Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1406
Heisann. Da har jeg lekt meg med photoshop igjen og jeg trenger litt kritikk. Ingen tutorials brukt bare funnet opp etterhvert.

Orginal: http://www.sxc.hu/photo/1227079

Utfallet : http://dump.no/files/5985f12c087d/prtyyy.jpg
likte det
det som så ut som en skygge
skyggen virka litt feil i mine øyne men det er nok bare meg
Sist endret av lucifer92; 4. oktober 2009 kl. 05:30.
pengejeger
Natz's Avatar
Trådstarter
skyggen dreit jeg meg ut litt med. Men jaja ikke alle er perfekte
Sitat av Natz Vis innlegg
skyggen dreit jeg meg ut litt med. Men jaja ikke alle er perfekte
Vis hele sitatet...
sant nok
Hva er den ekle blå streken som går over bordgreia? Det var ikke pent, så fake ut.
Om målet er å skape et realistisk disco, så er det en del ting som bør fikses:
1: Lensflares, gjennomskues med en gang.
2: Ser ut som du har brukt texture-filter/noise på tralla, ser unaturlig ut. Skal det se ut som det er laget av ru stein eller noe?
3: Metallet på tralla lyser opp blått, ser overeksponert ut, og stjeler mye oppmerksomhet fra bildet. (føler at tralla og døråpningen krangler om fokus)
4: Lyssettingen på personen til venstre ser og feil ut.

Lurer fortsatt på hva målet med bildet er. Bildet gir meg inntrykk av at narkiser voldtar damer på tralla.
Sist endret av ne0; 4. oktober 2009 kl. 05:41.
pengejeger
Natz's Avatar
Trådstarter
Sitat av ne0 Vis innlegg
Om målet er å skape et realistisk disco, så er det en del ting som bør fikses:
1: Lensflares, gjennomskues med en gang.
2: Ser ut som du har brukt texture-filter/noise på tralla, ser unaturlig ut. Skal det se ut som det er laget av ru stein eller noe?
3: Metallet på tralla lyser opp blått, ser overeksponert ut, og stjeler mye oppmerksomhet fra bildet. (føler at tralla og døråpningen krangler om fokus)
4: Lyssettingen på personen til venstre ser og feil ut.

Lurer fortsatt på hva målet med bildet er. Bildet gir meg inntrykk av at narkiser voldtar damer på tralla.
Vis hele sitatet...
Det som er kinda poenget, En underground nattklubb hvor det flimrer av dop og prostituerte.
▼ ... over en måned senere ... ▼
likte orginalen bedre jeg
Sitat av Pumazz Vis innlegg
likte orginalen bedre jeg
Vis hele sitatet...
Støtter deg der.
Jeg må si meg enig i at origianlen er best.

Min mening:
-V2 blir rett og slett for mørk, detaljene i bildet forsvinner.
-Synes skyggen burde vært drapunktet i bildet siden du har lagt den til, istedet trekkes blikket automatisk mot den overeksponerte trallen.
-Forstyrrende rødtonede element til venstre i bildet som man etter min mening kunne vært for uten også vist det skal være personen som avgir skygge.
-Jeg synes rett og slett motivet med en falleferdig tralle i et vrak av en bygning er mer interessant enn disco-ideen.
-Bildet ser ikke ekte ut.
Sist endret av Reply_to; 24. november 2009 kl. 20:24.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det Hardstyle DNA jeg ser i bakgrunn der? :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes personen til høyre er for lys for bilde. Det blir litt kunstig. Kan også signe på at den blå streken på bordet så fake ut.
Sitat av Ludolfn Vis innlegg
Jeg synes personen til høyre er for lys for bilde. Det blir litt kunstig. Kan også signe på at den blå streken på bordet så fake ut.
Vis hele sitatet...
Hvilken person?
Dude^^ insane!
Tenk litt mer på skygger. Du har glemt å legge skygge fra tralla, kanskje også noe fra rusket på bakken.

Kan også gjøre noe med døra. Ble en veldig kvass overgang der gulvet slutter.
Noe av lyset vil skinne inn i neste rom.
Sitat av Ludolfn Vis innlegg
Jeg synes personen til høyre er for lys for bilde. Det blir litt kunstig. Kan også signe på at den blå streken på bordet så fake ut.
Vis hele sitatet...
Hvilken person? Sitter nå og ser på storskjerm med masser av zoom. Snakker du om personene utenfor døren? I rommet er det kun en skygge på venstre side jeg legger merke til.. Enig i at den blå streken ser litt fake ut, men syntes bildet var stilig jeg!
http://bildr.no/view/545966

Jeg ser tydelig en person til venstre hvertfall, og skyggen hans.

EDIT: Ser jeg har skrevet personen til høyre, mente selvfølgelig venstre.
Sist endret av staM; 13. desember 2009 kl. 15:27.