Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53687
Hva var det som egentlig hadde skjedd med Ted? Jeg som trodde jeg hadde fulgt med. Fikk han juling av gutta til Saul?
Sitat av Source Vis innlegg
Hva var det som egentlig hadde skjedd med Ted? Jeg som trodde jeg hadde fulgt med. Fikk han juling av gutta til Saul?
Vis hele sitatet...
Jupp. Helt korrekt.

Syntes btw den nye episoden var helt konge jeg.
Sitat av Source Vis innlegg
Hva var det som egentlig hadde skjedd med Ted? Jeg som trodde jeg hadde fulgt med. Fikk han juling av gutta til Saul?
Vis hele sitatet...
Les det som står under "Season 4" http://breakingbad.wikia.com/wiki/Te...=oasis&cb=7336
Han fikk ikke juling. Han blei trua til og betale skattepengene han skyldte for at ikke Skyler skulle få trøbbel. Han prøvde og stikke av, snubla i teppet og traff kjøkkenbenken. Knekt nakke.
Syntes sesong 4 stoppet på en veldig avsluttende måte,trodde nesten serien var ferdig. Men så ser jeg at det er sluppet ut første episode på sesong 5
Denne sesongen blir visst delt i to, halve nå og andre halve senere. Om jeg ikke har helt feil er det den siste også?

Nå fremover blir for en gangs skyld mandag den beste dagen i uka
Sitat av IpN Vis innlegg
Denne sesongen blir visst delt i to, halve nå og andre halve senere. Om jeg ikke har helt feil er det den siste også?

Nå fremover blir for en gangs skyld mandag den beste dagen i uka
Vis hele sitatet...
Helt enig! jeg VURDERTE å stå opp søndags natt, for å laste den ned da... menne neeh :P
Siste gangen jeg starter på en serie før alle sesongene er ferdige, hater og vente en uke om gangen..
Sitat av IpN Vis innlegg
Denne sesongen blir visst delt i to, halve nå og andre halve senere. Om jeg ikke har helt feil er det den siste også?

Nå fremover blir for en gangs skyld mandag den beste dagen i uka
Vis hele sitatet...
Jepp, 8 episoder nå, og 8 episoder i 2013. (Mener jeg å huske jeg leste et sted.) Litt kjipt, men er genialt at det er tilbake, da.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Siste gangen jeg starter på en serie før alle sesongene er ferdige, hater og vente en uke om gangen..
Vis hele sitatet...
Da gjør du som meg. Smører deg med tålmodighet. Når alle 16 episodene er sendt så finner du og jeg fram popkornet og brusen, mens de andre forbarmer seg over en ny sesong som er over.

Ingenting som er som seriemaraton, nå snakker vi Breaking Bad. Det er en annen liga enn alle andre serier.
Sist endret av stagg; 20. juli 2012 kl. 03:51.
Sitat av stagg Vis innlegg
Ingenting som er som seriemaraton, nå snakker vi Breaking Bad. Det er en annen liga enn alle andre serier.
Vis hele sitatet...
Jeg personlig liker den ventinga mellom episodene. Det gir meg tid til å fordøye detaljene og jeg får mer ut av cliff-hangeren
Virker som det bygger opp til at Walt blir en ganske ufyslig person etterhvert. Slutten på s05e02 gav et dypt innblikk. Fascinerende hvordan denne serien klarer å skildre personer og følelser.

Lukter mentalt breakdown av hele greia og sesongen kommer til å slutte ille med mye død og/eller fengsling.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Game disconnected
pokemon's Avatar
Syntes det er helt rått å se hvor sjef Walt oppfører seg nå i forhold til før. Men egentlig så kunne hele serien sluttet med sesong 4 for den avslutninga var veldig bra!
Beste serien ever!!!!
Klarer ikke vente til neste episode, synd at season 5 er oppdelt slik som nevnt over...

Er det virkelig slik, 8 episoder i 2012 og 8 i 2013 ??
Spoiler-alert

Jeg tror episode 3 var episoden som drepte Walt-fanboyen i meg. Han har rett og slett blitt drittsekk, man så hvordan han manipulerte Jesse til å få Andrea ut av bildet og hvordan han hinta til at Mike må vekk etter hvert.
Sitat av Henyg04 Vis innlegg
Beste serien ever!!!!
Klarer ikke vente til neste episode, synd at season 5 er oppdelt slik som nevnt over...

Er det virkelig slik, 8 episoder i 2012 og 8 i 2013 ??
Vis hele sitatet...
Ja, slik er det.
Bare jeg som synes Jesse forsvinner litt i karakteren sin? I motsetning til Walt, så utvikler ikke Jesse seg noe særlig. Det blir litt.. dølt.

Nå som Fring er dau, mistet serien noe av sjarmen og alt må liksom starte på nytt. Har sett alle 3 episodene hittil i sesong 4 og må si de andre sesongene var bedre. Håper det skjer noe, fort.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Bare jeg som synes Jesse forsvinner litt i karakteren sin? I motsetning til Walt, så utvikler ikke Jesse seg noe særlig. Det blir litt.. dølt.

