Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 8569
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
https://discord.gg/sPcKGVb

«Men III ÆRRR SEEE!»

Det er koselig å høre stemmene til folk
Kommer på rundt 20. Snakkes!
Eh, hva er det for noe? Forklaring/link?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Eh, hva er det for noe? Forklaring/link?
Vis hele sitatet...
Velkommen til 2020. Discord er vel kanskje den mest populære kommunikasjonsappen per dags dato og har vært det de siste årene.
Velkommen til 1962. Uten venner er det vanskelig å få med seg slikt.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Velkommen til 1962. Uten venner er det vanskelig å få med seg slikt.
Vis hele sitatet...
Denne kommentaren traff meg veldig.
Jeg kan desverre ikke, men har i hvertfall hevet meg inn på Discord til en senere anledning. Var ikke klar over at Freak hadde egen Discord en gang! Bra initiativ.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hadde tenkt å dukke opp men det viser seg at noe(n) tydeligvis ikke vil at det skal skje, eller har du med vilje valgt crappy software Jonta?

Fyra opp discord og blir møtt med et sort hull:
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hadde tenkt å dukke opp men det viser seg at noe(n) tydeligvis ikke vil at det skal skje, eller har du med vilje valgt crappy software Jonta?

Fyra opp discord og blir møtt med et sort hull:
Vis hele sitatet...
Jeg kom rett inn jeg, og det er vel den "offisielle" freak-discorden som har eksistert i lang tid, jeg har ihvertfall vært innom den samme for flere år siden.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg kom rett inn jeg, og det er vel den "offisielle" freak-discorden som har eksistert i lang tid, jeg har ihvertfall vært innom den samme for flere år siden.
Vis hele sitatet...
Det er vel selve softwaren jeg sikter til, driver å rensker AppData\Roaming\Discord nå for å reinstallere og se om det hjelper
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er vel selve softwaren jeg sikter til, driver å rensker AppData\Roaming\Discord nå for å reinstallere og se om det hjelper
Vis hele sitatet...
Ok, jeg åpnet bare lenken i ny fane, jeg er ikke så avansert at jeg kjører egen software.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er vel selve softwaren jeg sikter til, driver å rensker AppData\Roaming\Discord nå for å reinstallere og se om det hjelper
Vis hele sitatet...
Det skal gå an å bruke discord i nettleseren også hvis du har problemer med selve appen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om noen har samme problem, Avinstaller Discord, gå til Appdata\Roaming (skriv %appdata% i adresselinjen i windows utforsker) og slett Discord mappen, reinstaller and you're good to go
Jeg kom inn, men har ikke peil på hvordan det virker.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg kom inn, men har ikke peil på hvordan det virker.
Vis hele sitatet...
Klikk på kanalen som heter #general helt øverst, det er der samtalen foregå for øyeblikket.
Supert! I'll be there!
Hører ikke noe. Snakker dere?
Jonta og Dodecha prater som bare det
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Jonta og Dodecha prater som bare det
Vis hele sitatet...
Ja, dem har jo kuppet hele kanalen.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
TRØNDERA!

Vi sees i morgen 19:30 igjen. Vi har planer!
Sitat av Jonta Vis innlegg
TRØNDERA!

Vi sees i morgen 19:30 igjen. Vi har planer!
Vis hele sitatet...
inviterer meg selv selv om jeg ikke er trønder, så får dere kaste meg ut om det er en dealbreaker
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
inviterer meg selv selv om jeg ikke er trønder, så får dere kaste meg ut om det er en dealbreaker
Vis hele sitatet...
Hehe, det var vel en tilfeldighet at Trønderbataljonen dominerte i går, resten av landet har nå en sjans på å representere seg selv mannsterke!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Triks: Høyreklikk på bruker -> justér individuelt volumnivå
Sist endret av Jonta; 29. mars 2020 kl. 00:40.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Gjemme medlemsliste: Ikonet ved siden av søkebaren oppe til høyre som ser ut som 2 personer som ikke driver sosial distansiering

Herrejemini for noen skript og tøvskap jeg trålet meg gjennom før jeg oppdaget at den var innebygd