Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 11782
Hallo og god dag freaks! Har søkt litt rundt på freak uten å finne noen tråder om dette, fant en tråd med beste gratis strategi spill, men slike spill er ikke etter min smak. Om det finnes en annen tråd av samme evne beklager jeg, og vil helst ha en link i pm/eller i tråden hvis den ikke blir slettet.

Så jeg tenkte at vi kunne dele noen online/offline gratis spill som kan fordøye tiden du kjeder deg på, demoer og slikt er også et gratis spill, så det kan også nevnes. Selv digger jeg Arma || free, og da må du såklart laste ned demoen av arrowhead også, vurderer snart å kjøpe dette fantastiske spillet!

Så jeg kan ramse opp en liste hvor jeg skriver hva spillet heter, hvor jeg finner det, og hva det handler om, eventuelt hvilke klasse dette inngår. Skytespill etc.

- Arma 2/Operation Arrowhead Demo, du finner det på Steam etter et kjapt søk.
Spillet handler om å skyte, og ikke bli oppdaget helst, noe som kan være litt vanskelig. Det er 3 forskjellige missions, det ene er jo Operation Arrowhead, det andre er helikopter mission. Ganske gøy demo faktisk.


- Mafia 2 Demo, du finner det på steam etter et kjapt søk der også.

Jeg spiller da oppdrag, du har 10 minutter på deg, men jeg bruker de til å kjøpe våpen og løpe fritt. Da dette er gøyere en oppdraget. Oppdraget er å redde en person. Mafia 2 er et såkalt fritt spill, hvor du kan gjøre alt mulig rart, ta biler, skyte ned folk, bli jaktet på av politiet osv.

- Just Cause 2 Demo, kjapt søk på steam her og.

Dette er også et såkalt frittspill, hvor du kan kjøre fly,bil, motorsykkel, atv, men du er litt overtroisk kan man si, du kan slenge deg, nesten litt som spiderman faktisk!


Så kom med andre forslag om kule gratis spill, fra hvilken som helst produksør, eller hvilken som helst spill butikk. (Origin, Steam osv)

Cheers!
Sist endret av Redmix; 16. august 2012 kl. 17:18.
battlefield play4free?
Trådstarter
76 6
Woops, det glemte jeg. Det spillet er jo genialt!
Team Fortress 2, garantert det beste gratis spillet du noensinne vil spille.
Sitat av Redmix Vis innlegg
Vegg med tekst
Vis hele sitatet...
Du lister jo ikke gratis spill, du lister demoer.

Gratis spill tenker jeg på som Team Fortress 2, OpenTTD og andre spill hvor hele spillet er gratis, ikke bare en smakebit for å få deg til å kjøpe fullversjonen.
Team Fortress 2! ? Free to play fps spill, får lastet det ned via steam

Battlefield Heroes var også skøy for 1 år+ siden =) Dunno hvordan det fungerer i dag, tho

U god damn ninjaas!
Sist endret av Hightime; 16. august 2012 kl. 17:26.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Uten tvil Tribes: Ascend.

Dette spillet er virkelig et lys i mørket som er CoD og lignende fps spill. Ihvertfall for meg som ikke er en Tribes veteran.
Tribes: ascend byr på fartsfylt action, meget få hitscan våpen og en generelt høy vanskelighetsgrad.
Se for deg at capture the flag og Counter strike surf hadde en het natt under dyna, Tribes: Ascend ville vært resultatet.

Spillet er Free to play, men ikke buy to win. Du kan kjøpe diverse våpen og andre godbiter til alle de 9 forksjellige klassene i spillet med enten XP, som du tjener in game, eller gold for de som misliker å grinde xp. Av de 9 klassene er 3 såkalte "heavies", 3 "mediums" og 3 "Light". Hvor den store forskjellen mellom disse er antall hitpoints (HP), oppgaver de kan utføre og hastigheter som kan oppnås.

For de av dere som er interesserte i dette spillet, anbefaler jeg å ta en titt på denne filmen Team egocentric; a brief intoduction to Tribes: Ascend og registrere dere via min refferal link her, takk! Sees in game? IGN: BoEtz
Sist endret av LesPaul; 16. august 2012 kl. 17:32.
Trådstarter
76 6
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Du lister jo ikke gratis spill, du lister demoer.

