Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  650 81028
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Finne ut hvaforno sa du? Er det ikke mora di som spiller, da?
Vis hele sitatet...
Mora mi som spiller ja, skikkelig proff spiller. "Jeg bare sitter å ser på"

By the way, hvordan går det/gikk det med grindinga di Realist1? Har de 50$'ene økt mye?
Noen som har testa Zoom poker på pokerstars? Er det samme som Rush som var på Full Tilt. Jeg synes det er genialt i hvertfall, hjelper på tålmodigheten PS har visst sagt de skal lansere Zoom MTTs også, men jeg sugde hardt i Rush MTTs.

Lurer også på når den norske appen kan brukes (www.pokerstarsmobile.com), den er sinnsyk.
Sitat av IpN Vis innlegg
Noen som har testa Zoom poker på pokerstars? Er det samme som Rush som var på Full Tilt. Jeg synes det er genialt i hvertfall, hjelper på tålmodigheten PS har visst sagt de skal lansere Zoom MTTs også, men jeg sugde hardt i Rush MTTs.

Lurer også på når den norske appen kan brukes (www.pokerstarsmobile.com), den er sinnsyk.
Vis hele sitatet...
Har ikke testet Zoom poker, men det er vel pokerstars svar på fulltilt sin rush poker.

Spille poker på mobilen? Aldri hatt større grunn til å invistere i en smartphone
Sitat av fletchy Vis innlegg
Har ikke testet Zoom poker, men det er vel pokerstars svar på fulltilt sin rush poker.

Spille poker på mobilen? Aldri hatt større grunn til å invistere i en smartphone
Vis hele sitatet...
Ja appen er visst helt rå. Særlig på iPad/Android tablets. Du kan laste den ned i Norge nå, men du får ikke logga inn enda dessverre.
Sitat av IpN Vis innlegg
Ja appen er visst helt rå. Særlig på iPad/Android tablets. Du kan laste den ned i Norge nå, men du får ikke logga inn enda dessverre.
Vis hele sitatet...
Da har jeg ikke noe annet valg enn å kjøpe meg en ipad snart da. Har aldri visst hva jeg skulle bruke noe sånt til før nå
La inn 200 kroner på betsson nå. Ny bruker. På pokerkontoen min står det: ekte: 33.57 og virituelle: 1000. Er det sistnevte tullepenger? + sto at man skulle få en innskudsbonus på første innskudd. Når får man det
Sitat av Bako123 Vis innlegg
La inn 200 kroner på betsson nå. Ny bruker. På pokerkontoen min står det: ekte: 33.57 og virituelle: 1000. Er det sistnevte tullepenger? + sto at man skulle få en innskudsbonus på første innskudd. Når får man det
Vis hele sitatet...
Yeah det er nok lekepenger. Er litt usikker på hvordan bonusene funker på betsson, men regner med du får dem utbetalt (i små doser eller alt i ett) når du har spilt nok til å kvalifisere den.
Trådstarter
Sitat av IpN Vis innlegg
Noen som har testa Zoom poker på pokerstars? Er det samme som Rush som var på Full Tilt. Jeg synes det er genialt i hvertfall, hjelper på tålmodigheten PS har visst sagt de skal lansere Zoom MTTs også, men jeg sugde hardt i Rush MTTs.

Lurer også på når den norske appen kan brukes (www.pokerstarsmobile.com), den er sinnsyk.
Vis hele sitatet...
Thx, skal teste ut både Zoom og poker-appen
Har sett etter slike poker-apper lenge nå.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Thx, skal teste ut både Zoom og poker-appen
Har sett etter slike poker-apper lenge nå.
Vis hele sitatet...
Poker-appen funker dessverre ikke enda men den kommer garantert til Norge snart, siden appen er på norsk og du kan laste den ned allerede nå.

