Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 768
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådtittelen.
Kan det lage noe kluss? Jeg tar ikke mye sub og har ikke tenkt til å ta mye sopp, men dog alene
Anonym bruker
"Stinn Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en Google og ingen ting sier at de er den uheldig blanding. Hva slags kluss er du redd for å oppleve?
New generation
colakork's Avatar
Sist jeg droppet xanax med lsd orket jeg ikke å stresse når lsd mindset'n slo inn.

Subutex er avslappande det og så det blir nok ekstra fokus på det deilige og en del mindre tankekjør(?)

Visuals var veldig tilstede og den typiske forundelsen av verden og meg var på topp uansett!
Anonym bruker
"Stinn Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Sist jeg droppet xanax med lsd orket jeg ikke å stresse når lsd mindset'n slo inn.

Subutex er avslappande det og så det blir nok ekstra fokus på det deilige og en del mindre tankekjør(?)

Visuals var veldig tilstede og den typiske forundelsen av verden og meg var på topp uansett!
Vis hele sitatet...
Blanda du xanax og lsd? Det er vell oppskriften for å få null lsd effekt.

Tatt xanax dagen før lsd, og fått ingen effekt.
Subutex fungerer ikke på samme måte som xanax, der funker lsd og sopp fint å blande.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok selv 2 rivotril en dag før jeg tok 3.5g sopp å soppen funket ganske bra uansett
Etter min erfaring om du går på subutex fast skal soppen fungere akkurat like bra.