Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2064
Ville egentlig ikke poste denne under rusmidler, men jeg antar det er her den får best respons.

Jeg har lenge hatt lyst til å hente medisinsk cannabis i Nederland, helt siden jeg leste om den første saken for noen år siden.
Jeg kom over denne artikkelen for noen dager siden og da blomstret interessen min opp igjen.

Er det virkelig ikke vanskeligere enn den artikkelen fremstiller det? Jeg har en angstlidelse og søvnproblemer, vet noen om det ville vært en gyldig grunn til å få cannabis foreskrevet av en lege i Nederland?
Er det egentlig bare til å reise ned, bestille time hos en doktor og håpe på det beste, eller er det mulig å ta kontakt med noen før man reiser ned? Noe annet man burde tenke på?


Har lest andre tråder om det på forumet men jeg føler det kan være greit med en ny tråd.
Takk på forhånd!
Sist endret av Kalyx; 5. mai 2014 kl. 14:42.
Denne artikkelen/saken er vel relevant. Har en kompis som var i kontakt med fyren for noen år siden og slik jeg forstod det er det eneste du trenger å ha papirene i orden for å få medisinene tilbake inn i landet.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Står litt om dette i en annen tråd http://freak.no/forum/showthread.php?t=189922
Ut ifra denne ser det ut som du ikke vil få det på ditt grunnlag, har dog lest om en nederlandsk lege som reiste til Norge og ordnet resept for folk med PTSD så kanskje det går ann å få likevel.
Trådstarter
Takk for responsen alle sammen.

Takk for linken, det var virkelig ikke det jeg ville lese BaconWeed, men forhåpentligvis er ikke alt håp ute enda. Kjipt at man omtrent må ligge for døden før det blir aktuelt.

Håper det dukker opp noen som har gjort det før så man kan få litt personlige erfaringer også, det hadde vært det beste.