Men Zoom anbefales ja! Gøy å spille 2-3 zoom bord samtidig, selv om jeg tapte 4-5 buyins på en halvtime i går
Hvorfor anbefales Zoom? Har testet det ut såvidt og kan ikke tenke meg at det er noe tess til annet enn microlimit. Men det forutsetter at man spiller super-ABC og slavisk, om man vil tjene penger på det.

Jeg synes Zoom tok bort et av de aller siste elementene i hva som gjør poker morsomt. Onlinepoker er jo kjedelig nok og 'strippet' nok fra før. Når man ikke en gang kan spille to hender med samme torsk blir dette så usjarmerende som det får blitt.

Anbefaler nesten heller folk å spille roulette. Det begynner ihvertfall å bli vanskelig å kalle poker et ferdighetsspill med noe slikt som Zoom.
Trådstarter
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Hvorfor anbefales Zoom? Har testet det ut såvidt og kan ikke tenke meg at det er noe tess til annet enn microlimit. Men det forutsetter at man spiller super-ABC og slavisk, om man vil tjene penger på det.

Jeg synes Zoom tok bort et av de aller siste elementene i hva som gjør poker morsomt. Onlinepoker er jo kjedelig nok og 'strippet' nok fra før. Når man ikke en gang kan spille to hender med samme torsk blir dette så usjarmerende som det får blitt.

Anbefaler nesten heller folk å spille roulette. Det begynner ihvertfall å bli vanskelig å kalle poker et ferdighetsspill med noe slikt som Zoom.
Vis hele sitatet...
Tja, tror jeg skal begynne å spille russisk rulett, mer spenning for penga
Zoom er veldig moro! Action hele tiden, og man trenger aldri mer vente på neste hånd (den starter alltid umiddelbart)

Nå har jeg ikke regnet på det, men jeg antar man betaler mer rake enn vanlig, og man må spille mye mer tight enn man ville gjort på et vanlig bord. Men jeg synes i alle fall det er moro, og det er i grunn ganske så lukrativt. Veldig mye fisker som ikke har tilpasset seg formatet ennå, og derfor lett å tjene penger (relativt til blinds, siden det ikke er veldig store limits ennå. Regner med det blir full range med limits når zoom er ute av beta)

PS: Alle dere twitrere der ute, følg med på #PokerNM for alle oppdateringer fra NM.
Etter en par sinnssykt dårlige sessions der BR'en min var helt nede i 150$ har jeg endelig tatt til fornuft og spilt når jeg faktisk har hodet med meg

Hadde den geniale ideen en periode at det var lurt å spille poker mens jeg snakka med kjerringa i tlf for å slå to fluer i en smekk. Var ikke så bra likevel.. merkelig.

Spilte litt rush poker på FT før, så vet hva det går i med zoom på ps nå, og bestemte meg for å prøve det ut litt.
Anbefales virkelig for de som er relativt nye (som meg) for å få en mye bedre forståelse av hvor viktig posisjon faktisk er!

Spilte nettopp 2 bord med 0.05/0.01 der jeg spilte ABC/tight agressive.
Og gikk ut igjen med 40$ i + etter en liten halvtime.
Så nå er BR'en min nesten tilbake, og sitter på 200 atm.
(klar over at jeg spilte på en smule høy stake iforhold til BR)

Mye fisk!
Sitat av Cikey Vis innlegg
Zoom er veldig moro! Action hele tiden, og man trenger aldri mer vente på neste hånd (den starter alltid umiddelbart)

Nå har jeg ikke regnet på det, men jeg antar man betaler mer rake enn vanlig, og man må spille mye mer tight enn man ville gjort på et vanlig bord. Men jeg synes i alle fall det er moro, og det er i grunn ganske så lukrativt. Veldig mye fisker som ikke har tilpasset seg formatet ennå, og derfor lett å tjene penger (relativt til blinds, siden det ikke er veldig store limits ennå. Regner med det blir full range med limits når zoom er ute av beta)

