Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 12612
Jeg har røyket en del opp gjennom, men det man får på gata i Oslo smaker annerledes. Det smaker dritt og det er sterkt. Virkningen er god. Hva er grunnen til dette? Er det noe kjemikalier blandet i? Hvor usunt er dette? Jeg vet ikke om det er bare en følelse jeg har, men jeg tenker selv at dette må være jævlig skadelig å røyke, det smaker ikke normalt.
Det du får kjøpt på gata av elva-negere er søppel uansett. Hva som de er blandet ut med tør jeg ikke tenke på engang.
Skaff deg heller noen ordentlige kontakter.
Sitat av hepphepphepp Vis innlegg
Jeg har røyket en del opp gjennom, men det man får på gata i Oslo smaker annerledes. Det smaker dritt og det er sterkt. Virkningen er god. Hva er grunnen til dette? Er det noe kjemikalier blandet i? Hvor usunt er dette? Jeg vet ikke om det er bare en følelse jeg har, men jeg tenker selv at dette må være jævlig skadelig å røyke, det smaker ikke normalt.
Vis hele sitatet...
Mn tjener ikke noe på å blande ut hasj med andre narkotiske midler. Det er heller aldri gjort narkotikabeslag som vitner om dette. Hasj kan derimot være blandet med f.eks henna for å øke volumet på en billig måte. Men gjør man dette blir effekten dårligere. Det er heller ikke farlig.

Når det gjelder grønt er vel stort sett insektmiddel den største risikoen sånn kjemikaliemessig.

Forskjellige typer cannabis smaker annerledes. Produksjonsmetode kan også påvirke smak. Hva er "normalt"?
Sitat av murloc Vis innlegg
Mn tjener ikke noe på å blande ut hasj med andre narkotiske midler. Det er heller aldri gjort narkotikabeslag som vitner om dette.
Vis hele sitatet...
Sier ikke at du har feil eller noe, men det er lett å lage effekten av hasjen ekstremt mye sterke ved å blande den med syntetiske cannabinoider som koster tilnærmet ingenting. Har aldri opplevd det selv, men det er definitivt mulig.
Men hvorfor blande ut weeden med noe annet når det selger uansett? Selv om stoffet er billig å handle er det mer jobb enn det er verdt å blande inn. Dette er økonomi 101.

Weeden du får på gata smaker skrot fordi det ofte er dårlig produksjonsmåte og dårlig flushing. Du sitter med weed som er full av klorofyll, næring og andre rester. Weeden er grodd for å tjene cash og har derfor ikke fått den oppmerksomheten og kjærligheten den trenger for å bli top notch.
Sitat av moret Vis innlegg
Men hvorfor blande ut weeden med noe annet når det selger uansett? Selv om stoffet er billig å handle er det mer jobb enn det er verdt å blande inn. Dette er økonomi 101.

Weeden du får på gata smaker skrot fordi det ofte er dårlig produksjonsmåte og dårlig flushing. Du sitter med weed som er full av klorofyll, næring og andre rester. Weeden er grodd for å tjene cash og har derfor ikke fått den oppmerksomheten og kjærligheten den trenger for å bli top notch.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, men det krever veldig lite å sprøyte den ned i syntetiske cannabioder som kanskje ville tatt 5 minutt på en hekto. Vet ikke hva gateprisene er, men om man har weed som ikke ville solgt for over feks 50-100kr per g, så kunne du fort tatt feks 150kr per g med 5 minutters innsats med en sprøyteflaske med noen cannabioder og aceton.
Mest sannsynlig er det medioker weed so er lagret og curet dårlig. Gate-weed har en tendens til også å være dårlig flushet (det vil si at det kan være mye rester etter næringsstoffer igjen i weeden). Da klør det fort i halsen, og det smaker klorofyll og dritt. Men stein kan man bli uansett, det er bare mindre behagelig og mindre sunt for helsa å røyke det

