Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 9055
Hei!
Relativt ny "av og til" nyter, har noen noen tips hvordan godsaker er av god kvalitet? Er det vanlig med "smaksprøver" av dealeren? Tusen takk for seriøse svar😊
om du er ny er det egentlig ikke noen måte å sjekke om varene er bankers, testkit er for å sjekke om sakene er blandet ut med annet snusk, og selv da kan man aldri være sikker.
om man har litt fartstid kan man kjenne litt på det selv(men det er ingen garanti), lukt og formen man får.
Man må nesten bare finne en dealer som er politelig ovenfor deg.
Sist endret av Cosmos; 16. november 2014 kl. 02:19.
Takk, dette skal jeg bestille��
Men før jeg får kitet, noen tips? Blomsterlukt av speed? Kan det si noe om kvaliteten?

Takk, dette skal jeg bestille😄
Men før jeg får kitet, noen tips? Blomsterlukt av speed? Kan det si noe om kvaliteten?

Cosmos; det er DET som er ufordringen, hvordan
finne en pålitelig dealer....��
Sist endret av Tomskalle; 16. november 2014 kl. 02:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tomskalle Vis innlegg
Takk, dette skal jeg bestille��
Men før jeg får kitet, noen tips? Blomsterlukt av speed? Kan det si noe om kvaliteten?

Takk, dette skal jeg bestille😄
Men før jeg får kitet, noen tips? Blomsterlukt av speed? Kan det si noe om kvaliteten?
Vis hele sitatet...
God speed har som oftest en sterk kjemisk lukt, men den kan komme i mange forskjellige former og lukter,lukt alene trenger nødvendigvis ikke ha noe å si, ta deg en liten strek og du vil fort merke om det er god eller dårlig speedX)
Sist endret av Cosmos; 16. november 2014 kl. 02:25.
Cosmos; det er DET som er ufordringen, hvordan
finne en pålitelig dealer....😔
Tror ikke du trenger å gruble så mye på om varene er god når det gjelder speed, det er egentlig veldig komplisert og det med blomsterlukt er etter mitt syn en slags myte, man kan komme over blomsterlukt men speed finnes i sinnsykt mange forskjellige former.
prøv varene og se hva du synes,en helt ok porsjonert strek skal være nok til at du får en form som føles vanvittig bra om speeden er god. kokain har jeg midnre erfaring med, men holder meg stort sett unna det, synes ikke formen er noe særlig og prisen er helt sinnsyk, lite bang for the buck.
Sist endret av Cosmos; 16. november 2014 kl. 02:31.
Tillater dealeren en smaksprøve, tror du?
Det er vanskelig å si, det kan virke litt bråkjekt å komme og forlange en smaksprøve av en dealer du ikke kjenner, siden du er relativt ny er egentlig mitt beste råd å lukte på den, lukter den sterkt kjemisk så go for it, hold det enkelt.
Personlig spør jeg alltid om å få se på speeden og lukte på den om det er folk jeg ikke kjenner, men med lite erfaring så er det ikke så mye du kan gjøre, selv om du leser deg opp på nettet.
Det er ingen lek med tunge stoffer, og man kan havne i kjipe situasjoner om man ikke holder tungen beint i munnen, så gå inn i det med ydmykhet, ovenfor stoffet og de du får det av, hold det enkelt og greit, blir du bøffet så drit i det og aldri bruk den dealeren igjen, men som sagt, sterk kjemisk lukt er som oftest et godt tegn.
Sist endret av Cosmos; 16. november 2014 kl. 02:42.
Tusen takk, Cosmos! Gode råd jeg tar med meg��
Ingen problem,håper du får en fin opplevelse, vil foresten anbefale deg å kjøpe en valium eller to, nedturen er ubehagelig.
Ellers skal jeg spare meg for moralprekenen i dag, det finnes det nok av informative poster på forumet om hva man bør være forsiktig med når det gjelder amfetamin.
Kos deg!
Det er relativt mye enklere med coke en med amfetamin. Amfetamin kan variere fryktelig uavhengig av lukt. Med coke kan en ta det på tungen først, siden coke er lokalbedøvende vil du kjenne at tungen blir nummen. Etter å ha gjort dette noen ganger får du raskt vite sånn ca hvor potent den er ift. hvor mye du skal ta ut ifra hvor bedøvd tungen din blir.

