Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3936
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er en gutt i 19åra som liker å tjene penger i tillegg til jobben min.

har sett og lest en del om sugardating. og det er ett ganske bra marked for homofile som vil "treffe" yngre gutter.

jeg er fult klar over at det ofte ender opp med sex.

det jeg lurer på er hvordan kan jeg vite om jeg kommer til å få senskader av dette? vanligvis så angrer jeg ikke på noen ting og er veldig flink til å legge ting bak meg.

er det en ide og møte en mann også avtale på forhånd at jeg ikke har gjort dette før og at jeg kan si stopp når som helst? eller er det også en dum ide?

er forresten ikke homofil selv. men har drevet en del med salg av nakenbilder til homofile.
(tjener vel en 2000 i uka fra 5 forskjellige menn) ser ikke problemet med å selge seg til homofile hvis man kun gjør det for pengene, mange ville nokk sagt jeg er "homo" som driver med sånt men har aldri hatt følelser for en gutt altså.
Skal ikke komme med noen moralpreken og det kan virke som du gikk glipp av den andre tråden her i går som gjaldt det samme.

Lykke til og kos deg. Lettjente penger

Flesteparten angrer, men det skjer jo etterhvert. Du vil ikke vite det før det er for sent.
Sist endret av Superspurv; 23. januar 2021 kl. 08:13.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
det jeg lurer på er hvordan kan jeg vite om jeg kommer til å få senskader av dette? vanligvis så angrer jeg ikke på noen ting og er veldig flink til å legge ting bak meg.
Vis hele sitatet...
Dette er vel ikke nødvendigvis noen fordel å ikke kjenne anger. Folk flest kjenner på anger og modifiserer atferden deretter. De lærer av feilene de gjør. Hvordan skal du kunne gjøre det tilsvarende tenkte du?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er en gutt i 19åra

jeg er fult klar over at det ofte ender opp med sex.

er forresten ikke homofil selv.
Vis hele sitatet...
For meg så sier dette seg selv
Kunne aldri funnet på det selv, verken til jenter eller gutter.
Kun min mening
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er en gutt i 19åra som liker å tjene penger i tillegg til jobben min.

har sett og lest en del om sugardating. og det er ett ganske bra marked for homofile som vil "treffe" yngre gutter.

jeg er fult klar over at det ofte ender opp med sex.

det jeg lurer på er hvordan kan jeg vite om jeg kommer til å få senskader av dette? vanligvis så angrer jeg ikke på noen ting og er veldig flink til å legge ting bak meg.

er det en ide og møte en mann også avtale på forhånd at jeg ikke har gjort dette før og at jeg kan si stopp når som helst? eller er det også en dum ide?

er forresten ikke homofil selv. men har drevet en del med salg av nakenbilder til homofile.
(tjener vel en 2000 i uka fra 5 forskjellige menn) ser ikke problemet med å selge seg til homofile hvis man kun gjør det for pengene, mange ville nokk sagt jeg er "homo" som driver med sånt men har aldri hatt følelser for en gutt altså.
Vis hele sitatet...
Man er ikke emosjonelt moden når man er så ung, innen du er 25 kan du være en helt annen person. Så det kan komme tilbake å bite deg i rumpa psykisk ved en senere anledning.

Den du møter kan finne på å ikke stoppe når du sier stopp, være for hardhendt eller virke snill for så å slå helt om til en slem person.

Hvis du tenker anal sex kan du få prolaps hvis det går skikkelig galt. Å få noe inn i toeren krever trening og store mengder med glidemiddel, råder deg til å eksperimentere med butt plugs, dildo (viktig at det er en bred base som stopper leketøyet ifra å forsvinne inn i toeren, da må det opereres ut igjen.) eller annet egnet sex leketøy før du har anal sex med en annen mann, da er du også mer forberedt og vet mer hva du skal gjøre for å få en hyggelig opplevelse hvis du bestemmer deg for å gjøre det.