Jeg tror det er svært sjelden at man sprayer eller blander i syntetiske cannabinoider på weed. Hasj derimot kan være mer utsatt for dette. Merk dere forskjellen når folk prater om weed (marijuana, grønt) og hasj (brunt)
Sist endret av Alzo88; 3. oktober 2015 kl. 01:03.
Sitat av Hater Vis innlegg
Du har helt rett, men det krever veldig lite å sprøyte den ned i syntetiske cannabioder som kanskje ville tatt 5 minutt på en hekto. Vet ikke hva gateprisene er, men om man har weed som ikke ville solgt for over feks 50-100kr per g, så kunne du fort tatt feks 150kr per g med 5 minutters innsats med en sprøyteflaske med noen cannabioder og aceton.
Vis hele sitatet...
Hvis syntetiske cannabioder gir så bra effekt, hvorfor ikke bare selge dette istedet? Det faller på sin egen urimelighet. Ett slikt middel som gir slik effekt koster utvilsomt mye. Ikke minst koster det å få det i en form man kan sprøyte. Skal man betale for det itillegg til cannabisen man selger? Neppe. Dette er diskusjonen om heroinpenslet hasj om igjen. Og den myten er behørig busted.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Mest sannsynlig er det medioker weed so er lagret og curet dårlig. Gate-weed har en tendens til også å være dårlig flushet (det vil si at det kan være mye rester etter næringsstoffer igjen i weeden). Da klør det fort i halsen, og det smaker klorofyll og dritt. Men stein kan man bli uansett, det er bare mindre behagelig og mindre sunt for helsa å røyke det

Jeg tror det er svært sjelden at man sprayer eller blander i syntetiske cannabinoider på weed. Hasj derimot kan være mer utsatt for dette. Merk dere forskjellen når folk prater om weed (marijuana, grønt) og hasj (brunt)
Vis hele sitatet...
Er faktisk mye lettere å blande inn syntetisk i weed enn hasj(uten at folk merker det) det er folk som har gjort dette i de siste årene.Har ikke hørt noe særlig om det i det siste,tilgangen på syntetisk var mye høyere for ett par år siden.
Og som en over sier,man kan på 5min gjøre weed man knapt klarer å selge til noe man kan ta høye priser for å som funker veldig bra.Og det koster nesten ingenting å gjøre det,syntetisk er veldig billig.Litt rart at det ikke har vært mer utbredt,med tanke på hvor billig å lett det er å gjøre.Det er råttent gjort å kan være veldig farlig for brukeren,men er jo nok av idioter i dette miljøet som ikke bryr seg om det-som kun tenker profitt.
En erfaren røyker vil nok fort oppdage at det er no rart,men folk som ikke røyker særlig ofte eller er nybegynnere vil ikke merke noenting.De vil tro dem har fått knall weed.
Sitat av murloc Vis innlegg
Hvis syntetiske cannabioder gir så bra effekt, hvorfor ikke bare selge dette istedet? Det faller på sin egen urimelighet. Ett slikt middel som gir slik effekt koster utvilsomt mye. Ikke minst koster det å få det i en form man kan sprøyte. Skal man betale for det itillegg til cannabisen man selger? Neppe. Dette er diskusjonen om heroinpenslet hasj om igjen. Og den myten er behørig busted.
Vis hele sitatet...
Syntetiske cannabinoider koster ikke mye. Det er latterlig billig i forhold til hvor potent det er. Å sprøyte dette på dårlig weed for å selge det som prima vare, ville slett ikke ha vært dårlig butikk. En åpenbar grunn for å gjøre dette, er at folk faktisk vil ha weed. Syntetiske cannabinoider derimot, vil folk flest ikke ha. Å løse et stoff som JWH-018 i et løsemiddel, for så å spraye det på buds, ville ikke ha vært vanskelig overhodet. Omtrent like vanskelig som å bake muffins.

Dette er kun teoretisk preik. Jeg har liten tro på at dette forekommer på det norske markedet, men å avvise det som komplisert eller ikke lønnsomt, blir for dumt.
Sist endret av mentalmelt; 3. oktober 2015 kl. 01:28.
Sitat av murloc Vis innlegg
Hvis syntetiske cannabioder gir så bra effekt, hvorfor ikke bare selge dette istedet? Det faller på sin egen urimelighet. Ett slikt middel som gir slik effekt koster utvilsomt mye. Ikke minst koster det å få det i en form man kan sprøyte. Skal man betale for det itillegg til cannabisen man selger? Neppe. Dette er diskusjonen om heroinpenslet hasj om igjen. Og den myten er behørig busted.
Vis hele sitatet...
Da får vi si oss uenige. Ett gram am-2201 feks koster ikke mange kronene, dette legger du oppi aceton, fyller det i en sprøyteflaske til 20kr og sprayer over weeden. Dette er noe helt annet en heroinpenslet hasj og man kan gjøre ett hekto ditch weed til superpotent weed for en femtilapp.
Ingen vil jo ha syntetiske cannabioder, derfor selger man ikke det rent men heller lurer det i kundene. Dette kan ikke sammenlignes med heroinpenslet hasj på noen måte, men det beviser jo hvor naiv du er.

