Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2627
Hei, jeg har brukt en starsjonær pc til å ta opp filmer fra tv kanaler. Problemet er at da kan jeg ikke bruke den til noe annet mens dette foregår. Så nå har jeg gått til innkjøp av en bærbar for at bruke denne til å ta opp diverse programmer. Men når jeg prøver på dette, får jeg bare en fil som er helt sort, ingen bevegelser vises. Har prøvd med diverse screen recordere, men det er likt på alle sammen. Den bærbare har i7 prosessor, 16Gb ram og MX250 skjermkort, og det som jeg vil ta opp vises helt greit på skjermen i utgangspunktet. Skjermen har 60Hz. Video resolusjon er 1080p. Jeg har prøvd å forandre framraten fra 120 og til 15 uten at det hjelper. Har samme konfigurasjonen på den starsjonære og på den fungerer det altsammen perfekt. Så nå lurer jeg på, hva det er, jeg ikke skjønner. Kan noen fortelle meg det?