Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 21807
Hyggelig med oppdatering på denne tråden.

Sitat av ikkealene Vis innlegg
Nå vil vi ha mer men har flyttet fra hverandre.
Vis hele sitatet...
Vet jeg foregriper omstendighetene nå, men om du faktisk mener vi som i gjensidig kjærlighet så kan det være verdt å tenke på at slikt er mye vanskeligere å finne enn en jobb eller bosted så fuck det.
ikkealene's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dough Vis innlegg
I fylla midt på natta. Sjarmerende.
Vis hele sitatet...
haha, ja kjempe! rusen hadde heldigvis gått ned siden byen stenger kl 12 og vi la oss kl halv fire. glad jeg kunne ta gode avgjørelser og husker alt
Sist endret av ikkealene; 13. juni 2020 kl. 14:03.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Selvom hun ville komme til sine gode venn kl 7 betyr det ikke nødvendigvis at en dame vil pule! Altså u guys. Til Ts- Finn ut om du er friendzonet- ikke klå- ikke vær beskjeden, spør direkte spm, vær selvsikker og les de små signalene. Lener hun seg vekk eller litt frem feks. Lykke til��
Vis hele sitatet...
Folk er elendige på å lese små signaler. Hvis man smeller albuen i mellomgulvet så vil hun garantert lene seg frem.
Sitat av Dough Vis innlegg
I fylla midt på natta. Sjarmerende.
Vis hele sitatet...
En skal ikke undervurdere fyllesex. Mange forhold har startet akkurat der.
Det er jo mulig å bare drikke seg passelig sjarmør, trenger ikke drikke seg ufin, brautende og bråkjekk. Og sålenge dama er i samme form så må da to voksne mennesker få gjøre hva de vil på nachspiel eller etter byturen. Om de nå velger å spille ludo, pule eller sove. Det var jo gjensidig, hvordan kan det være negativt? Trenger ikke være hvit ridder som puler kun til fast tid og alltid helt nykter. Noen ganger kan det faktisk være en bonus å pule en man aldri har ligget med før med litt innabords. Mer sjarmør og mindre kleint, samt at en ofte kan kjøre så lenge en orker med en liten promille under vesten.

Jeg kan se at noen kan reagere på fyllesex, men det virker som du også er imot sex midt på natta. Og akkurat det har jeg ingen forståelse for
Sist endret av _abc_; 13. juni 2020 kl. 20:02.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av ikkealene Vis innlegg
Oppdatering

Vi hadde sex. Føltes bra. Nå vil vi ha mer men har flyttet fra hverandre.
Vis hele sitatet...
Bra jobba! Håper dere får det til å funke, hvis det er det dere vil
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jøss, er det så enkelt?
Vis hele sitatet...
Ja det er ikke værre.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Folk er elendige på å lese små signaler. Hvis man smeller albuen i mellomgulvet så vil hun garantert lene seg frem.
Vis hele sitatet...
Er det ved å slå albuen i magen på damer du flørter og viser interesse på?

Hvis det er flørtesignalene dine står det dårlig til med de sosiale antennene gitt, vold er aldri okei og jeg skjønte såklart at du tuller men du gjør deg selv dum med vilje og gjør det mye mer komplisert enn det er. Patchino mente heller i sammenhenger man er nærme hverandre, rykker hun seg unna når du rykker nærmere, lener hun seg frem eller unna når du lener deg frem og skal ta vekk håret som blåser i ansiktet hennes, lener hun seg inn i armkroken eller blir sittende i samme posisjon når du legger armen på sofakanten bak henne.. Det er ikke så komplisert, men gjør man seg sosialt retard er det det man må starte med å endre før man begynner å vurdere å sjekke damer.
Fucking awsome TS!
*klapper*

Her tegnes et bilde av sex som en rakettvitenskap mens du bare går rett på og gjør det.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
En skal ikke undervurdere fyllesex. Mange forhold har startet akkurat der.
Det er jo mulig å bare drikke seg passelig sjarmør, trenger ikke drikke seg ufin, brautende og bråkjekk. Og sålenge dama er i samme form så må da to voksne mennesker få gjøre hva de vil på nachspiel eller etter byturen. Om de nå velger å spille ludo, pule eller sove. Det var jo gjensidig, hvordan kan det være negativt? Trenger ikke være hvit ridder som puler kun til fast tid og alltid helt nykter. Noen ganger kan det faktisk være en bonus å pule en man aldri har ligget med før med litt innabords. Mer sjarmør og mindre kleint, samt at en ofte kan kjøre så lenge en orker med en liten promille under vesten.