Gratis spill tenker jeg på som Team Fortress 2, OpenTTD og andre spill hvor hele spillet er gratis, ikke bare en smakebit for å få deg til å kjøpe fullversjonen.
Vis hele sitatet...
Jeg nevnte også at man kunne nevne demoer også, som fungerer som et spill, om du forstår meg riktig.

Beklager misforståelsen.

Sitat av LesPaul Vis innlegg
Uten tvil Tribes: Ascend.

Dette spillet er virkelig et lys i mørket som er CoD og lignende fps spill. Ihvertfall for meg som ikke er en Tribes veteran.
Tribes: ascend byr på fartsfylt action, meget få hitscan våpen og en generelt høy vanskelighetsgrad.
Se for deg at capture the flag og Counter strike surf hadde en het natt under dyna, Tribes: Ascend ville vært resultatet.

Spillet er Free to play, men ikke buy to win. Du kan kjøpe diverse våpen og andre godbiter til alle de 9 forksjellige klassene i spillet med enten XP, som du tjener in game, eller gold for de som misliker å grinde xp. Av de 9 klassene er 3 såkalte "heavies", 3 "mediums" og 3 "Light". Hvor den store forskjellen mellom disse er antall hitpoints (HP), oppgaver de kan utføre og hastigheter som kan oppnås.

For de av dere som er interesserte i dette spillet, anbefaler jeg å ta en titt på denne filmen Team egocentric; a brief intoduction to Tribes: Ascend og registrere dere via min refferal link her, takk! Sees in game? IGN: BoEtz
Vis hele sitatet...
Genialt! Skal testes!
PÅ Bukta er jo alt gratis..
Trackmania!

Klassiker som alle burde spille, gøy når du kjeder deg og er gått lei alle andre spill
Alien Arena
Sist endret av onClipEvent; 16. august 2012 kl. 17:49.
Sitat av 1nameless Vis innlegg
PÅ Bukta er jo alt gratis..
Vis hele sitatet...
Ikke plastisk kirurgi.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
world of tanks!

Genialt free to play spill.. anbefales
Parkettetterligning
Lord of the rings online:
MMORPG som ligner litt på wow bare ringenes herre tema. Gratis å spille men man kan kjøpe fordeler undrveis.

Teackmania:
Gratis racing spill, veldig gøy som også har map editor og online.

Warcraft III:
Har blitt gitt ut gratis av blizzard da det er litt gammelt, Så vidt jeg har forstått det kan man ikke laste det ned fra deres nettsider lengre men man kan laste ned lovlig fra diverse steder. Det er et strategispill som baserer seg på samme verden som WOW. Er også en map editor der man kan lage nesten uendelig kreative maps. Må kjøpe spillet for å spille online på blizzard sine servere. Men gratisversjonen funker fett på lan.
League of legends, typen moba slik som HoN og dota.
League of Legends, Moba spill som er gitt ut av Riot..Spillet har mikrotransaksjoner, men det eneste man kan kjøpe for penger som man ikke kan få via xp er vell forskjellige skins til champions

For de som enda ikke har fått med seg hva LoL går ut på, her kommer en ganske grei video
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av 1nameless Vis innlegg
PÅ Bukta er jo alt gratis..
Vis hele sitatet...
Sist jeg var på bukta skulle dem ha litt av en pris for russiske koner.
Shady Banana
Quix's Avatar
All Points Bulletin
League of Legends
Battlefield Heroes
Warhammer Online
Star Wars The Old Republic BLIR free to play i Oktober/November
Adventure Quest
Nitronic Rush! Heftig indie racing spill. Litt som Trackmania, bare sykt mye kulere!
nitronic-rush.com
www.achtungdiekurve.net

Ingenting slår det gode gamle multiplayer snake spillet i online versjon!
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Lord of the rings online:
Warcraft III:
Har blitt gitt ut gratis av blizzard da det er litt gammelt.
Vis hele sitatet...
Hvor får du dette fra? Blizzard selger jo fortsatt WC3 Digital download. Hvorfor skal de da ha gitt det ut gratis?
Realm of the mad god.
Battlefield Heroes
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
ARMA 2 !