Det er ganske vanlig med ''smaksprøver'' da det gjelder coke.
Sist endret av Relevant; 16. november 2014 kl. 04:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er relativt mye enklere med coke en med amfetamin. Amfetamin kan variere fryktelig uavhengig av lukt. Med coke kan en ta det på tungen først, siden coke er lokalbedøvende vil du kjenne at tungen blir nummen. Etter å ha gjort dette noen ganger får du raskt vite sånn ca hvor potent den er ift. hvor mye du skal ta ut ifra hvor bedøvd tungen din blir.

Det er ganske vanlig med ''smaksprøver'' da det gjelder coke.
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt riktig, det er meget vanlig at folk bøffer kokainen med http://nn.wikipedia.org/wiki/Lidokain , har fått smake dette rett fra tuben, og man kan ikke kjenne forskjell på om colaen er bøffet med dette midellet eller om man blir nummen pga det er god cola.
Sist endret av Cosmos; 16. november 2014 kl. 04:19.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er relativt mye enklere med coke en med amfetamin. Amfetamin kan variere fryktelig uavhengig av lukt. Med coke kan en ta det på tungen først, siden coke er lokalbedøvende vil du kjenne at tungen blir nummen. Etter å ha gjort dette noen ganger får du raskt vite sånn ca hvor potent den er ift. hvor mye du skal ta ut ifra hvor bedøvd tungen din blir.

Det er ganske vanlig med ''smaksprøver'' da det gjelder coke.
Vis hele sitatet...
Det er så mange billige stoffer som gjør deg nummen på tunga at det må være en av de verste måtene å sjekke på. Kanskje det fungerte i gamle dager, men ikke nå lenger.
Ta en spiseskje med ammoniakk varm det til det nesten koker og dump litt cola oppi og rør rundt med en q-tip. Det som herder og blir en liten solid klump vil da være free-base kokain(dette kan da røykes hvis man vil). Da får du ihvertfall en viss anelse om hvor mye av pulveret som er rent.
Sist endret av A-tillah; 16. november 2014 kl. 10:49.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
God speed har som oftest en sterk kjemisk lukt, men den kan komme i mange forskjellige former og lukter,lukt alene trenger nødvendigvis ikke ha noe å si, ta deg en liten strek og du vil fort merke om det er god eller dårlig speedX)
Vis hele sitatet...
Rein amfetamin er luktfri, om amfetaminet har en sterk kjemisk lukt så er dette løsemidler.
Sist endret av RandomNykter; 16. november 2014 kl. 11:04.
Til mer kjemisk og sur lukt det er på amfetamin, til dårligere dog mer skitten er den. Ren amfetamin, over 82% skal dette være flytende.

På colaen så har jeg en vane at cola skal lukte kattepiss i nesen.
Sitat av ezyy Vis innlegg
På colaen så har jeg en vane at cola skal lukte kattepiss i nesen.
Vis hele sitatet...
Det med kattepiss kommer av måten det er smuglet på, smurt inn i katte/tigerpiss for å sette knarkerhundene ut av spill.

Fikk en brun cola en gang som var smuglet i hundemat, smakte/luktet som hundemat og.