PS: Alle dere twitrere der ute, følg med på #PokerNM for alle oppdateringer fra NM.
Vis hele sitatet...
Raken er vel lik andre cash games om jeg ikke tar helt feil? Så klart, man betaler mer rake, men det er jo kun fordi man spiller flere hender
Vel, jeg tenker mer på at siden du må spille mye mer tight må du kaste langt flere hender, og du må gi opp langt flere blinder. Derfor betaler du mer rake. Men det handler selvsagt om at du spiller flere hender ja.
Highroller cashgame @ dublin nå

http://no.donkr.com/forum/newest

Skulle gjerne ha vært der altså, men blir nødt til å ta det igjen til neste år!
Trådstarter
Sitat av Almenning Vis innlegg
Etter en par sinnssykt dårlige sessions der BR'en min var helt nede i 150$ har jeg endelig tatt til fornuft og spilt når jeg faktisk har hodet med meg

Hadde den geniale ideen en periode at det var lurt å spille poker mens jeg snakka med kjerringa i tlf for å slå to fluer i en smekk. Var ikke så bra likevel.. merkelig.

Spilte litt rush poker på FT før, så vet hva det går i med zoom på ps nå, og bestemte meg for å prøve det ut litt.
Anbefales virkelig for de som er relativt nye (som meg) for å få en mye bedre forståelse av hvor viktig posisjon faktisk er!

Spilte nettopp 2 bord med 0.05/0.01 der jeg spilte ABC/tight agressive.
Og gikk ut igjen med 40$ i + etter en liten halvtime.
Så nå er BR'en min nesten tilbake, og sitter på 200 atm.
(klar over at jeg spilte på en smule høy stake iforhold til BR)

Mye fisk!
Vis hele sitatet...
Høres artig ut
Skal bli spennende å prøve Zoom. Kan man multi-table på Zoom også?
Høres ut som en rask måte å tjene penger på.

Har egentlig råd til å sette inn penger nå (1000kr +-), men det hjelper lite når man sitter langt uti skauen utafor Trondheim (er på besøk på en folkehøyskole)...
Sitat av Azarat Vis innlegg
Høres artig ut
Skal bli spennende å prøve Zoom. Kan man multi-table på Zoom også?
Høres ut som en rask måte å tjene penger på.

Har egentlig råd til å sette inn penger nå (1000kr +-), men det hjelper lite når man sitter langt uti skauen utafor Trondheim (er på besøk på en folkehøyskole)...
Vis hele sitatet...

Jepp, du kan multitable der og!
Men ting skjer mye raskere der, så jeg ville spilt på ferre bord enn du vanligvis gjør. Spilte på 2 bord når jeg spilte, og det var helt ok
Var noen som spurte om $50-prosjektet mitt, så jeg. Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg har fremdeles $50. :-) Har ikke spilt en hånd i mars.

Har fått mye annet å tenke på nå (blant annet tre hobbyer som har blomstret opp igjen, i tillegg til at jobben krever mer nå), og poker har ikke fristet meg et eneste sekund. Gjør meg egentlig ikke noe heller, savner det ikke noe spesielt, men det blir vel på'an igjen om en stund. :-)
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Var noen som spurte om $50-prosjektet mitt, så jeg. Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg har fremdeles $50. :-) Har ikke spilt en hånd i mars.

Har fått mye annet å tenke på nå (blant annet tre hobbyer som har blomstret opp igjen, i tillegg til at jobben krever mer nå), og poker har ikke fristet meg et eneste sekund. Gjør meg egentlig ikke noe heller, savner det ikke noe spesielt, men det blir vel på'an igjen om en stund. :-)
Vis hele sitatet...
Keep the cards ($$$$) coming!

Gleder meg som en hund til å sette inn 1000kr i morgen.
Finnes det ingen bonus-koder til ukash på pokerstars? Har testet et par, men de funket ikke.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Keep the cards ($$$$) coming!

