. april 2019 kl. 22:46.
Skal du endre må skattemeldingen,må du gjøre det nå før midnatt. ikke i etterkant. du kan søke om å få utsettelse på skattemeldingen, men du må ta kontakt med de, mener å huske å at de hadde langåpent i dag til kl 22, litt sent nå da
eraser's Avatar
Trådstarter
Jeg sendte i sta uten endringer kan jeg endre siden ?
Sitat av eraser Vis innlegg
Jeg sendte i sta uten endringer kan jeg endre siden ?
Vis hele sitatet...
Nei, frist for å endre var 30 april. Da burde du bedt om utsettelse, men der var fristen også igår.
Sitat av eraser Vis innlegg
Jeg sendte i sta uten endringer kan jeg endre siden ?
Vis hele sitatet...
Ja, du kan endre.

https://www.skatteetaten.no/presse/n...-opplysninger/
Sist endret av dggr; 3. mai 2019 kl. 06:57.