Nå som Fring er dau, mistet serien noe av sjarmen og alt må liksom starte på nytt. Har sett alle 3 episodene hittil i sesong 4 og må si de andre sesongene var bedre. Håper det skjer noe, fort.
Vis hele sitatet...
Vil heller at Jesse skal være som han er, istedenfor å utvikle seg til et kuksugende rasshøl ut av en annen verden som Walt.

Men det skal nok en del til for å toppe sesong 3/4.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Bare jeg som synes Jesse forsvinner litt i karakteren sin? I motsetning til Walt, så utvikler ikke Jesse seg noe særlig. Det blir litt.. dølt.

Nå som Fring er dau, mistet serien noe av sjarmen og alt må liksom starte på nytt. Har sett alle 3 episodene hittil i sesong 4 og må si de andre sesongene var bedre. Håper det skjer noe, fort.
Vis hele sitatet...
Det er fordi han blir kontrollert av walt og mike til enhver tid, da har han ikke så mye karakter og komme med, hvertfall som jeg ser det.
Det er umulig å si noe om hvilken sesong som var best akkurat nå. Flere enn meg som husker hvordan alle raget under de første episodene i S04 fordi det gikk for sakte?

Jesse blir, som sagt av Blåtann, kontrollert av Mike og Walt. Han har likevel hatt utvikling, nå er han clean for første gang på lenge og man ser hvor mye han har lært siden forrige sesong om å lage meth. Han er heller ikke så drittsekk som det han var.
Skal jo nevnes at det var en artikkel i dagbladet eller vg for noen uker tilbake hvor serieskaperen fortalte om karakterendringen til Walt. Artikkelen handlet om hvorvidt vi seere vil fortsette å ha Walt som helten (the good guy), selv om han går ifra å være en snill og sympatisk fyr i begynnelsen til den personen han er som vi ser i sesong fire og fem.

Jeg digger han fortsatt og syntes karakterendringen vi ser er i stil med virkeligheten. Å omgås et sånt miljø gjør jo noe med personligheten.
Heldigvis har Skylar blitt ekstremt mye mindre slitsom i de siste episodene, glad for at den hora endelig har begynt å holde kjeft for engangsskyld.
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Heldigvis har Skylar blitt ekstremt mye mindre slitsom i de siste episodene, glad for at den hora endelig har begynt å holde kjeft for engangsskyld.
Vis hele sitatet...
Hun er livredd for Walt. Og det med stillhet, fikk du ikke med deg det sutrete sammenbruddet hennes i siste episode?
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Hun er livredd for Walt. Og det med stillhet, fikk du ikke med deg det sutrete sammenbruddet hennes i siste episode?
Vis hele sitatet...
Tror bare det er et tidsspørsmål før hun eksploderer.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Hun er livredd for Walt. Og det med stillhet, fikk du ikke med deg det sutrete sammenbruddet hennes i siste episode?
Vis hele sitatet...
Såklart fikk jeg med det. Men Skylar har og forblir den værste og mest irriterende karakteren i Breaking Bad, så er glad for at jeg endelig fikk en pause med alt sytingen/bitchingen hennes... derfor.
Hva var det egentlig Walt sa til Jesse helt i slutten av episoden som gjorde at Jesse reagerte sånn, og hva mente han med det?


http://theoatmeal.com/comics/breaking_bad_hair
Sist endret av IpN; 2. august 2012 kl. 16:27.
Herregud for en avslutning på E04. Overall bra episode. Ting begynner definitivt å bli ekstremt spennende.
Shiiiiiiiiiiiit....lurer på om det var noe jævlig viktig med den klokka på slutten, god damn dreit nesten på meg av spenning!
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Jaja, da var siste episode så langt sett, på tide å starte på nytt på sesong 1!
I mine øyne er det ganske sikkert at Mike har rett angående Lydia og hvem som plantet senderen. Da hun ringte til Mike etter at DEA hadde vært hos henne, sa hun at det hadde vært 14 agenter som stormet inn på kontoret hennes og skrek og ropte. Meg bekjent oppførte de seg veldig profesjonelle, rolige og rutinerte. Dette kan være for å få overvåkningen fra DEA til å virke verre enn den er.

Lydia virket også veldig fiksert på at det var akkurat den ene tønna de kunne ta, og heller ikke sjekke under noen av de andre. I tillegg peker Mike ut hvor uprofesjonell jobben med senderen så ut, noe som er sant. Som han sa i sesong 4, no more half measures.

Sitat av GoreLord Vis innlegg
Shiiiiiiiiiiiit....lurer på om det var noe jævlig viktig med den klokka på slutten, god damn dreit nesten på meg av spenning!
Vis hele sitatet...
Flere enn meg som la merke til at sekundviseren akkurat hadde passert 52 før slutten?
Sist endret av Kimer28; 7. august 2012 kl. 00:40.
Går jo teorier om at det var lyden av en pistol som ble ladet på siste sekundet, men ville vært litt rart med tanke på Skyler som satt i naborommet.