Gleder meg som en hund til å sette inn 1000kr i morgen.
Finnes det ingen bonus-koder til ukash på pokerstars? Har testet et par, men de funket ikke.
Vis hele sitatet...

"‘STARS600" gir deg 100% deposit bonus

Etter så og så mange VPP's.
Du må ha 17x den summen du legger inn i VPP's for å få hele bonusen.
Men du har noen mnd på deg, så burde ikke være noe problem

Jeg får ihvertfall 10$ etter hver 170 VPP!

Håper det ga deg litt svar
Trådstarter
Sitat av Almenning Vis innlegg
"‘STARS600" gir deg 100% deposit bonus

Etter så og så mange VPP's.
Du må ha 17x den summen du legger inn i VPP's for å få hele bonusen.
Men du har noen mnd på deg, så burde ikke være noe problem

Jeg får ihvertfall 10$ etter hver 170 VPP!

Håper det ga deg litt svar
Vis hele sitatet...
"STARS600" har ikke funket. Sikkert fordi jeg bare har satt inn 15$-32$.
Sitat av Azarat Vis innlegg
"STARS600" har ikke funket. Sikkert fordi jeg bare har satt inn 15$-32$.
Vis hele sitatet...
Satte inn $50 her om dagen via MB, funket ikke da. Nå skal jeg spille Zoom - Whirlpool
Sitat av Tawon Vis innlegg
Satte inn $50 her om dagen via MB, funket ikke da. Nå skal jeg spille Zoom - Whirlpool
Vis hele sitatet...
Du bruker 50% av bankrollen din på et zoom bord???
Sitat av Almenning Vis innlegg
Du bruker 50% av bankrollen din på et zoom bord???
Vis hele sitatet...
Gikk inn med $15, kom ut med $52.

Som Nordicbet sier: Du må satse for å vinne.
Sist endret av Tawon; 27. mars 2012 kl. 16:23. Grunn: add
Sitat av Tawon Vis innlegg
Gikk inn med $15, kom ut med $52.

Som Nordicbet sier: Du må satse for å vinne.
Vis hele sitatet...
Nordicbet gjør tydeligvis en god jobb.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Nordicbet gjør tydeligvis en god jobb.
Vis hele sitatet...
Kanskje det var Norgesautomaten og ikke Nordicbet. Uansett, så er det en av levereglene mine (ikke begrenset til gambling)
Trådstarter
Satt inn 750kr (130$) i dag. Har tapt i 2x3,5$ sng'er, på uflaks.

Var nesten på vei til å joine en 100$ hyper-turbo heads-up i sted. Må sette på buy-in sperre nå med en gang!! (skal sette på max 7$)
Sperren gjelder vel ikke for alltid? Eller må jeg bare vente 24 timer til å ta den av igjen?

Ahahahah....for sent, vant 100$ sng'en (hyper-turbo) mot en 6- stjerners spiller o.O
Setter sperre NÅ!!

Har 220,76$ nå. 500-600kr på 30 sekunder må være de raskeste pengene jeg har tjent, haha.
Sist endret av Azarat; 27. mars 2012 kl. 22:42.
Trådstarter
Uff, dette går ikke bra, mye slit. Ligger på bare 236$, har bare tjent 16$ på 2 dager.
Har spilt en del 3,5$ sng'er, men det eneste jeg har vunnet er en 2. plass. Skal sies at jeg har hatt ekstremt mye mye uflaks da, vant nesten 28$ på en 4-max i sted.

Heads-up spiller jeg faktisk veldig bra, men der spiller jeg 7$ HU da. Tenker å ikke spille mer i kveld, satser på en bedre dag i morgen. Da skal jeg prøve å komme opp på 250$

Hvordan går det med dere?
Sist endret av Azarat; 29. mars 2012 kl. 20:28.
Jeg vet jeg slang dritt om 'Zoom' på PS, men nå har jeg spilt litt i en drøy time. Satte meg ned med 10$ på et 0,05/0,1-bord (6-max) og nå har jeg tatt sitout for å kommentere her med 150$ på bordet.

