Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1194
Så fant nettop ut at jeg ikke har tobakk. Går det ann og bruke te istedet?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går sikkert det ja, men anbefaler heller å spør en som har røyk om å bli med på j mot at han tar med røyk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går sikkert det ja, men anbefaler heller å spør en som har røyk om å bli med på j mot at han tar med røyk
Vis hele sitatet...
Kunne ikke lest noe mer korrekt.

Te-mekk og tilsvarende. Det inkluderer alle former for "tobakkserstatning". Er kvalmt.

Mulig det finnes noen urter som synergerer med hasj på annet vis en nikotin, som gjør det verdt det. Men utenom de eventuelle, så røyker jeg heller rent.
Sist endret av Penisskaft; 18. mars 2023 kl. 17:07.
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Så fant nettop ut at jeg ikke har tobakk. Går det ann og bruke te istedet?
Vis hele sitatet...
Går an å brule te, men den gangen jeg gjorde det brant mekket ekstreeemt langsomt.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Penisskaft Vis innlegg
Kunne ikke lest noe mer korrekt.

Te-mekk og tilsvarende. Det inkluderer alle former for "tobakkserstatning". Er kvalmt.

Mulig det finnes noen urter som synergerer med hasj på annet vis en nikotin, som gjør det verdt det. Men utenom de eventuelle, så røyker jeg heller rent.
Vis hele sitatet...
Brukte oregano det funka fett
Kamille te funker. Får også en liten ekstra beroligende effekt og smaker egentlig ikke så vondt
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt Lipton Yellow Lable når det har vært krise. Den brenner tregt og kan gi litt hodepine av og til, men det fungerer helt greit.
Hornyspeed
3 0
Sitat av Penisskaft Vis innlegg
Kunne ikke lest noe mer korrekt.

Te-mekk og tilsvarende. Det inkluderer alle former for "tobakkserstatning". Er kvalmt.

Mulig det finnes noen urter som synergerer med hasj på annet vis en nikotin, som gjør det verdt det. Men utenom de eventuelle, så røyker jeg heller rent.
Vis hele sitatet...


Ja en kompis av meg som ikke røyka sigg før han begynte med hasj og han hosta hver gang han røyka i sikkert 2 år. Også begynte han og kjøpe noe sånn urtemix greier på nettet som kommer i tobakkspakker og er ment til og bruke til weed/bønne. Men jeg syns ikkeno om det at all. Føler det ødelegger jointen
Enkelte typer te fungerer ganske bra, overaskende smooth og god smak. Har aldri prøvd i joint men til pipe-mekk går det greit.
Bare bruk weed istedet for tobakk, mye bedre

Sort te er dritt, grønt funker men jeg får hodepine og vondt i halsen.

Kjøp en liten pipe til 100 - 200. Da kan du røyke det rent. Desidert min favorittmåte å røyke brunt på.
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Så fant nettop ut at jeg ikke har tobakk. Går det ann og bruke te istedet?
Vis hele sitatet...
ja det funker. Men hadde heller kjøpt tobakk men hvis du ikke har mulighet så bruk oregano istedet