Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1378
Tips til å rulle J med store tykke fingre med dritt finmotorikk? Ruller papiret rundt noe som er cone forma men vil lære uten.
Denne:

https://shady.no/produkt/rullepapir/...p-rullemaskin/

Får deg ikke til å lære, men et fantastisk verktøy!
Sist endret av CannaLars; 3. juni 2023 kl. 21:26.
Anonym bruker
"Viss Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Se mætt videoer, alle kan lære seg å rulle bra jays med mindre du er krøpling, har cp eller har ekstremt tilfelle med parkinsons...
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Tips til å rulle J med store tykke fingre med dritt finmotorikk? Ruller papiret rundt noe som er cone forma men vil lære uten.
Vis hele sitatet...
Det er bare å øve seg, jeg synes det er vanskeligere å rulle etter et filter som er konisk.
Jeg hadde ikke brydd meg om å lære det i ditt tilfelle, du får jo like gode trekk når du pakker kjegler.

Jo tynnere papiret er, jo vanskeligere blir det å rulle, så tykke fingrer + tykt papir = sant?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Øve med rulletobakk og rizzla?
Når jeg skulle lære meg å rulle for første gang, så kjøpte jeg inn 2 pakker med king size rulle papir og tobakk å øvde til jeg fikk det til.

Original RAW er best. OCB Bambus er et ok alternativ. Det meste av annet rullepapir synes jeg er søppel.

Har feite fingre også, bare å øve.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøp en joint ruller, som er en kone.
Smalere nederst og tykk på toppen.
Filteret fester du inne i ett spor.
Ruller så papiret rundt,stramt.
Skyv så nedenfra og opp.
Da presses filteret inn i det ferdige papiret.
Mekket fyller du opp i ett firkantet kammer på toppen.
Bank så innholdet over i kona du har ferdig.
Etter en uke ruller du alt.
Koster 99 kroner. Oransje i farven.

Tvi tvi

Søk på ; cone-artist-roll-fill
Sist endret av slitenRealist; 3. juli 2023 kl. 14:20. Grunn: Oppdatert info
Fuck Mr. Plod!
Det beste trikset jeg har er å sørge for at filteret blir like stort som resten av jointen.

Prøv å ikke lag en joint som er feit på tuppen og tynn ved filteret, lag en som er helt gjevn hele veien.

Også mener jeg personlig at less is more når man ruller, har man for mye i jointen i forhold til størrelsen på filteret så er det veldig vanskelig å rulle.

Når det er helt jevnt kan man rulle en pølse ved å holde bakerst og fremst på papiret mens man skyver opp og ned.

Nå pølsa er formet dytter du inn papiret ved filteret og resten av papiret vil følge etter.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Tykke fingre? Rull rundt et metallrør eller en penn
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slet selv med å rulle, her er hva jeg gjorde for å bli proff ruller.
  1. Kjøp en pakke papes.
  2. Lag et mekk av brunt og tobakk, eller del opp litt grønt
  3. Sett på noe interressant på tv
  4. Rull en joint
  5. Rull den opp igjen
  6. Gjenta helt til du ruller joints du er fornøyd med

Satt slik i et par timer en dag i mine yngre år, og etter det har alle joints blitt bra.

God måte for å få teknikken inn og når du er ferdig har det å rulle blitt muskelminne