Helt latterlig hvor enkelt det er om man bare sitter og spiller überslavisk, slik jeg har gjort. Sjokkert over hvor enkelt det er, selv om man jo ikke venter spesielt mye av microlimit-bord.

Strategi: Better ut/reraiser pot preflop på AQs (eller bedre) og 1010 (eller bedre). Syner inn med 55-99/A9s-AQo og automucker om jeg ikke treffer (eller noe annet obvious som inviterer til spill). Contbetter 70% av potten 100% av gangene jeg har spilt opp, better alltid ut om jeg limper inn og treffer set.

EDIT: Synes altså fortsatt det er super-usjarmerende spill, men måtte bare nevne dette.

Sitat av Azarat Vis innlegg
Uff, dette går ikke bra, mye slit. Ligger på bare 236$, har bare tjent 16$ på 2 dager.
Har spilt en del 3,5$ sng'er, men det eneste jeg har vunnet er en 2. plass. Skal sies at jeg har hatt ekstremt mye mye uflaks da, vant nesten 28$ på en 4-max i sted.

Heads-up spiller jeg faktisk veldig bra, men der spiller jeg 7$ HU da. Tenker å ikke spille mer i kveld, satser på en bedre dag i morgen. Da skal jeg prøve å komme opp på 250$
Vis hele sitatet...
Høres ut som et litt hazardfosøk på å bygge rull du driver med. Ville anbefalt deg å ikke variere spilltype og buyin så mye og forsøke å mestre noe ordentlig før du hopper videre. Nå vet jeg jo ikke hvor erfaren du er, men i alle fall. Det høres nemlig ut som du angriper det litt rart: 'har bare tjent 16$ på 2 dager'... Du kan jo ikke regne med å plusse hele tiden heller! En bekjent som er en av norges mest profitable nettspillere har varible måneder der hundretusner kan gå inn og ut - så ikke forvent å gå i pluss alle ukens dager. Du burde ha et lengre perspektiv. For hva har det å si om du når 250$ i morgen eller ikke?

HU-SNGs har ihvertfall et stort moment av flaks og glid. Spiller du 7$ HU-SNGs må du regne med at du kan tape 10-20 slike på rad, selv om du ikke spiller dårlig. Selv styrer jeg unna HU på nett fordi det blir for store svingninger i bankrollen.
Sist endret av apocalypse; 30. mars 2012 kl. 13:15.
Skal spille poker (med penger) med noen kompiser i dag. De har et veldig varierende ferdighetsnivå i poker. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan vinne? Burde jeg spille tight/aggressive?
Trådstarter
Har en bankroll på 370$ nå

Spiller mye 7$ HU akuratt nå (2-4 spillere), faktisk 7$ HU hyper-turbo har jeg også merket at jeg vinner en del på når jeg spiller aggressivt (mange dårlige passive spillere der).

Sitat av mikkello Vis innlegg
Skal spille poker (med penger) med noen kompiser i dag. De har et veldig varierende ferdighetsnivå i poker. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan vinne? Burde jeg spille tight/aggressive?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke forutse hvordan du skal spille, men tight/aggressiv er kanskje den lureste måten å spille på hvis de er dårlig til average.

Edit: Er det vanlig 'cashgame' eller er det turnering du skal spille? Det har mye å si.
Sist endret av Azarat; 30. mars 2012 kl. 15:30.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Har en bankroll på 370$ nå

Spiller mye 7$ HU akuratt nå (2-4 spillere), faktisk 7$ HU hyper-turbo har jeg også merket at jeg vinner en del på når jeg spiller aggressivt (mange dårlige passive spillere der).



Du kan ikke forutse hvordan du skal spille, men tight/aggressiv er kanskje den lureste måten å spille på hvis de er dårlig til average.