Du kan argumentere mot det til du blir blå, men å investere ett par hundre kroner for å øke profitten med flere tusen kroner er en god investering om du er kynisk nok, uansett hvor uhørt det måtte være for deg.

Edit: Med det sagt tror jeg dette er noe som forekommer utrolig sjeldent men jeg er sikker på at jeg har kommet over det ved ett par anledninger, da for endel år siden.
Sist endret av Hater; 3. oktober 2015 kl. 01:37.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Syntetiske cannabinoider koster ikke mye. Det er latterlig billig i forhold til hvor potent det er. Å sprøyte dette på dårlig weed for å selge det som prima vare, ville slett ikke ha vært dårlig butikk. En åpenbar grunn for å gjøre dette, er at folk faktisk vil ha weed. Syntetiske cannabinoider derimot, vil folk flest ikke ha. Å løse et stoff som JWH-018 i et løsemiddel, for så å spraye det på buds, ville ikke ha vært vanskelig overhodet. Omtrent like vanskelig som å bake muffins.

Dette er kun teoretisk preik. Jeg har liten tro på at dette forekommer på det norske markedet, men å avvise det som komplisert eller ikke lønnsomt, blir for dumt.
Vis hele sitatet...
Jeg innrømmer glatt at min forrige post var mye synsning. Jeg så rett og slett ikke for meg at påsprøytede syntetiske cannabinoider var så potente at de kunne forsterke virkningen på en meningsfylt måte. At det er veldig enkelt var heller ikke noe jeg så for meg. Hovedpoenget mitt var jo, som vi er enig i at det sannsynligvis ikke forekommer i Norge.
Enkelte syntetiske cannabinoider er aktive ned i få milligram. JWH-018 gir for eksempel effekt ved rundt 3 milligram ved røyking. Det er ikke verre enn å finne egnet løsemiddel, for eksempel etanol, blande godt og fylle på en liten sprayflaske.

Men ja, sannsynligvis forekommer ikke dette, ihvertfall ikke i noen stor skala. Men jeg har selv hørt folk prate om å gjøre det. Heldigvis fant de ut at det overhodet ikke var moralsk forsvarlig, så de slo det fra seg, men det sier jo noe om hvor lett det plutselig kan skje.
Sitat av Hater Vis innlegg
Da får vi si oss uenige. Ett gram am-2201 feks koster ikke mange kronene, dette legger du oppi aceton, fyller det i en sprøyteflaske til 20kr og sprayer over weeden. Dette er noe helt annet en heroinpenslet hasj og man kan gjøre ett hekto ditch weed til superpotent weed for en femtilapp.
Ingen vil jo ha syntetiske cannabioder, derfor selger man ikke det rent men heller lurer det i kundene. Dette kan ikke sammenlignes med heroinpenslet hasj på noen måte, men det beviser jo hvor naiv du er.

Du kan argumentere mot det til du blir blå, men å investere ett par hundre kroner for å øke profitten med flere tusen kroner er en god investering om du er kynisk nok, uansett hvor uhørt det måtte være for deg.

Edit: Med det sagt tror jeg dette er noe som forekommer utrolig sjeldent men jeg er sikker på at jeg har kommet over det ved ett par anledninger, da for endel år siden.
Vis hele sitatet...
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Enkelte syntetiske cannabinoider er aktive ned i få milligram. JWH-018 gir for eksempel effekt ved rundt 3 milligram ved røyking. Det er ikke verre enn å finne egnet løsemiddel, for eksempel etanol, blande godt og fylle på en liten sprayflaske.

