Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6980
Johnny Cash mofos
Hei, var litt usikker på om dette var riktig sted å poste, men jeg prøver
En venn av meg pleide å fake de blå tannlegelappene ved å scanne dem inn på pcen, endre datoer klokkeslett og slikt, dette gikk som en drøm helt til han klarte å slette filen hvor bildene var lagret.

Så det jeg lurer på er: er det noen som har en slik fil, eller en link et bilde eller lignende. jeg har googlet.

Takker for svar.
Det er tatt opp tidligere, her. Selve generatoren ser dessværre ut til å ha en defekt lenke, men du får lese igjennom tråden etter videre tips
På videregående får du fravær uansett om du har bevis på ditt fravær osv. men vi kan levere beviset før vi får vitnemål til termin.2 ... men tviler at de kjøper det at du har vært hos tannlegen 9-10 ganger i løpet av et halvt år.
Johnny Cash mofos
Trådstarter
hehe, det er sant, men så går jeg fortsatt på ungdomskolen

fravær får jeg, men ikke ugyldig som gir meg nedsatt...
Jess, har en lapp liggende. men kan ikke skanne den. kjører win 7 og hp programvaren vil ikke installere fordi den sier jeg ikke har vista
Johnny Cash mofos
Trådstarter
æsj..jaja, får vel bare vente til jeg får en i posten da...
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
På videregående får du fravær uansett om du har bevis på ditt fravær osv. men vi kan levere beviset før vi får vitnemål til termin.2 ... men tviler at de kjøper det at du har vært hos tannlegen 9-10 ganger i løpet av et halvt år.
Vis hele sitatet...
I hvertfall på Videregående skolen jeg går på så får man ikke fravær hvis man har gyldig tannlege lapp.
Funker med en 3-4 tannlegebesøk iløpet av et halvår om du har hatt skader på tenna ala. knukket en tann eller lignende. Tror ikke det er noe du trenger å dokumentere til faglærer, jeg slapp hvertfall det. Mulig du bør finne på en litt bedre unnskyldning enn en knukket tann, da man som regel ser et skille mellom den ekte og falske delen av tanna, men bør vel finnes flere grunner for tannlegebesøk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har en ekte tannlegeinnkallelse som jeg GJERNE kan gi bort hvis noen vil ha den -.-
Ja, send meg link til bilde på PM?
Johnny Cash mofos
Trådstarter
jeg vil som skrevet i PM kjempe gjerne ha det!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Gaffa Vis innlegg
Jeg har en ekte tannlegeinnkallelse som jeg GJERNE kan gi bort hvis noen vil ha den -.-
Vis hele sitatet...
Del den da?
Hvis du fortsatt går på ungdomsskolen så er det jo bare å skulke den dagen/timen du vil være borte.
Karakterer teller ikke på ungdomsskolen før siste halvår i 10. klasse.
Sitat av junkpal Vis innlegg
Hvis du fortsatt går på ungdomsskolen så er det jo bare å skulke den dagen/timen du vil være borte.
Karakterer teller ikke på ungdomsskolen før siste halvår i 10. klasse.
Vis hele sitatet...
Jeg går ikke på ungdomsskolen. Jeg går på videregående, og det hadde vært greit med stjernefravær når jeg forsover meg.
Sitat av Apu Vis innlegg
Jeg går ikke på ungdomsskolen. Jeg går på videregående, og det hadde vært greit med stjernefravær når jeg forsover meg.
Vis hele sitatet...
Nå siktet jeg ikke til deg, men til trådstarter.
Det hadde vært veldig hjelpsomt.
Første post på nFF, har vært innom noen ganger men men nå tar jeg sjansen og registrerer meg
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://www.datagutten.net/~www.datagutten.net/tid/

Her er den fungerende tannlegetime generatoren. Laget av Datagutten. All creds og stor takk til han
Sitat av Natz Vis innlegg
http://www.datagutten.net/~www.datagutten.net/tid/

Her er den fungerende tannlegetime generatoren. Laget av Datagutten. All creds og stor takk til han
Vis hele sitatet...
Tusen takk.
Noen som vet ossen papir man kan bruke for og få det til og se ekte ut?
Tannlegelappene er vel helt standard papir?
Sitat av Natz Vis innlegg
http://www.datagutten.net/~www.datagutten.net/tid/

Her er den fungerende tannlegetime generatoren. Laget av Datagutten. All creds og stor takk til han
Vis hele sitatet...
Bare for å nevne det laget jeg den originale siden, og ga kildekoden til datagutten, som fikset høyere oppløsning.

dico: Ja, helt standard A4
Sist endret av Ozma; 29. november 2009 kl. 23:44.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Bare for å nevne det laget jeg den originale siden, og ga kildekoden til datagutten, som fikset høyere oppløsning.

dico: Ja, helt standard A4
Vis hele sitatet...
Da går creedz til deg.
Ok, vannlig A4 ark som du må klippe da?
Nei, du får tannlegelappen på et vanlig A4-ark. Ingen klipping.
De jeg mottar har alltid vært klippet. Dette kommer vel an på tannlegekontoret.