Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 857
Er så dum at jeg klarte å glemme å fornye resepten min på sovemedisin, så er helt tom. Går på phenergan 25 mg, bare at jeg tar 5 stk 25 mg tabletter før jeg skal sove, det er den eneste måten jeg får til å slappe av nok til å sove på. Har en svær boks med melatonin gummies, melatonin bruker ikke å funke på meg, men hvor mange bør jeg ta for å prøve å få litt søvn? har også litt under ett gram hasj, så vurderer å røyke til jeg greener. noe tips?
Hadde satsa på hasjen hvis jeg var deg også røyke på, kanskje i flere omganger kan noen ganger være vanskelig å sovne rett etter første røyk på en stund. Enten så sovner du hvis ikke så er det bedre å ligge våken stein enn edru
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med du ikke bor i Oslo? Der er det ihvertfall flere døgnåpne apoteker. Vet ikke hvordan det er ellers i landet.
Hvor viktig er søvn akkurat i natt? Har selv gått tom for sovetabletter og glemt å hente flere ganger. Men man klarer seg jo med lite/ingen søvn en natt, når man kan hente ut medisin neste dag og sove godt
Ta en vanlig dose melatonin en time eller to før du skal sove, skru ned lysstyrke hvis du ikke klarer å unngå skjerm og sett på en audiobok som er kjedelig å høre på.

Hvis det er lenge siden du har røyka, så burde du ta det rolig som Bluesky nevner. Det kan virke oppkvikkende før du blir trøtt, det er gjerne akkurat på "comedown" man pleier å sovne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med du ikke bor i Oslo? Der er det ihvertfall flere døgnåpne apoteker. Vet ikke hvordan det er ellers i landet.
Hvor viktig er søvn akkurat i natt? Har selv gått tom for sovetabletter og glemt å hente flere ganger. Men man klarer seg jo med lite/ingen søvn en natt, når man kan hente ut medisin neste dag og sove godt
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva som feiler meg, men hver gang jeg døgner blir jeg Ekstremt syk. Får skyhøy feber og blir bare i jævlig dårlig form, såpass at Jeg ikke klarer å fungere. Er forkjøla fra før, så tørr nesten ikke å døgne.