Men ja, sannsynligvis forekommer ikke dette, ihvertfall ikke i noen stor skala. Men jeg har selv hørt folk prate om å gjøre det. Heldigvis fant de ut at det overhodet ikke var moralsk forsvarlig, så de slo det fra seg, men det sier jo noe om hvor lett det plutselig kan skje.
Vis hele sitatet...
Da sier vi det slik at jeg anser meg som rettet på
Jeg har kommet over, men ikke i Norge, syntetiske cannabinoider sprøytet over te-lignende blader. Det funket som faen, men var åpenbart syntetisk. Om det har skjedd i Norge vet jeg ikke.
Jeg vil tro at det største problemet i Norge, etter dårlig flushing, er mugg. Mens enkelte muggtyper er enkle å spotte, så kan andre typer være vanskelig å se for et utrent øye. Pulvermugg kan f.eks ligne på trikomer. Mugg kan være svært skadelig å inhalere.

Et tips er at du alltid forsøker å dele opp budden for hånd mens du følger med på om det frigjøres noe som ser ut som røyk (det oppstår og forsvinner raskt, så du må følge med). Skjer dette så er den infisert av mugg, og må kastes rett i søpla.
Sist endret av caperno; 3. oktober 2015 kl. 11:16.
Hasjen jeg hadde sist var så sterk at jeg tror den kanskje var pensla. Ble så fjern at jeg ble så lost i dagdrømming at jeg kunne oversett en brannalarm, dette var av 0,05. Røyket dette i minimum 20 dager istrekk. Tok 0,4 eller noe mot slutten en gang. Jeg så psykadeliske mønstre danne seg på veggene, verden gikk i loop, generelt psykadelisk.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hasjen jeg hadde sist var så sterk at jeg tror den kanskje var pensla. Ble så fjern at jeg ble så lost i dagdrømming at jeg kunne oversett en brannalarm, dette var av 0,05. Røyket dette i minimum 20 dager istrekk. Tok 0,4 eller noe mot slutten en gang. Jeg så psykadeliske mønstre danne seg på veggene, verden gikk i loop, generelt psykadelisk.
Vis hele sitatet...
0,05 og slike effekter? Ja, da er det helt klart andre ting enn THC du har blitt påvirket av... Man begynner ikke å hallusinere etter 0.4 gram heller.
Sist endret av caperno; 3. oktober 2015 kl. 12:42.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av caperno Vis innlegg
0,05 og slike effekter? Ja, da er det helt klart andre ting enn THC du har blitt påvirket av... Man begynner ikke å hallusinere etter 0.4 gram heller.
Vis hele sitatet...
Oh? Jeg har sett folk bli helt balle av 0,2, men det var fersk Ice-o-lator da.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Oh? Jeg har sett folk bli helt balle av 0,2, men det var fersk Ice-o-lator da.
Vis hele sitatet...
Ikke av 0.05. Man begynner heller ikke å hallusinere. Selv ikke av ice-o-lator.

Må legge til: At sanseinntrykk forsterkes er vel sånn sett hallusinasjoner, men da jeg sier at man ikke begynner å hallusinere så tenker jeg altså bl.a på de effektene som Relevant beskriver. Jeg har sett én person hallusinere på cannabis, men han har vært blind siden fødselen.
Sist endret av caperno; 3. oktober 2015 kl. 13:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hallusinasjonene var det minste. Det var den generelle forvirringen som er umulig å forklare som var det syke.
Sist endret av Relevant; 3. oktober 2015 kl. 13:27.
Sitat av caperno Vis innlegg
Ikke av 0.05. Man begynner heller ikke å hallusinere. Selv ikke av ice-o-lator.

Må legge til: At sanseinntrykk forsterkes er vel sånn sett hallusinasjoner, men da jeg sier at man ikke begynner å hallusinere så tenker jeg altså bl.a på de effektene som Relevant beskriver. Jeg har sett én person hallusinere på cannabis, men han har vært blind siden fødselen.
Vis hele sitatet...
Fullt mulig å hallusinere på kun weed/hasj, gjort det mange ganger selv.

