Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 488
I natt var et helvett, rett og slett. Lå å vrei meg i timesvis uten av å klare å slappe av. klarte rett og slett ikke å slappe av. Jeg går fast på phenergan 25 mg, men jeg synes ikke de funker noe særlig, for ikke å snakke om hangoveren jeg får dagen derpå. Har prøvd å spurt om å å prøve andre sovemedisiner, men da får jeg beskjed om at jeg må ha oppmøtetime hos min fastlege først, som er greit nok om ikke han hadde bodd nesten 3 timer unna. Vet ikke helt hva jeg skal si/gjøre for å få noen andre sovemedisiner. Gikk fast på stilnoct en periode, så har prøvd andre sovemedisiner, men virker som fastlegen mener jeg skal reise 3 timer bare for å snakke med han, og ikke en gang garantere at jeg får resept på noe annet. Noe tips?
Spør om du kan ta timen over teams/Skype eller telefonen. Anbefaler å Sette deg på venteliste i nærheten av der du bor.

Forstår virkelig ikke hvorfor noen leger absolutt krever legetime for c-resepter om problemetfor resepeten er dokumentert fra før, eneste grunnen er vel for å få noen ekstra hundrelapper, som om de ikke har nok fra før.

Finnes også nett leger, kan vurdere det om legen er en gjerrig kranglefant.
Sist endret av Tynnedekk; 18. april 2023 kl. 11:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet hvordan det er å plages med lite søvn og jeg hadde glatt tatt den 3 timers turen. Da ser kanskje legen din at det er ille når du reiser så langt også.