Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 591
Hey! Jeg er ganske aktiv på Reddit. Har to forskjellige brukere, en for personlige og flaue ting og en main account. Nylig dro jeg en teit spøk på en spill-sub som jeg er aktiv på. Argumenterte med en fjott og svarte med: «ah, du har sikkert blått hår og nesering» (engelsk) Det falt ikke i smak for mods, endte med at jeg ble perma banned fra sub’n bare for den ene kommentaren. Total overreaksjon etter min mening, 7 dager eller 30 dager hadde vært greit.

Tenkte ikke på at main-brukeren min er linket med denne brukeren. Postet et innlegg med den andre brukeren på samme sub og ble automatisk utestengt fra hele Reddit i 7 dager for ban evasion. Hvordan kan jeg unngå at dette skjer igjen? Vil gjerne fortsette å poste der i fremtiden. Hvordan funker systemet? Vil ikke risikere å bli permanent utestengt på hovedbrukeren, jeg har tusenvis av innlegg og 100k+ karma. Bruker hovedsakelig den offisielle appen. Burde jeg slette den andre brukeren og laste ned en alternativ Reddit app? VPN? Bytte IP-adresse? Noen som vet hvordan systemet virker?
Sist endret av Actually; 16. mars 2023 kl. 19:50.
Det du må gjøre er vel å sende en melding til noen av moderatorene for å spørre om de ikke kan gjøre straffen noe mildere. Hvis det var alt som lå i grunn for at du ble utestengt så må jeg si meg enig i at det er litt vel streng straff. Det kan jo være at moderatoren som stengte deg ut hadde en spesielt dårlig dag eller noe sånt, sånn at det er mulig at de ser saken i et annet lys litt senere.

PS: Viktig å vente i 7 dager med å bruke noen av brukerne nå, med mindre du får sendt en melding eller e-post til noen av de som styrer sjappa sånn at du får hevet den utestengingen.
Sist endret av tasmus82; 16. mars 2023 kl. 20:34.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Actually Vis innlegg
Postet et innlegg med den andre brukeren på samme sub og ble automatisk utestengt fra hele Reddit i 7 dager for ban evasion. Hvordan kan jeg unngå at dette skjer igjen? Vil gjerne fortsette å poste der i fremtiden. Hvordan funker systemet? Vil ikke risikere å bli permanent utestengt på hovedbrukeren, jeg har tusenvis av innlegg og 100k+ karma. Bruker hovedsakelig den offisielle appen. Burde jeg slette den andre brukeren og laste ned en alternativ Reddit app? VPN? Bytte IP-adresse? Noen som vet hvordan systemet virker?
Vis hele sitatet...
Svaret er "drit i å omgå bans"