Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 809
Hei jeg lurte på en ting jeg ble stoppa før to måneder siden cirka det ble tatt spyttet prøve av meg og deg slå opp på kokain og bEnzo, jeg hadde ikke tatt noe av de jeg ble dratt til legevakta for å ta blodprøve blodprøve ble tatt fikk resultatene nå resultatene sier at jeg hadde ikke noe kokain eller benzo i blod den dagen, men det kom opp at jeg hadde tatt sopp og politiet skal ta avhøret av meg nå de vet ikke hva slags legemidler er det eller dem sier det er legemidler som dem ikke klarer å finne ut av hva det er har noe svar på det hva kommer til å skje videre?

Altsa utslaget kom på kokain og bEnzo, men blodprøvene viser sopp. Skal snart i avhør hva faen skal jeg si
Sist endret av Knutperreesen33; 24. mai 2023 kl. 10:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
"Ingen kommentar", "det vet jeg ikke noe om", "det har jeg ingen kjennskap til", "aldri", "nei"

Hva som skjer videre er vanskelig å si. Men forholder du deg til termene over så blir det i det minste ikke noe verre under avhøret.

Lykke til
Sitat av Markonan Vis innlegg
"Ingen kommentar", "det vet jeg ikke noe om", "det har jeg ingen kjennskap til", "aldri", "nei"

Hva som skjer videre er vanskelig å si. Men forholder du deg til termene over så blir det i det minste ikke noe verre under avhøret.

Lykke til
Vis hele sitatet...

Tusen takk for ryddig svar
nekt på alt. Ikke ditt problem, du har ikke tatt noe som helst. Ikke har de beviser heller, og det er DE som skal bevise du er skyldig, du har ingen plikt til å bevise at du er uskyldig, så bare hold helt kjeft og nekt på alt.

Sender du en mail på forhånd til etterforsker der du gjør det klart du har ingen uttalelser å komme med, så har de ikke lov til å kreve at du stiller til avhør, ei heller å komme å hente deg til noe avhør.

Bare nekt og hold kjeft, spill dum som ett brød og ikke la de skremme deg med tomme trusler.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
nekt på alt. Ikke ditt problem, du har ikke tatt noe som helst. Ikke har de beviser heller, og det er DE som skal bevise du er skyldig, du har ingen plikt til å bevise at du er uskyldig, så bare hold helt kjeft og nekt på alt.

Sender du en mail på forhånd til etterforsker der du gjør det klart du har ingen uttalelser å komme med, så har de ikke lov til å kreve at du stiller til avhør, ei heller å komme å hente deg til noe avhør.

Bare nekt og hold kjeft, spill dum som ett brød og ikke la de skremme deg med tomme trusler.
Vis hele sitatet...
De har en blodprøve som viser til en blodprosent som inneholder tryptaminer.
TS: Hvis du viser evne og vilje til å gjøre teksten din mulig å lese gjennom bruk av et komma, et punktum eller en stor bokstav her og der så skal du se at folks evne og vilje til å hjelpe deg med gode råd øker betraktelig også. Bare et stalltips!