Jeg kan se at noen kan reagere på fyllesex, men det virker som du også er imot sex midt på natta. Og akkurat det har jeg ingen forståelse for
Vis hele sitatet...
*lol* Er mange forhold som har startet der utelukkende og kun fordi hun ble gravid også. Nå sier jeg ikke denne tråden er det verste eksemplet, langtifra. De kjente hverandre tross alt og skal man tro TS så var det ikke bare noe i fylla. Likevel i mitt hode hadde han vært adskillig mer sjarmerende om han hadde fått dratt fingern ut av ræva og gjort dette i edru tilstand noe han tydeligvis hadde en million muligheter for.
Jeg synes ikke det nødvendigvis er greit hva voksne gjør i fylla bare fordi det er gjensidig med promille der og da så spiller det ingen rolle om man angrer dagen derpå. Da er det vel diskutabelt om det er gjensidig. Lettere med tilgivelse enn tillatelse osv.. Det handler ikke om å¨være i mot sex midt på natta, litt innabords eller hvit ridder som puler til faste tider. Nå kjenner heldigvis ikke du meg men jeg er faktisk ganske langt fra det du skisserer. Det er jo poenget mitt det er jo gjerne de som må har inngått ett forhold i fylla som ender opp med fast lørdagssex med lyset avslått bak lukkede gardiner etter midnatt.
Morsom tråd å følge.
Jeg får si som Kyrre Holm en gang sa i en episode på radioresepsjonen.

"Det er godt å knulle litt iblant."
▼ ... over en uke senere ... ▼
ikkealene's Avatar
Trådstarter
Siden det var så mange som engasjerte seg i tråden tenkte jeg at en videre oppdatering er på sin plass.

Siden vi først lå sammen så nærme datoen hvor vi skulle dra til hvert vårt bestemte hun seg for å komme over til min hjemplass for mer kos. Hun kom over og vi hadde noen utrolige bra dager sammen og fant ut at vi begge likte hverandres selskap bedre enn vi trodde. Ironisk nok, siden denne tråden startet med at vi ikke skulle ha noe mer med hverandre å gjøre etter studiet. Likevel var vi begge klar på at dette skulle gå stille og rolig for seg uten noen forhastede valg, i og med at vi ikke skal bo på samme sted. Nå kan vi kalle det en god gammeldags sommerflørt inntil videre.

Ser at det er en del diskusjon rundt om fremgangsmåten jeg tok for at vi skulle ligge med hverandre var den beste/mest sjarmerende. Jeg tenker som så at vi begge var i omgivelser vi følte oss trygge i og at det føltes deilig for begge to, og det er det viktigste. ingen av oss er kleine personer og vi greide fint i ettertid å utrykke at dette var noe vi syntes var koselig samme om det var kl 4 på natta eller ei.
Kan si ut av egen erfaring at det er lett å plukke opp damer hvis du er ruset. Endte opp med å flytte inn til eksen min en uke etter vi hadde sex. Har fått fortalt dette i etterkant ettersom jeg spiste en heftig mengde xanax på den tiden. Ble helvetes forvirret når jeg nyktret opp, å jeg bodde en helt annen plass.

Hadde det beste året i mitt liv før det ble slutt. Håper du satser på veninnen din.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av ikkealene Vis innlegg
[...]
Vis hele sitatet...
Jeg nysgjerrig på om dette gikk videre og det ble noe mer.
Si til henne at det er lenge siden du har fått napp og om hun vil være med på byen for å være wingman ELLER eventuelt ta saken i egne hender. Er hun så kul som du sier så får du i verste fall en bra wingman.