Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 614
Kan jeg ta med nolvadexen min med til Rhodos i sommerferien, eller er dette noe som blir sett på som ulovlig eller dop eller noe som helst slik? Er det lovlig å ha med uten resept osv?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke risiker å ta det med, veldig strengt der. Du kan kontakte lege når du er der.
Du kan ta med passet ditt og gå til apoteket. De utferdiger et skriv der de skriver at du har resept på dette legemiddelet, og at du trenger det. Det skulle ikke værende problem i det hele tatt.
Klem fra Betty
Nolvadexen er vel neppe for kreftbehandling eller på resept. Det er vel for å unngå bitch tits på steroidekur?
Hadde ts hatt resept kunne jo fastlegen skrevet papirene ts trenger for lovlig å ta med seg medisinen på ferie.
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Du kan ta med passet ditt og gå til apoteket. De utferdiger et skriv der de skriver at du har resept på dette legemiddelet, og at du trenger det. Det skulle ikke værende problem i det hele tatt.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Eh, unnskyld, er det ikke legen som skal gjøre det?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Eh, unnskyld, er det ikke legen som skal gjøre det?
Vis hele sitatet...
Nei, måtte gjøre det samme da jeg skulle ha med vival til utlandet.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk rett gjennom en sjekk jeg ble flagga ut til da jeg hadde med helt nye uåpna stor pakninger med oxycontin, nobligan og ketorax. De var utskrevet til meg i mitt navn og jeg hadde skriv fra lege at han hadde skrevet ut og at jeg trengte disse medisinene.

Det gikk veldig greit, de leste skrivet, sjekket passet med skrivet og det som stod på pakkene,
Men de hang seg opp i 2 tabletter som jeg helt hadde glemt lå løst i toalettmappen.
Da ble det jeg satt på ett rom imens det var full testing av hva det kunne være av stoffer osv.

Ingen utslag da det var panodil / paracet. Og jeg ble etterhvert ønsket god tur og ett godt opphold å fikk gå videre.

Har du ikke resept og skriv fra lege / apotek så kan det bli full baluba