Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6817
Jeg bestilte 200 Flubromazepam 4mg. En med tracking og en uten. Begge to er blitt stoppet helt utrolig avhør neste ukke postsending saker 2stk.

Hva er straffen for RC ligger det under narkotika eller legemiddel. Er jo Benzo.
Ikke muldyr :=D
17 9
Er det noen som har bestilt ting i ditt navn?

Fy, for noen slemme ondinger. At det går ann. Det var sjofelt gjort!

Og så mye penger som de må ha brukt, da.

"Nei onkel, dette vet jeg ingen ting om. Ha en fin dag."
Sitat av esel Vis innlegg
Er det noen som har bestilt ting i ditt navn?

Fy, for noen slemme ondinger. At det går ann. Det var sjofelt gjort!

Og så mye penger som de må ha brukt, da.

"Nei onkel, dette vet jeg ingen ting om. Ha en fin dag."
Vis hele sitatet...
Det han mener er: spill uskyldig, kan ikke ta deg for noe uten skikkelig bevis. BAre vær hyggelig og si at det ikke er deg. IKKE VÆR SINNA/FORBANNA da blir di mistenksomme
Blir nok en heavy bot om du tilstår. Men bare om du tilstår kan politiet ta deg for dette. Satser på at du ikke har spor på pcen og bankkonto etter dette

Bare si at du ikke ønsker å forklare deg i avhøret så er nok saken henlagt før du rekker å gjøre en gul banan brun ved å la den ligge på benken.
Sist endret av seroto9n; 8. desember 2016 kl. 22:59.
Hvis du tilstår vil boten komme på 1500,- til 3000,-. Du vil også bli tiltalt for brudd på legemiddelloven, altså innføring av tabletter du ikke har resept på.
Er straffen for smugling av 200 benzo piller virkelig det samme som for å bli tatt med et gram hasj?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei. Straff er ikke så statisk som Narkotikum vil ha det til. Det er ingen garanti for hvor stor boten blir og det avhenger av mange faktorer.

Det finnes rett å slett intet fasitsvar.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk personlig bot på 8000 kr for 22 ecstasy piller og 3 LSD tabs, vet ikke hvor mye forskjellen vil være tough, ehm. Ta ut harddisken fra pc'en din og slett alt på mobilen hvis du har noe som kan være mistenkelig der. Og vær clean, hvis ikke vil du miste mye tiltro hos purken.
Sitat av 937hcks Vis innlegg
Fikk personlig bot på 8000 kr for 22 ecstasy piller og 3 LSD tabs, vet ikke hvor mye forskjellen vil være tough, ehm. Ta ut harddisken fra pc'en din og slett alt på mobilen hvis du har noe som kan være mistenkelig der. Og vær clean, hvis ikke vil du miste mye tiltro hos purken.
Vis hele sitatet...
Innrømte du? Ville forresten rådet til å gjøre noe med disken fremfor å bare ta den ut Krypter/overskriv/formater eller selg den formatert og brukt på finn
Sist endret av Pygoscelis; 20. mai 2017 kl. 02:22.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Innrømte du? Ville forresten rådet til å gjøre noe med disken fremfor å bare ta den ut Krypter/overskriv/formater eller selg den formatert og brukt på finn
Vis hele sitatet...
liiittt sent svar men ja, jeg innrømte. Måtte det.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 937hcks Vis innlegg
liiittt sent svar men ja, jeg innrømte. Måtte det.
Vis hele sitatet...
Hva ble straffen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva ble straffen?
Vis hele sitatet...
Han nevner jo selv 8k i bot.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og innrømte, fikk 5k i bot for TI piller for 7 år siden. Husker ikke typen, men noe benzo.