Edit: Er det vanlig 'cashgame' eller er det turnering du skal spille? Det har mye å si.
Vis hele sitatet...
Vanlig cashgame De fleste er dårlige, er et par gode
Sitat av Azarat Vis innlegg
Har en bankroll på 370$ nå
Vis hele sitatet...
Da KOMMER du til å tape alt snart. Garantert. apocalypse hadde noen fine ord i forrige innlegg. Stikkord: hasard
For de som ikke har sett det har jeg satt opp en tourney på Pokerstars. Den går an å regge seg på allerede nå.

http://freak.no/forum/showthread.php...23#post2515623

Si gjerne fra i tråden om dere kan være med! Fint at folk får se den litt i blant - uten at jeg skal oppfordre til å bumpe.
Trådstarter
Takk for innspill Ja, jeg vil satse mer på 9-spillers (og 6max) sng'er framover nå.

Høres 7$ sng'er greit ut nå som jeg har en BR på 360$? Jeg er ikke noe spesielt god i multitabling, men klarer fint "dual-tabling" (2 bord).
Sitat av Azarat Vis innlegg
Takk for innspill Ja, jeg vil satse mer på 9-spillers (og 6max) sng'er framover nå.

Høres 7$ sng'er greit ut nå som jeg har en BR på 360$? Jeg er ikke noe spesielt god i multitabling, men klarer fint "dual-tabling" (2 bord).
Vis hele sitatet...
Nei, det er jo egentlig for høyt for BRen din.

Men i en f.eks. 7$ 9-manns SNG (turbo?), hva er strategien din da? Går det å beskrive den?
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Nei, det er jo egentlig for høyt for BRen din.

Men i en f.eks. 7$ 9-manns SNG (turbo?), hva er strategien din da? Går det å beskrive den?
Vis hele sitatet...
Over 50xBI bør være godt nok til å spille small stakes STTs, synes jeg. Gitt at man er en vinnende spiller, da! Er man ikke det, er ingenting høyt nok.
Er en NM Freeroll i dag kl. 19:00 og en kl. 21:00. Tourney -> Regional. $500 totalt i hver av premiepottene.
Sist endret av Tawon; 31. mars 2012 kl. 17:41. Grunn: add
Trådstarter
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Nei, det er jo egentlig for høyt for BRen din.

Men i en f.eks. 7$ 9-manns SNG (turbo?), hva er strategien din da? Går det å beskrive den?
Vis hele sitatet...
Spiller etter hvordan motstanderene spiller, men for det meste går det i tight-aggressiv spillestil i tidlige faser i SNGene. Spiller mest i sen posisjon eller på knappen. Vil tippe jeg spiller hver 4-6 hånd.

Spiller mest vanlig, ingen turbo. Spiller bare turbo om jeg ikke har all slags tid til å spille

Btw, har tiltet noe helt forferdelig de siste par dagene (pga. alt for mye hyper-turbo 7$, haha jeg vet ), så nå sitter jeg med 270$.
Skal begynne å dual-table 3,5$ 6max SNGer nå, kanskje litt 9spillers også.
Sist endret av Azarat; 31. mars 2012 kl. 18:24.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Spiller etter hvordan motstanderene spiller, men for det meste går det i tight-aggressiv spillestil i tidlige faser i SNGene. Spiller mest i sen posisjon eller på knappen. Vil tippe jeg spiller hver 4-6 hånd.

Spiller mest vanlig, ingen turbo. Spiller bare turbo om jeg ikke har all slags tid til å spille
Vis hele sitatet...
Om det ikke er turboer du spiller høres nesten 25% av hendene ut som ekstremt mye. Helt ærlig tviler jeg på at jeg ville oppfattet deg som annet enn fisk.

Har du ingen range av hender du styrer unna? Jeg har en veldig spesifikk range i slike spill; lett å lese, ja, men jeg havner trolig i mye færre kjipe spots enn det du gjør og søler trolig vekk mindre også. Også kan jeg enkelt følge strategien min uten for mye tenking, og dermed spiller flere bord.

