Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1680
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
[CENTER]nFF ADVENTSKALENDER
[CENTER]Bedre sent enn aldri
[/CENTER]



DAGENS NØTT ER SOM FLGER:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
[COLOR="Red"]Hva er det vi alle gjør samtidig?[/COLOR]


Endelig er jula her og jeg tenkte å sette i gang en adventskalender på eget initiativ! Men kunne trengt hjelp fra noen med admin rettigheter så, bare å ta kontakt Anyways.... Planen var å hver dag komme med et nytt spørsmål på denne tråden, kl 18 (ca.) Vær så snill å la vær å søk opp svarene. Dette er kun ment for å spre juleglede og premiene vill bli delt ut løpende.

[COLOR="Red"]HVORDAN DU KAN VINNE[/COLOR]
Du kan vinne fete premier ved å svare på gåten jeg legger ut på denne tråden ved å sende privat melding til MEG med tittelen "advent(dato)" Eksempel:

-advent 2.des
2+2=4

[COLOR="red"]HVA KAN DU VINNE[/COLOR]
Siden dette er helt på eget initiativ kommer du ikke til å vinne 1 million, men jeg Kommer til å gi alle de som vinner en spesiell jule avatar som dere kan bruke på dette forumet!

[COLOR="red"]HVORFOR SKAL JEG VÆRE MED[/COLOR]
Kom igjen, det er gøy og du får litt gratis julestemning

[COLOR="Red"]GOD JUL[/COLOR]

VINNERE BLIR VALGT TILFELDIG OG ANNONSERES HER!
[/CENTER]
Til admin/crew: Jeg kunne trengt hjelp med det å få byttet gåta hver dag. Jeg kan selfølgelig bare poste den under, men det blir vanskelig å lete seg frem til gåta. Vær så snill å ta kontakt hvis du kan hjelpe

Luken stenges neste dag kl 18. altså dere har frem til 3.des kl 18 for å svare på luke 2... slik fortsetter det fått inn et par forslag.kom igjen ingen har fått svaret enda så det er mye muligheter!
Sist endret av lurvelen; 2. desember 2013 kl. 19:50.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fint initiativ. Om du vil ha gåten i førsteposten foreslår jeg at du enten lenker til en tekstfil, eller legger inn et bilde du har kontroll over. Legg dem på Dropbox om du ikke har annet =)

Men jeg tror ikke det vil være noe problem å ha gåten i ditt nyeste innlegg i denne tråden.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Trådstarter
takk for tilbake melding, skal se om dropbox kan være et alternativ. Lykke til!
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Skal du sette Freaks til å skrive!? - og det er bare en person som skal lese alle bidrag!?
Dette er født til å ikke gå bra, du burde iallefall fått med deg et par makkere som kan hjelpe deg å lese, og samtidig da bli enig om hvem som vinner. Syns også at bidrag som blir sendt per PM er en dårlig ide, du burde heller snekret sammen en nettside eller at folk bare svarer i tråden...Bare fra min vinkel
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Skal du sette Freaks til å skrive!? - og det er bare en person som skal lese alle bidrag!?
Dette er født til å ikke gå bra, du burde iallefall fått med deg et par makkere som kan hjelpe deg å lese, og samtidig da bli enig om hvem som vinner. Syns også at bidrag som blir sendt per PM er en dårlig ide, du burde heller snekret sammen en nettside eller at folk bare svarer i tråden...Bare fra min vinkel
Vis hele sitatet...
Dette hadde vært ideélt ja, men da ideén slo meg litt sent så var ikke noe av det su skriver et alternativ. per nå har jeg ikke fått så mange meldinger, men om du ønnsker å bidra så kjør på! tar imot all hjelp jeg kan få!

og om det feiler, pytt la gå. jeg prøvde å da kommer jeg bare sterkere tilbake neste år!!!
Sist endret av lurvelen; 2. desember 2013 kl. 20:26.
Spennende, bra initiativ!
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Trådstarter
Gratulerer: Kjartan27 du svarte riktig og ble tilfeldig trukket. Svaret var: vi eldes samtidig! Alle som svarte riktig klapp dere selv på ryggen og gjør dere klar for neste...

3.desember nøtt lyder slik: hva slags jobb kan en aldri fullføre?
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Trådstarter
JVMyhre er dagens vinner!!

Dagens nøtt: Hvorfor går politimenn/damer med belter?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hva var svaret på "hva slags jobb kan en aldri fullføre?"
Sitat av lurvelen Vis innlegg
JVMyhre er dagens vinner!!

Dagens nøtt: Hvorfor går politimenn/damer med belter?
Vis hele sitatet...
Jippi
▼ ... over en uke senere ... ▼
Såå, hva skjedde med denne tråden? Har ikke sett noe til premien min heller.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Trådstarter
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Såå, hva skjedde med denne tråden? Har ikke sett noe til premien min heller.
Vis hele sitatet...
Premien din kommer, ble mye jobb som tentamens ødela for, Premiene blir delt ut løpende, beklager for at jeg ikke har hatt tid til å gi beskjed.

Neste år så skal jeg sørge for å kanskje få med noen flere, og forsterke planlegginga. Men, men. Live and learn
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hadde likt å få svarene etter vinneren er trekt