Den trenger ikke å ha vært pensla med noe, det kan være at den var veldig potent, for om jeg røyker mye 4-6(store bong hits), så blir jeg som regel så lost at hele jeg begynner å "henge" mens jeg får frysninger og "mark" som beveger seg innvendig i kroppen, samt jeg går i loops med tankemønsteret mitt.
Sist endret av mdmafreak; 3. oktober 2015 kl. 13:27.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hallusinasjonene var det minste. Det var den generelle forvirringen som er umulig å forklare som var det syke.
Vis hele sitatet...
Har du brukt mye psykadelika ellers?
Har dette bare skjedd med én hasjtype?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hallusinasjonene var det minste. Det var den generelle forvirringen som er umulig å forklare som var det syke.
Vis hele sitatet...
Det som skjer med meg på veldig høye doser, er i grunn ganske ubehagelig.
Jeg for min del(om det har noe å si) har aldri greid å fått i meg nok ved røyking til at det er ubehagelig. Nesten ikke av noe annet stoff heller. Fyra opp en diger ballong med kif på 230c på en volcano en gang. Havnet utvilsomt på level 2 i alle fall, noe jeg på det tidspunktet ikke trodde var mulig med cannabis.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hallusinasjonene var det minste. Det var den generelle forvirringen som er umulig å forklare som var det syke.
Vis hele sitatet...
Men var det virkelig snakk om 0.05 gram eller var det en skrivefeil?

Sitat av mdmafreak Vis innlegg
Fullt mulig å hallusinere på kun weed/hasj, gjort det mange ganger selv.

Den trenger ikke å ha vært pensla med noe, det kan være at den var veldig potent, for om jeg røyker mye 4-6(store bong hits), så blir jeg som regel så lost at hele jeg begynner å "henge" mens jeg får frysninger og "mark" som beveger seg innvendig i kroppen, samt jeg går i loops med tankemønsteret mitt.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler ikke på at du snakker sant. Men er du sikker på at marken skyldtes hasjen alene? Hvis dette kun skjer under hasjrus, så hadde jeg sluttet å røyke hasj i tilfelle det er noe som kan utvikle seg videre. Hvis det skjer utenfor rus så burde du ta kontakt med fastlegen din.
Det var ihvertfall ekstremt lite. 0,05-0,1. Dette er ingen overdrivelse. Jeg ble godt høy. Har ikke røyket noe annet heller på lang tid. Kanskje jeg er blitt ubersensitiv. Kanskje det var psykosomatisk. Kanskje jeg har hjernesvulst. Hvem vet. Det skjer ingenting annet en spekuleringer. God helg.
Det første som treffer meg med tanke på at man blir virkelig høy på den weeden er kanskje at man ofte har drukket alkohol før man kjøper den? Jeg mener, de fleste som kjøper fra afrikanerne på gata i Olso har vel drukket først også kjøper på impuls og derfor har du allerede en rus fra før av. Aner ikke, men har tenkt litt på det.
Det er dette staten trenger å vite, slik at de legaliserer så ikke folk blir skada av den dritten.
Pensla hasj osv er ute på markedet. Det er så mange som har blanda mye rart i weeden og hasjen som skader hjernen. Skal til amster snart det blir digg.
Når jeg leser dette har jeg veldig lyst å kutte ut all hasjen.
Kommer jo ikke som en overraskelse, men du må jo få i deg jævlig mye drit opp igjennom tidene hvis du røyker mye.
Må vel nesten gro det selv for å være sikker på at det ikke er noe piss, men det er jo ikke så veldig kult å ha planter hjemme i vinduskarmen.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Når jeg leser dette har jeg veldig lyst å kutte ut all hasjen.
Kommer jo ikke som en overraskelse, men du må jo få i deg jævlig mye drit opp igjennom tidene hvis du røyker mye.
Må vel nesten gro det selv for å være sikker på at det ikke er noe piss, men det er jo ikke så veldig kult å ha planter hjemme i vinduskarmen.
Vis hele sitatet...
Selv om det er ulovlig betyr det ikke at det ikke er kult
Takker for alle innvendinger. Denne weeden smaker altså helt jævlig og er sinnsykt sterk. En kompis av meg sa det mest sannsynlig var det som enkelte her sier, at den er flushet dårlig og "stresset" med. Uansett får jeg en følelse av å drepe kroppen min litt og litt hver gang jeg får i meg dette. Nytt spørsmål når vi først er i gang; OM det skulle være iblandet noe syntetisk, ville det vært veldig merkbart på smak? Jeg har som sagt mye erfaring og vet godt hvordan "normal" weed skal smake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av hepphepphepp Vis innlegg
Takker for alle innvendinger. Denne weeden smaker altså helt jævlig og er sinnsykt sterk. En kompis av meg sa det mest sannsynlig var det som enkelte her sier, at den er flushet dårlig og "stresset" med. Uansett får jeg en følelse av å drepe kroppen min litt og litt hver gang jeg får i meg dette. Nytt spørsmål når vi først er i gang; OM det skulle være iblandet noe syntetisk, ville det vært veldig merkbart på smak? Jeg har som sagt mye erfaring og vet godt hvordan "normal" weed skal smake.
Vis hele sitatet...
De fleste synt smaker veldig lite..nå er det en stund sia jeg holdt på med de stoffene der,men mener å huske at jwh122 hadde en "plast" aktig smak,men ikke noe sterk smak så ikke sikker på om det hadde vært merkbart når den er blandet i weed.Vil egentlig tro det ikke er merkbart.Har jo kjøpt en haug av urteblandinger som har vært tilsatt syntetisk,å har ikke kjent noe på smaken der i det hele tatt.Er jo så små mengder som skal til.
Sitat av Hater Vis innlegg
Da får vi si oss uenige. Ett gram am-2201 feks koster ikke mange kronene, dette legger du oppi aceton, fyller det i en sprøyteflaske til 20kr og sprayer over weeden. Dette er noe helt annet en heroinpenslet hasj og man kan gjøre ett hekto ditch weed til superpotent weed for en femtilapp.
Ingen vil jo ha syntetiske cannabioder, derfor selger man ikke det rent men heller lurer det i kundene. Dette kan ikke sammenlignes med heroinpenslet hasj på noen måte, men det beviser jo hvor naiv du er.