[COLOR="LemonChiffon"]TITEGN[/COLOR]
Parkettetterligning
Sitat av Some guy Vis innlegg
Hvor får du dette fra? Blizzard selger jo fortsatt WC3 Digital download. Hvorfor skal de da ha gitt det ut gratis?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg forsto det har de gitt det ut gratis en periode, men hvis du vil spille på battlenet sine servere må du kjøpe det.
Trådstarter
76 6
Nydelige spill her, har sjekket de fleste ut! Keep'em come!
Urban terror er et ganske greit gratisspill, det er online fps spill, har spilt det litt men ikke noe særlig.
Heroes of Newerth er ganske nylig forbedret sin f2p del der man nå får alle heroes.
Har mange likheter med Dota og LoL, men er fortsatt et eget spill men mange egne løsninger.

http://www.heroesofnewerth.com/
Leauge of Legends uten tvil.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Adventure Quest
Vis hele sitatet...
For et jævlig traudigt spill! Ble helt kake av drittn. Bedre gameplay i Runescape, jo!
Ijji's GunZ. Et av de morsomste spillene jeg noengang har spilt. Vært aktiv av og på siden 2007, masse kul tredjeperson action, quests eller deathmatches osv. Absolutt verdt å skjekke ut om du ikke er grafikkhore.
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Så vidt jeg forsto det har de gitt det ut gratis en periode, men hvis du vil spille på battlenet sine servere må du kjøpe det.
Vis hele sitatet...
Er vel mer at de har fjernet DRM i de nyeste patchene, så du kan spille custom mods og singleplayer gratis, men du trenger konto for å spille online?
Ace of Spades!

Du laster ned nyeste versjon og går på play siden, der finner du en server liste
-Spillet er ikke krevende og kan spilles av alle.

M Viser map
. Bytter våpen
, Bytter lag

1-4 velger tools, du kan også bruke musehjulet.
Piltastene brukes til å bytte farge når du bygger, ja du kan bygge! Baser, hus?, alt!
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Ace of Spades!

Du laster ned nyeste versjon og går på play siden, der finner du en server liste
-Spillet er ikke krevende og kan spilles av alle.

M Viser map
. Bytter våpen
, Bytter lag

1-4 velger tools, du kan også bruke musehjulet.
Piltastene brukes til å bytte farge når du bygger, ja du kan bygge! Baser, hus?, alt!
Vis hele sitatet...
Hadde faktisk en ide som var akkurat lik det spillet. Minecraft med gode FPS mechanics hadde vært epic
Kult at det finnes da, laster det definitivt ned når jeg kommer hjem fra jobb! (Lunsj-pause)
*Ikke FPS, strategi, MMORPG eller RPG*

StepMania er et ganske gøy, dansespill, slik som Dance Dance Revolution, bare uten dansematte (kan ha det hvis du vil).
Helt gratis og open source :-)
Klarte ikke å finne America's Army i tråden.
http://www.youtube.com/watch?v=ITSJGByIAhg
www.shredsauce.com
Et morsomt skispill som nettop har kommet ut.
The hunter er et ganske bra spill. Et av de beste jakt-spillene der ute. Dere må nesten prøve det for å vite hvordan det egentlig er. Det er ikke så mange youtube-videoer av spillet, og de som er der filmer ikke de beste øyeblikkene.

http://www.thehunter.com/pub/
Kan foresten nevne at WoW er gratis til lvl 20, der brukern slutter å levle. En slags trial hvor du har visse begrensningen (maks 10 gull, kan bare bruke pm og partychat osv.), men unlimited game time. Blir noen timer med pvp og dungeons om du ikke har prøvd wow før
Alliance of valiant arms er også et veldig bra fps-spill. Man finner det på steam under gratis spill.
Planetside 2 er snart i beta, og det skal bli gratis når det kommer.
Trackmania
Rockstar har en del gratis spill du kan laste ned (noen gode)
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Kan foresten nevne at WoW er gratis til lvl 20, der brukern slutter å levle. En slags trial hvor du har visse begrensningen (maks 10 gull, kan bare bruke pm og partychat osv.), men unlimited game time. Blir noen timer med pvp og dungeons om du ikke har prøvd wow før
Vis hele sitatet...
Kom til lvl 6 etter å ha hentet masse dyredeler til forskjellige folk, og ifølge google er det majoriteten av spillet med mindre man setter av 40% av livet sitt til det.
Trådstarter
76 6
Definitivt masse bra spill her som er til å sjekkes ut!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Sio Vis innlegg
Sist jeg var på bukta skulle dem ha litt av en pris for russiske koner.
Vis hele sitatet...

Han ville ha gratis spill sist jeg hørte. ikke Russiske koner?
Transport Tycoon(eller OpenTTD) for dem som liker det!
Hva med Keen? Theme Hospital!