Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1500
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd en slik? Virker det?


https://shady.no/produkt/diverse/ren...al-air-filter/
Anonym bruker
"Tykk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du klarer å sørge for at all røyk går gjennom filteret vil jeg tro de der skal ha en effekt ja. Men om du røyker en joint vil det stinke uansett så lenge jointen ryker, osv. All røyk må gjennom filteret.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du klarer å sørge for at all røyk går gjennom filteret vil jeg tro de der skal ha en effekt ja. Men om du røyker en joint vil det stinke uansett så lenge jointen ryker, osv. All røyk må gjennom filteret.
Vis hele sitatet...
Stemmer.. :/ Vil ikke riske noe så stryker den. Finnes vel gjerne ingen ikke gode alternativer til vape der ute..
vel har du noen kroner kan du kjøpe fine avsug til lodding fra kina som funker, bare pass pass på å kjøpe med en med hepa filter, er vel rundt 2-3k, får vel billigere å, tar mesteparten, men alltids noe som kommer unna, evt lite kullfilter burde hjelpe en del å
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De der fungerer genialt til vaporizere. De fjerner 90-95% av lukten etter min mening.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva med noe sonn? https://shady.no/produkt/vaporizere/...ipe-vaporizer/ Vil det gi lite lukt som en vanlig vape? (plis ikke come at me nå, prøv å forstå at ikke alle har like mye peiling)
Smoke buddy funker veldig bra! Spess med vape. Kan skyldes med 95% antibac for å gjenbrukes, men det kan ødlegge plasten om du gjør det ofte så vent til den er god og tett.