Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1470
jeg har ødelagt skjermen til min stasjonære pc å vil nå bruke min bærbare men får det ikke til håper noen kan hjelpe
Det kommer nok ikke til å gå med mindre du sitter på ganske store tekniske egenskaper, skjermer i laptopper krever såvidt jeg vet egne kontrollere for å vise bilde fra maskinvaren i selve laptoppen, kontrollere som ikke er normalt i vanlige datakomponenter...
Trådstarter
3 0
hmm ok men vett du va som kan være galt me skjermen..
når jeg slår på pc virker skjermen i ca 5 sec så blir den svart vis jeg slår skjermen av og på så kommer den ijen ca 5 sec.... dette skjer ver gang jeg slår skjærmen av og på... bare til å kaste driten å kjøpe ny?
Sist endret av stikva3; 28. november 2008 kl. 03:11.
Du snakker om en vanlig skjerm nå, right?
Prøvd skjermen mot andre PCer, eller prøvd med en ny kabel?
Sitat av stikva3 Vis innlegg
hmm ok men vett du va som kan være galt me skjermen..
når jeg slår på pc virker skjermen i ca 5 sec så blir den svart vis jeg slår skjermen av og på så kommer den ijen ca 5 sec.... dette skjer ver gang jeg slår skjærmen av og på... bare til å kaste driten å kjøpe ny?
Vis hele sitatet...
Som han under sa prøv ny kabel, prøv skjermen på en annen PC, prøv en annen skjerm på din PC og sjekk at kabelen sitter skikkelig i først og framst.
du kan til en viss grad bruke maxivista software for å se din stasjonære på den bærbare, men dette er ikke spesielt gunstig ved grafikkapplikasjoner/spill
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
3 0
vett noen om denne pc'en kjører wow og cs lett? og uten lag ?
er pc'en vert penga ?
kom gjerne med forslag på billige gaming pc'er


her er pc'en: http://www.elprice.no/julegavetips/til-datanerden/acer-aspire-m5641-stasjonaer-pc-91e1reqnbt#[/url]
DEn skal kjøre det relativt bra den...

Har en laptop her med svakere skjermkort som drar det fult på en 24"...