Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 783
Kan man være rusa 24/7 uten å bygge opp toleranse ved å bruke forskjellig rusmiddel hver dag, f. eks. 30 forskjellige i løpet av 1 måned og så på nytt?
Anonym bruker
"Løpende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høyere toleranse eller ikke, hjernen din kommer til å ha lyst på rus om man holder på slik i lengden
BRAND ∞ STRONG
finnes det 30 forskjellige rusmidler?
opp
ned
alkohol
psykedelisk
?
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kun en måte å finne det ut på, test det. Lykke til, gleder meg til å høre resultatet
Vis hele sitatet...
Det blir nok for heftig for meg xD

Nærmeste jeg finner er denne
An artist painted a self-portrait of himself on a different drug every day, and he ended up with brain damage
Sitat av vindaloo Vis innlegg
finnes det 30 forskjellige rusmidler?
opp
ned
alkohol
psykedelisk
?
Vis hele sitatet...
Det finnes langt mer enn det, jeg har tatt ett sted mellom 100 og 200 forskjellige substanser, veldig mange av disse var research chemicals.

Om det finnes 30 forskjellige hovedgrupper derimot, det er ett godt spørsmål.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svaret er nei. Rusmidler påvirker de samme reseptorene i hjernen så det er hva rusen gjør i hjernen du blir avhengig av og ikke bare hvilket rusmiddel som utløser det.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Om det finnes 30 forskjellige hovedgrupper derimot, det er ett godt spørsmål.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte på