Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 952
Anonym bruker
"Enig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg snakket med legen min for ett års tid siden. lang historie kort så ramset jeg opp alt jeg har rusa meg på.

alt fra hasj til fentanyl til fluesopp. dette har ikke gjort meg noe i senere tid. men har nå tengt til å gå til legen og spørre om hjelp til den ekstreme sosiale angsten jeg har.

kan jeg redde megselv ved å si at jeg kommer pga. agsten også lyve ved å nevne att jeg har slutta med alt av rusmiddler ink. alkohol fordi det gjorde angsten 100x værre, eller er de ikke så lett å lure?

skulle gjærne har noe medesiner mot angsten men tenker de fort kan nekte meg medesiner pga. at jeg drev å rua meg i ny og ne.
New generation
colakork's Avatar
Høres skambad ut for enhver normale mann når du har ruset deg på fluesopp og x antall andre droger.

Tror du kan gå til legen å si du har skytt deg selv i foten og trenger hjelp til å restarte hjernen. DET kan de hjelpe med.

Forvent å få anti-dep medisin som shutter ned følelser, dette er bra for deg mtp at du sliter med angst.

Etterhvert så "lander" følelsene igjen, og det blir bra.

Stol på legen hvis han velger å hjelpe deg, bytt lege hvis han tror du kommer å spør om hjelp for rusens skyld.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er vanskelig situasjon. Når du spør om hjelp nå så kommer de nok til å se det gjennom dømmende øyne. Hvis du har penger så kanskje du kan gå til privat lege? ellers så må du bare håpe på rettferdige lover ang. rusmidler i norge før du blir behandlet som et vanlig menneske i øyne av det offentlige (Desverre)..
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første de vil forsøke, er få sendt deg til noen som kan hjelpe deg med angsten.

Tror neppe du får noe sånn uten videre har du innrømmet misbruk for kort tid siden. Et alternativ kan være at du avlegger rene urinprøver ukentlig over et halvt år.
Anonym bruker
"Orange Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man får ikke piller bare fordi man spør, og har man angst vil de henvise deg til psykolog. Det som kanskje er en mulighet er om du sier du har slutta med alt og pga det fått hemmende angst nå så tett på sluttingen og at du trenger en engangsresept på noe angst dempende som hjelper deg. Er legen grei får du en pakke valium, men bruk de fornuftig for du får ikke flere pakker for kontinuerlig bruk når den er brukt opp. De legemidlene du evn vil få hos legen og psykologen for dette her er ikke noe å ruse seg på for en dreven kar som deg, så hvis det er derfor du vil ha piller så dropp å spør, du får bare enda mer narkis stempel om de gjennomskuer at det er for rus du forsøker og da vil du ikke få det om ti år en krise du virkelig trenger heller