Du kan argumentere mot det til du blir blå, men å investere ett par hundre kroner for å øke profitten med flere tusen kroner er en god investering om du er kynisk nok, uansett hvor uhørt det måtte være for deg.

Edit: Med det sagt tror jeg dette er noe som forekommer utrolig sjeldent men jeg er sikker på at jeg har kommet over det ved ett par anledninger, da for endel år siden.
Vis hele sitatet...

Har du noen kilder på at syntetisk cannabis ikke er "farlig"? Jeg har hørt mye rot rundt det der. Er bare nysgjerrig. Har selv testet Spice Gold en gang eller to og nei, røyker heller standard cannabis. Dette var i-og-for-seg 5-6 år sia.

Sitat av Deadworld Vis innlegg
Det er dette staten trenger å vite, slik at de legaliserer så ikke folk blir skada av den dritten.
Pensla hasj osv er ute på markedet. Det er så mange som har blanda mye rart i weeden og hasjen som skader hjernen. Skal til amster snart det blir digg.
Vis hele sitatet...
Amsterdam er vel gøy de første gangene man reiser dit, men med tiden så lærer man at gresset som blir solgt der er ikke bedre enn godt gress her hjemme. Det er hasjen du skal gå for i Amsterdam.
Sist endret av TheNocra; 26. oktober 2015 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av caperno Vis innlegg
Men var det virkelig snakk om 0.05 gram eller var det en skrivefeil?



Jeg tviler ikke på at du snakker sant. Men er du sikker på at marken skyldtes hasjen alene? Hvis dette kun skjer under hasjrus, så hadde jeg sluttet å røyke hasj i tilfelle det er noe som kan utvikle seg videre. Hvis det skjer utenfor rus så burde du ta kontakt med fastlegen din.
Vis hele sitatet...
Får det kun av en spesiell sativa type som jeg har i nærområdet.

Den er såpass kraftig at om du er utrolig trøtt eller whatever, så kicker den deg litt opp som amf(ja, overdriver litt nå), men det er også den eneste weedtypen jeg noen gang har fått angst og noia på, samme gjelder med kompisene mine når de prøver akkurat denne her, så spørs vel hvor sunt det er å røyke den.

Frykter høye nivåer av THC og lave nivåer av CBD rett og slett.
Sist endret av mdmafreak; 27. oktober 2015 kl. 11:08.
Kan nevne at mange syntetiske cannabinoider ofte fungerer som "full agonister" på cannabis-reseptorene (CB1 og CB2). THC og de andre naturlige cannabinoidene man finner i cannabis er "partielle agonister", og de blokkerer ofte effekten av "full agonister". Det er ikke sikkert jeg har 100% rett, for jeg er ingen farmasøyt eller lege, men jeg har selv prøvd mye av disse syntetiske dritten. Husket godt at JWH-018 hadde nesten null effekt på meg hvis jeg hadde røykt vanlig hasj/pot i forkant. Det er vel en grunn til at syntetiske cannabinoider enten er sprøytet på andre urter som ikke er psykoaktive eller bare selges som rent pulver.