----------

Selv har jeg forøvrig begynt et lite forsøk på å lære med FL 7-card stud hi/lo. Spennende spill for en som bare er vant med NL/FL Hold'em og litt PL Omaha.

Noen andre som har spilt noe 7-card stud?
Sist endret av apocalypse; 31. mars 2012 kl. 18:38.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Enig med apocalypse her. Når jeg grinder SnG's så bruker jeg vanligvis se floppen 2-8% av gangene i tidlig fase, 10-15% i midtfasen, og på bobla spørs det veldig etter hvordan stacken min er. Å se 25% av hendene er selvmord for bankrollen din, og jeg tviler egentlig på at det blir å fungere i det lange løp.

Live derimot kunne det kanskje fungert, men online er noe heelt anna.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Enig med apocalypse her. Når jeg grinder SnG's så bruker jeg vanligvis se floppen 2-8% av gangene i tidlig fase, 10-15% i midtfasen, og på bobla spørs det veldig etter hvordan stacken min er. Å se 25% av hendene er selvmord for bankrollen din, og jeg tviler egentlig på at det blir å fungere i det lange løp.

Live derimot kunne det kanskje fungert, men online er noe heelt anna.
Vis hele sitatet...
Ja, live er det for all del ingen slik regel, så lenge du vet hva du driver med. Bare se hvordan Johnny Lodden bygde stack på TV-bordet i Main Event NM i går. Helt vilt.

Cashgame er også en annen historie, selv online. Der spiller jeg ofte 50-80% av hendene mine i perioder om jeg sitter på en passende bord. Men i tourneys med god struktur og liknende SNGs ligger jeg på samme tall som Skeetonez.

Så jeg er stein enig i det du sier der Skeeztonez og tror det er mye nærmere en riktig approach. Men det er jo det som er fascinerende med poker, det finnes alltid med enn én fasit.
Trådstarter
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Om det ikke er turboer du spiller høres nesten 25% av hendene ut som ekstremt mye. Helt ærlig tviler jeg på at jeg ville oppfattet deg som annet enn fisk.

Har du ingen range av hender du styrer unna? Jeg har en veldig spesifikk range i slike spill; lett å lese, ja, men jeg havner trolig i mye færre kjipe spots enn det du gjør og søler trolig vekk mindre også. Også kan jeg enkelt følge strategien min uten for mye tenking, og dermed spiller flere bord.

----------

Selv har jeg forøvrig begynt et lite forsøk på å lære med FL 7-card stud hi/lo. Spennende spill for en som bare er vant med NL/FL Hold'em og litt PL Omaha.

Noen andre som har spilt noe 7-card stud?
Vis hele sitatet...
Det jeg mente med antall hender jeg spiller var bare sånn average, ikke i tidlig fase i turneringer. I tidlig fase spiller jeg sikkert ikke mer enn hver 7-9 hender, KQ, 1010+, QJ, AQ osv. (spørs posisjon, det er jo viktig).

Å spille 20% av hendene skal visst være average etter det jeg har lest på nett, men det er jo vanskelig å si når det kommer ann på situasjonen.
Fisk hehe, det vet jeg ikke om jeg er, men jeg kan nok spille en del dårlig om jeg er i dårlig humør
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Azarat Vis innlegg
Det jeg mente med antall hender jeg spiller var bare sånn average, ikke i tidlig fase i turneringer. I tidlig fase spiller jeg sikkert ikke mer enn hver 7-9 hender, KQ, 1010+, QJ, AQ osv. (spørs posisjon, det er jo viktig).
Vis hele sitatet...
På tidlig fase SnG (online) så er det faktisk sjeldent jeg spiller KQ, TT og JJ, QJ og AQ. Rangen min der ligger vanligvis på QQ+ og AK. Kan eventuelt limpe de andre hendene du nevnte hvis jeg har klart å bygge stack for å dominere bordet litt og skape image, eventuelt hvis jeg føler meg heldig og det ikke er noen spesielt store raises. Har dog merket at så fort jeg åpner rangen min i tidlig fase på SnG fra QQ+ og AK så har jeg tapt myye mer enn før, så jeg tror jeg skal gå tilbake til strict QQ+ og AK.

