Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1155
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De gangene jeg tar speed så trener jeg mye. Styrke og utholdenhets øvelser. Jeg får mindre matlyst som de fleste får på speed.
Jeg prøver og få i meg nok proteiner. Jeg vil gjerne litt ned i vekt men helst ikke miste noe særlig muskelmasse.
Noen som har noen tips?
Speed eller ei, så mister mann stort sett muskelmasse om man vill ned i vekt eller ta av fett. Men høyt protein er vell det beste du kan gjøre.
Steroider kan man miste fett samtidig legge på seg muskler men anbefaler det ikke, spessielt ikke på speed.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Steroider sturer jeg unna. Jeg får skaffe meg noe proteinpulver så jeg ikke mister altfor mye muskler
Klimafiendtlig troll
Gymgrossisten har både gainers og rent protein. Kjør i deg en shake (med melk) om morgenen og kvelden.

Har bare brukt proteintilskuddet: Ice Coffee smaken er perfekt om morgenen hvis du liker litt koffein. Double Chocolate er også veldig god, uten koffein.

Spis normal mat, kanskje ta vitaminer og mineraler ekstra.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hva med vann, tracker du det?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Drikker masse vann. Jeg har bestilt proteinpulver kreatin og stackers
New generation
colakork's Avatar
Spagetti med smør på og kjøttdeig, tunfisk og pasta med smør på.

Tips til spagettier - stek smør og krydder i sammen i panne litt før spagettien er ferdig kokt også slenger du spagettien i panna og rører det litt rundt i smørkrydderet, det blir mye kjekkere å fordøye maten når det smaker riktig.

Protein shakes. Ikke overdriv proteinshake, føler selv det krever mye av kroppen mtp nedbrytning, spess når kroppen allerede er i 150% av stimulanter.

Husk å fòre maten godt nok sånn at du ikke mister hele kroppen og blir tynnfeit. Det suger å gå fra feit til tynnfeit også trene seg stor igjen.
Sørg for høyt nok proteininntak, 1.5g pr kg kroppsvekt skal holde. Husk at alt sentralstimulerende gjør at du kan prestere litt mer fysisk enn kropoen egentlig ønsker, så nok søvn, god restitusjon og kanskje stoppe på første rep som går sakte istedet for å kjøre helt til failure kan være lurt. Mindre treningsvolum og heller tungre vekter i perioder med kaloriunderskudd er lurt.