Tror denne sesongen blir helt rå fremover. Ventetiden tar knekken på meg.
E04. Shit just got serious.
Hvorfor måtte jeg se E04.... synes jeg kunne ha ventet til nesteuke sånn jeg hadde sluppet å vente
Sitat av Source Vis innlegg
Går jo teorier om at det var lyden av en pistol som ble ladet på siste sekundet, men ville vært litt rart med tanke på Skyler som satt i naborommet.

Tror denne sesongen blir helt rå fremover. Ventetiden tar knekken på meg.
Vis hele sitatet...
Men hvem tror du er den eneste med legitim grunn til å drepe Walt akkurat ? Skylar. Jeg håper så inderlig at det var hun som mannet seg opp og ladet en pistol.
Jeg håper seriøst noen dreper Skyler nå. Jævla hurpe, er det mulig..?!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg håper seriøst noen dreper Skyler nå. Jævla hurpe, er det mulig..?!
Vis hele sitatet...
Faen meg enig på den!!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg håper seriøst noen dreper Skyler nå. Jævla hurpe, er det mulig..?!
Vis hele sitatet...
Tenk på barna. Tror du ikke Walt Jr har det vanskelig nok fra før, og hva med Holly? Hun trenger moren sin.

Tror derimot at Skyler dreper Skyler ganske snart.
Jeg greier ikke å heie på Walt lenger, se hva han har gjort mot Jesse. Over sesongene har han bl.a. drept den første kjæresten hans og fått han til å slå opp med den andre, han har forgiftet Brock, men fikk Jesse til å tro at det ikke var Walt. Om Jesse visste hva sannheten var hadde han skutt Walt på flekken. Forholdet mellom dem er basert på løgn.

Sitat av binkabi Vis innlegg
Tenk på barna. Tror du ikke Walt Jr har det vanskelig nok fra før, og hva med Holly? Hun trenger moren sin.

Tror derimot at Skyler dreper Skyler ganske snart.
Vis hele sitatet...
Du tror hva?
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Jeg greier ikke å heie på Walt lenger, se hva han har gjort mot Jesse. Over sesongene har han bl.a. drept den første kjæresten hans og fått han til å slå opp med den andre, han har forgiftet Brock, men fikk Jesse til å tro at det ikke var Walt. Om Jesse visste hva sannheten var hadde han skutt Walt på flekken. Forholdet mellom dem er basert på løgn.



Du tror hva?
Vis hele sitatet...
At Skyler dreper seg selv.
Shit just got serious ja... Tror ikke Skyler vil ta livet av seg da, hun er for glad i ungene. Grunnen til at det klikket for henne i episode må jo vært Walter's prat om kreften osv.. Er min synsing i alle fall, serien blir nok garantert og overraske uansett hvilke teorier man legger.
Det er mange som har en teori om at scenen der Skyler surrer tantråden rundt fingeren sin er et frampek på at hun enten henger eller kveler seg selv, eller blir kvelt til døde av noen andre.
Hurra sier jeg i så fall. Hun var OK og faktisk ganske kul i forrige sesong, men nå starter hun å whine og være emo igjen. Jeg vil ikke se dramaet hennes, da hadde jeg sett på en såpeserie. Jeg vil se Walt og Jesse gjøre greia si.
Drømte i natt at jeg så fortsettelsen på forrige episode, og at skyler vifter med pistol i trynet på Walt. Bra serie.
Sitat av Chikara Vis innlegg
Drømte i natt at jeg så fortsettelsen på forrige episode, og at skyler vifter med pistol i trynet på Walt. Bra serie.
Vis hele sitatet...
Sykt hvis du har rett nå og det faktisk skjer. Unintentional spoiler.
Det morsomme er at jeg hadde nok ikke drømt det om det ikke var for denne tråden, for jeg merka ikke engang når jeg så serien at det var noe form for pistol-lyd. Tror nok ikke det skjer, Merket at nesten alle Breaking Bad episodene pleier starte ganske rolig? Men jeg liker frampek teorien med Skyler og tanntråden (c:
Ettersom slutten på sist episode var så spennende sitter jeg her og oppdaterer torrentz hvert femte minutt i håp om og finne siste episode
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Ettersom slutten på sist episode var så spennende sitter jeg her og oppdaterer torrentz hvert femte minutt i håp om og finne siste episode
Vis hele sitatet...

Husk at som regel kommer det endel fake torrenter rett etter episoden er ferdig!

Forrige uke når jeg skulle laste ned kom det 3 fake torrenter før den første legite kom
Ser at det er sletta noen innlegg, men det er vertfall lagt ut
Fy faen for en rå episode! Var ganske spennende mot slutten!
Mindre Skyler (For engangs skyld) = Mer action og ikke en haug med uinteressante scener med drama om barna

Beste episoden til nå denne sesongen imo.
Episode 5 (dagens) var bare jævlig bra! Breaking Bad har vært litt slapt og falt litt i kvalitet i det siste, men etter denne episoden hentet ting seg virkelig opp! Gleder meg til neste episode!