Man kan også koke det sammens med natron og vann. Da får du såkalt "crack"
Sist endret av A-tillah; 16. november 2014 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Rein amfetamin er luktfri, om amfetaminet har en sterk kjemisk lukt så er dette løsemidler.
Vis hele sitatet...
Sansynligheten for at du for rein amfetamin på gaten er godt oppimot 0.
All amfetamin jeg har fått oppgjennom har luktet sterkt, og som oftest har det vært et godt tegn.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Sansynligheten for at du for rein amfetamin på gaten er godt oppimot 0.
All amfetamin jeg har fått oppgjennom har luktet sterkt, og som oftest har det vært et godt tegn.
Vis hele sitatet...
Den sterke lukten er løsemidler som regel, google it. Amfetamin blir ofte blandet ut med metamfetamin, efedrin å ande stimulerende substanser. Dermed tror du at amfetaminet du har er knall bra, men egentlig er det de andre stoffene som det er blandet med som lurer deg.
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Den sterke lukten er løsemidler som regel, google it. Amfetamin blir ofte blandet ut med metamfetamin, efedrin å ande stimulerende substanser. Dermed tror du at amfetaminet du har er knall bra, men egentlig er det de andre stoffene som det er blandet med som lurer deg.
Vis hele sitatet...
som nevnt over er amfetamin ofte blandet ut, jeg har brukt amfetamin i over ti år(helgebruk) og som oftest lukter den gode ametaminen sterkt om det er amfetamin eller metamfetamin kan man gruble over, men det er best å la være, med mindre man har en lab og er utdannet kjemiker.
utifra det du skriver virker det som du ikke har noe spes erfaring med amfetamin men drar frem ting du finner på google, og så enkelt er det ikke, spesielt når det gjelder amfetamin.
Sist endret av Cosmos; 16. november 2014 kl. 15:27.
Endel år siden leger framstilte luktfri amfetamin i Polen for smugling. Dagens amfetamin er som regel fremstilt i Norge etter de smugler inn amfetaminolje og gjør det om til pulver. Kjemisk lukt og pasta-konsistens. Amfetaminet er potent helt ned til 20-30% styrke så det skal mye til for å få bli rundlurt siden det koster noen hundre kroner for et gram. Kokain får du ikke av god kvalitet uansett så du kan sikkert spare deg for de EZ-kitsa som ikke vil kunne si om kokainet er bra eller ei. Smaksprøver? Dealing er ikke noe hollywoodproduksjon, men det er vel ikke helt uvanlig ved kjøp av kvantum...
Er praktisk talt umulig å vite med sikkerhet om amfetaminen du kjøper er bra eller skitt før du tester det. Dealeren din burde vel kunne tilby deg en test stripe, i hvertfall hvis du kjøper noen gram.

EZ test kit gir deg ikke svar på annet enn om stoffet inneholder amf/meth. Mao ikke noe om styrkegraden, dvs hvor mye den er utblandet. Men har du ingen mulighet til å ta deg en stripe for å teste så er en ez test i hvertfall en indikasjon på at det ikke er rent bøff.

Amf kommer i forskjellige form og farger. Alt fra tørt pulver, rocks, våt, marsipan osv. Kan være hvit, gul, brun, rosa m.fl. Kan være helt luktfritt, men av erfaring lukter illegal amfetamin som oftest sterkt kjemisk eller "blomster" som mange liker å kalle det.

En liten pekepinn i tillegg til ez test kit er å blande litt amf i litt vann. Amfetamin er vannløselig så hvis alt løser seg opp i løpet av max noen minutter (rør litt rundt) så kan det være god amfetamin men det kan selvfølgelig også være blandet ut med ett annet vannløselig stoff. Er det mye som ikke løser seg så er det logisk nok blandet ut med ikke vannløselige stoffer. Vannet skal smake sterkt kjemisk når amfetaminen er løst opp.
en ting jeg kan love deg er at om du noen gang skulle komme borti veldig rein kokain så vil du merke det ved å ta en lite strek i nesa. Energien og rushet er helt latterlig og mye sterkere enn amf, selv om de færreste vet det. 1 stripe varer nesten en full time og man har selvtillit, er kontrollorert og full av deilig energi. Føles ut som man har hjelm på hodet og er sykt sterk. For helgebrukerne må de jo drikke for å få noe effekt av cola for det er jo så mye svakere enn blant annet amf, hahah!! eller bare at man sitter med dårlig vare og må drikke(cocaethylene) og pøse på med svære streker for å få smaken på en brøkdel av hvordan cola rus er. Derav holdningen om at "cola er ikke så farlig da". Har kun prøvd prima vare 1 gang, andre ganger med veldig bra men dog ikke helt det samme. avhengighetspotensialet + skadevirkingene av så rein kola er livsfarlig vil jeg påstå.

Bra amfetamin er hvit og minimalt med lukt, rein amf gir en mye kraftigere og reinere rus enn dårlig amf(som kicker i 30 min også er rusen over, da burde det ringe en bjelle). Du merker det på synet ditt blant annet, det blir ekstremt skarpt og du vil oppdage / få med deg mye mer enn i normal tilstand. hørselen bedres også veldig. Kicket og rushet er ikke så veldig enormet faktiskt men man får mer og mer energi som minuttene går og energien varer relativt lenge uten store svingninger. Avhengighetspotensialet for amf er stor grunn av langvirkningstid og pris. Faremomentene er også store ved ureint stoff og store doser.

Beklager rotete innlegg.
Støtter "makkamann124", cola av bra kvalitet vil gi deg en umiddelbar effekt. Og effekten er sinnsyk! dersom denne effekten uteblir, er colaen enten av dårlig kvalitet eller så er stoffet noe helt annet.