Å leke litt med rumpa er bare morsomt det, og du kan få intense orgasmer. Men å skulle hoppe rett ut i det uten ordentlig forberedelser burde du ikke.

Man kan være biseksuell, altså at man liker å ha sex med andre menn uten å få noen følelser for de. Men det er bedre å finne noen med samme tankegang som deg, og som du er trygg på, sånn at du får utforsket deg selv ordentlig mener jeg før du evt skulle begynt med sugardating.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
(viktig at det er en bred base som stopper leketøyet ifra å forsvinne inn i toeren, da må det opereres ut igjen.)
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ingenting på. Har puttet mange rare ting i baken, og det er ikke alltid ting har blitt helt som planlagt. Men det som kom inn og opp, det kommer også ut. Det er jo ikke et stort vakuum i tarmen. Avføringen presser ut det du måtte ha glemt igjen der bak, eller mistet opp i hullet. Aldri hørt om noen som må operere ut noe som helst. Og tror du tar feil med mindre du tenker å dytte opp en hel lenestol.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det tror jeg ingenting på. Har puttet mange rare ting i baken, og det er ikke alltid ting har blitt helt som planlagt. Men det som kom inn og opp, det kommer også ut. Det er jo ikke et stort vakuum i tarmen. Avføringen presser ut det du måtte ha glemt igjen der bak, eller mistet opp i hullet. Aldri hørt om noen som må operere ut noe som helst. Og tror du tar feil med mindre du tenker å dytte opp en hel lenestol.
Vis hele sitatet...
Er et ganske kjent fenomen det altså, hvis den forsvinner langt nok opp kan det danne seg vakuum/musklene dytter det lengre opp. Jeg vet ikke akkurat 100% hvordan det fungerer. er du ekstra uheldig så kan det snu seg inni der også. Burde lagt til at det er noe som KAN skje, beklager det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er en gutt i 19åra som liker å tjene penger i tillegg til jobben min.

har sett og lest en del om sugardating. og et er ett ganske bra marked for homofile som vil "treffe" yngre gutter.

jeg er fult klar over at det ofte ender opp med sex.
Vis hele sitatet...
Ettersom du liker å tjene penger på si så regner jeg med at du har andre alternativer tilgjengelige som ikke tvinger deg til å gjøre noe du egentlig ikke har lyst til å gjøre.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvordan kan jeg vite om jeg kommer til å få senskader av dette? vanligvis så angrer jeg ikke på noen ting og er veldig flink til å legge ting bak meg.
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å si, men siden du spør så vet du at noe er verdt å revurdere. Er det verdt risikoen for å få senskader av det, sånn egentlig? Du angrer kanskje ikke på veldig mye, men å fornedre seg selv for å tjene penger kan kanskje være der du begynner å angre på ting.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er en gutt i 19åra som liker å tjene penger i tillegg til jobben min.

har sett og lest en del om sugardating. og det er ett ganske bra marked for homofile som vil "treffe" yngre gutter.

jeg er fult klar over at det ofte ender opp med sex.

det jeg lurer på er hvordan kan jeg vite om jeg kommer til å få senskader av dette? vanligvis så angrer jeg ikke på noen ting og er veldig flink til å legge ting bak meg.

er det en ide og møte en mann også avtale på forhånd at jeg ikke har gjort dette før og at jeg kan si stopp når som helst? eller er det også en dum ide?

er forresten ikke homofil selv. men har drevet en del med salg av nakenbilder til homofile.
(tjener vel en 2000 i uka fra 5 forskjellige menn) ser ikke problemet med å selge seg til homofile hvis man kun gjør det for pengene, mange ville nokk sagt jeg er "homo" som driver med sånt men har aldri hatt følelser for en gutt altså.
Vis hele sitatet...


Hvordan gikk det og hva fant du ut?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av hlia Vis innlegg
Hvordan gikk det og hva fant du ut?
Vis hele sitatet...
brukeren er bannet.