Sitat av Azarat Vis innlegg
Å spille 20% av hendene skal visst være average etter det jeg har lest på nett, men det er jo vanskelig å si når det kommer ann på situasjonen.
Fisk hehe, det vet jeg ikke om jeg er, men jeg kan nok spille en del dårlig om jeg er i dårlig humør
Vis hele sitatet...
Nå må du huske at det er average å ligge i minus på nettpoker da. Det er nok flere som ligger i minus enn i pluss! Men så lenge spillet ditt funker for deg så er det bare å fortsette, funker det ikke så må man såklart prøve på nye måter å forandre gamet.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 740$!!!

180 spillers 15$!!!!!!!!!!!!!
Morsomt da Azarat - ikke gå helt bananas nå.

------------

Og mens vi venter på Aprils store pokerhøydepunkt, 4,15$ nFF-turnering, kan vi forkorte ventetiden med livesending av finalebordet i NM Main Event fra Dublin, Irland!

Streamen vises her fra kl. 16.00 norsk tid! Det er en times delay på streamen slik at man, for første gang i NM-historien, får se wholecards og studert spillet skikkelig! 133000€ til vinneren og over 1000 startende gjør NM til en av Europas største liveeventer! Hvor sykt er ikke det?! Hatten og hodet av for Frode Fargeri, a.k.a. Fropsy, for en enorm innsats og en fantastisk visjon!

Ikke noen smågutter i årets finale heller:

Seat 1: Steffen Retterholt - 6,420,000
Seat 2: Ove Stenberg - 2,235,000
Seat 3: Atle Agledal - 6,405,000
Seat 4: Arne Jervell - 6,085,000
Seat 5: Roar Aspås - 6,750,000
Seat 6: Johnny Lodden - 545,000
Seat 7: Svein Olav Eidsæter - 2,630,000
Seat 8: Ivar Bruvoll Vamråk - 540,000

Mine penger er på Svein Olav Eidsæter. Blir morsomt å følge!
Thx acopalypse, fint bidrag til pokertråden (skulle gjerne gitt den en ekstra kp) =)

Er det flere her som har prøvd denne 180spillers 15$ Turbo turnering/SNGen (den jeg kom på 1.plass i)?
Likte strukturen i turneringen veldig godt =)

http://pokerprolabs.com/UncaJ5/pokerstars

OMG, ser solid ut han fyren jeg slo ut på 2.plass i går!
Sist endret av Azarat; 1. april 2012 kl. 18:39.
God start på en fin påskemorgen! 100$ i pluss allerede. Har kommet på 1.plass i en 15$ 6max og en 1.plass i en 15$ 6max Turbo

Hittet også 1200$ i bankroll. Kom på en 5.plass (160$) i en 180spillers 15$ i går.
Nå har jeg en del spilt FL 7-card Stud de siste dagene og føler jeg begynner å få litt kjennskap til spillet. Spiller 0,1$/0,2$, siden jeg ikke føler meg kvalifisert til å spille høyere, enn så lenge. På dette nivået lærer man jo svært lite av andres spill, men samtidig er det en rimelig måte å venne seg til å huske kort og lese enkelte spill. Pila har forøvrig pekt stødig oppover pengemessig, men det er som sagt svært lav limit.

Hvilke spill opplever dere at folk er dårligst i? Hvor er det enklest å tjene penger og ha edge på de andre? Tenker først og fremst på cashgames. NL Hold'em og PL Omaha er jo så populært at det skal litt til å ha skikkelig edge, men er det annerledes med Razz, Stud, forskjellige Draw-spill, osv.?