Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 929
Hei!

Etter at jeg kjørte en formatering og nedgradering fra W8.1 til W7 så gikk hastigheten på nettet mitt ned. Eller, det føles ihvertfall sånn.

Det tar flere sekunder å laste inn nettsider og jeg kan ikke se Youtube/twitch høyere enn 420p, før fikk jeg opp nettsidene nesten med en gang og kunne se på youtube og twitch i 1080p uten problemer.

Men jeg har kjørt hastighetstester via flere sider og dem sier at hastigheten min er den samme som før. Har prøvd drivere, andre nettlesere(bruker Chrome nå) og restart av router, til ingen hjelp.

Noen som vet hvorfor dette skjer?
Tipper den laster ned fjorten millioner oppdateringer i bakrunnen, og dette suger nettlinjen din.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Drivere til chipset og nettverkskort installert?
Sitat av Khazanet Vis innlegg
Tipper den laster ned fjorten millioner oppdateringer i bakrunnen, og dette suger nettlinjen din.
Vis hele sitatet...
Nei, alle oppdateringer er ferdig lasted ned.

Sitat av robhol Vis innlegg
Drivere til chipset og nettverkskort installert?
Vis hele sitatet...
Ja, lastet ned alle driverne jeg klarte å finne på produsentens nettside ihvertfall.
Sist endret av JVMyhre; 9. februar 2016 kl. 08:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.