Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 460
Hei,
når jeg spiller wow blir skjermen svart og jeg får opp no signal detected på skjermen. Det kan skje fra alt til 2 timer med gaming, og etter 5 minutter. Før skjedde bare i OS når jeg stod for Sartharion. Nå kommer det jevnlig, og jeg har prøvd å reinstallere wow, reformatere PCen og nå begynner jeg å gå tom for ideer.
Det skjer forresten bare når jeg spiller wow også, ikke LFD, CS:S eller tf2..

Jeg aner ikke hva som forårsaker problemet, og håper noen kan hjelpe meg med det.
har du sjekket at skjermkabelen sitter skikkelig i skjermen og koblet til PC-en? Ut ifra feilmeldingen ser det ut til at datamaskinen mister kontakten med skjermen ...hvis skjermkabalen sitter skikkelig ville jeg prøvd å bytte skjermkabel
Sist endret av exceed; 8. august 2009 kl. 19:26.
Ja, men det som er rart er jo at det skjer bare på wow. Ikke på noen andre spill eller når jeg surfer..
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det kan være pga at det blir for mye som skjer på en gang for skjermkortet. Hold øye med temperaturen når det går hardt for seg med mye grafikk, og prøv gjerne også andre grafikkintensive spill.
du kan jo også sjekke om skjermkortet faktisk tåler oppløsningen du har satt at spillet skal kjøres i