Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1153
Jeg merket i løpet av de første timene at dette spillet er ufattelig stort, så hva man velger er vel derfor veldig individuelt. Hvilken spillestil velger dere og hvorfor?
Spiller spillet men hvorfor lage ny tråd når det allerede er en starfield tråd fra før ?
Jeg pleier å spille 4 timer inn som en goodie two-shoes, deretter lage en dickhead character hvor jeg alltid går in guns blazing og gjør de værste valgene mulig. Stealth og supressors på goodie'n og granater, mger på dickhead.

Fordelen er at man opplever mest mulig

Ulempen er at du ser spillverdens begrensninger rimelig fort. Stealth virker op.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Velger mest å ikke spille Starfield, jeg ble ekstremt skuffet etter en times gameplay og fikk mesteparten av bekymringene mine bekreftet av anmeldelser.

Tar sikte på å modde det og gi det et nytt forsøk en eller annen gang, hvis det skulle friste. Da blir det sikkert stealth pew pew som i de fleste andre skytespill jeg spiller.
Sitat av robhol Vis innlegg
Velger mest å ikke spille Starfield, jeg ble ekstremt skuffet etter en times gameplay og fikk mesteparten av bekymringene mine bekreftet av anmeldelser.
Vis hele sitatet...

Anbefaler sterkt å gi det et nytt forsøk. Det er et spill som blir bedre jo mere tid du putter inn i det.

For min del rocker jeg en stereotypisk badguy stil, Neon Street Rat med Bounty Hunter bakgrunn .
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av robhol Vis innlegg
Velger mest å ikke spille Starfield, jeg ble ekstremt skuffet etter en times gameplay og fikk mesteparten av bekymringene mine bekreftet av anmeldelser.

Tar sikte på å modde det og gi det et nytt forsøk en eller annen gang, hvis det skulle friste. Da blir det sikkert stealth pew pew som i de fleste andre skytespill jeg spiller.
Vis hele sitatet...
Er det som er problemet. Det tar noen timer før det faktisk virkelig åpner seg opp og du er ferdig med tutorial. Kan være verdt å forsøke litt mer..hva var det du ikke likte?
Sist endret av Quakecry; 17. september 2023 kl. 17:57.