Men det er fullt mulig det finnes syntetiske versjoner som slår ut effekten av naturlig cannabis. Det finnes hundrevis, om ikke tusenvis av forskjellige syntetiske cannabinoider, så muligheten kan være der.

Uansett, hvis man røyker hasj eller pot som er tilsatt syntetisk, så vil de fleste som har erfaring med cannabis både kunne lukte og smake at det er tilsatt noe kjemisk. Bare tanken på lukten av disse stoffene når man røyker det får meg nesten til å spy. Og effekten som oftest en helt annen dimensjon av hva man får av vanlig cannabis, at det er misvisende å kalle det "syntetisk hasj/cannabis". Jeg har prøvd mye forskjellig, men kan skrive under på at syntetiske cannabinoider er noe av det heftigste jeg har vært borti.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Hater Vis innlegg
Du har helt rett, men det krever veldig lite å sprøyte den ned i syntetiske cannabioder som kanskje ville tatt 5 minutt på en hekto. Vet ikke hva gateprisene er, men om man har weed som ikke ville solgt for over feks 50-100kr per g, så kunne du fort tatt feks 150kr per g med 5 minutters innsats med en sprøyteflaske med noen cannabioder og aceton.
Vis hele sitatet...
Nei, betviler teorien din hardt. Det er ikke bare å "spraye" på. Hvor er alle de som SPRAYER "synths" på skjiten sin? Jeg mener, å "lace" sånn må jo gi jævlig dårlig og ujevnt resultat.

Og om du damper av acetonen i romtemp vil du vel sitte igjen med deilig alkosmak og lukt.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Nei, betviler teorien din hardt. Det er ikke bare å "spraye" på. Hvor er alle de som SPRAYER "synths" på skjiten sin? Jeg mener, å "lace" sånn må jo gi jævlig dårlig og ujevnt resultat.
Vis hele sitatet...
Det ser i alle fall ut som det er et marked for det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av hepphepphepp Vis innlegg
Jeg har røyket en del opp gjennom, men det man får på gata i Oslo smaker annerledes. Det smaker dritt og det er sterkt. Virkningen er god. Hva er grunnen til dette? Er det noe kjemikalier blandet i? Hvor usunt er dette? Jeg vet ikke om det er bare en følelse jeg har, men jeg tenker selv at dette må være jævlig skadelig å røyke, det smaker ikke normalt.
Vis hele sitatet...
virkningen er jo helt RÅ kjøpte noe anna weed her for en stund siden. hadde ikke blitt mer rusa om jeg hadde røyka løvetann altså. noe av gateweeden er jo sinn syk. smaker dritt. men funker som ett helvete. aldri tenkt på om mattilsynet hadde godkjent den nei
Det finnes tilfeller syntetisk blir brukt, har dog bare vært vitne til det en gang, men syntes ikke rusen minner om vanlig cannabis, så jeg var ikke noe fan.
Å man kan kjøpe falsk hasj på nettet (det var det vedkommene jeg kjenner hade gjort)

Å siden det er så mye skeptikere der ute; http://www.legalhighlabs.com/morocca...fake-hash.html

Fra siden
"
One thousand grams of Moroccan Caramello fake hash soapbar designed to look, smell, taste and burn just like real Moroccan hash. Proprietary blend of secret herbs and food stuffs are used to make this fake hash look exactly like real hash. Has all the texture and aroma that you would expect to find in Moroccan hash only 100% legal. All our fake hash products are safe to smoke and eat. To make this an ultimate legal high you will want to add a legal synthetic cannabanoid for a cannabis high for your customers. Choose your optional synthetic cannabaonoid from AM-2201, JWH-307, JWH-122, JWH-018, HU-210.


Å prisen blir ikke mer enn 2580 NOK ca, noe som ikke er så mye for en Kg, så da kan man lett hustle med dette.
Har bare vært vitne til dette en gang, så at det ikke e gjort beslag med ymse ting i tviler jeg ikke på da det ikke viker veeldig utbredt.

Å må bare nevne det med pensling av heroin, det er jo ikke noe poeng i å gjøre selvom det hadde vært lønnsomt, når man varmer hasjen før mekking så fordamper jo heroinen, da blir det jo ikke mye bedre da.
Røyke heroin med hasj funke fint i pipe da du bare pulveriserer heroinen og har i ferdigmekket.