Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 835
Jeg vil gå ned 12 kg fort som faen og trenger hjelpemidler. Hva vil dere anbefale for å stoppe sulten? Og dosering? Hvor lang tid tror dere det vil ta? Erfaringer?
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1stk 30mg elvanse/aduvanz om dagen hvis du ikke har toleranse.
Anonym bruker
"Ond Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av a$apshroomy Vis innlegg
Jeg vil gå ned 12 kg fort som faen og trenger hjelpemidler. Hva vil dere anbefale for å stoppe sulten? Og dosering? Hvor lang tid tror dere det vil ta? Erfaringer?
Vis hele sitatet...
Hard fyskisk trening, gå 10-15 tusen skritt om dagen og ligg i et kaloriunderskudd en periode. Jeg raste ned.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kaloriunderskudd, fasting og ketose
Kan vel kanskje legge til at jeg går fast på wellbutrin og lyrica, så helst ikke noe som tar livet av meg:,)
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å gå ned i vekt "fort som faen" er ikke til å anbefale.
Det mest ekstreme jeg kan anbefale er minus 1kg i uka (7000 kalorier i underskudd), men det beste er nok 0.5kg i uka kombinert med ketose.

Eller så gikk jeg ned rett under 1kg i uka når jeg var 3500 kalorier i underskudd, men hadde bare ett måltid om dagen, kan virke som at jeg forbrant ekstra i de 23 timene jeg ikke spiste, da spiste jeg masse karbohydrater også.
Jeg har lagt meg på 500 kcal i undrerskudd med mye kardio og styrketrening og nå kan jeg ikke trene for jeg har rassert kroppen med for hard trening og lite mat. Får en periode såklart. Så vær forsiktig med å "ras" ned i vekt.
Går du fort ned i vekt mister du mest muskler og ikke fett som stort sett er ønskelig om jeg ikke husker feil.
Sist endret av NokErNok; 3. mai 2023 kl. 20:00.