Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4105
heisann freaks!
nå er det sånn at jeg har lest flere poster ang. det å rense amfetamin med aceton.
jeg har lest flere poster der det skrives at du kan ta amfetamin og blande det med aceton.
å deretter sile det gjennom filter. (jeg har brukt papir filter)... mitt spørsmål er; hvis jeg blander amfetamin og aceton å rører dette ut og siler dette gjennom et filter.?...

Er det som ligger igjen i filtere eller det som har gått gjennom filteret som er renest??
jeg har gjort dette 2-3 ganger å det jeg har fått mest effekt av har vært det som har ligget igjen i filteret, å ikke det som har rent gjennom filteret... (meninger om dette?)
hva er deres metoder og teknikk når dere har brukt aceton??

hadde vært bra hvis noen kunne svart utifra egne erfaringer?.. å ikke bare synsing uten å ha prøvd dette
Spørs ikke det om akkurat hva amfetaminen er blandet ut med, om hva som blir med i acetonen? Aceton er så sterkt løsemiddel, så enkelte typer plastikk kan bli oppløst i den. Og jeg er temmelig sikker på, at amfetamin også blir oppløst.
Den som har funnet på "slike fikse triks", har opplagt 0-peiling på kjemi!..
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Og jeg er temmelig sikker på, at amfetamin også blir oppløst.
Vis hele sitatet...
Amfetaminsulfat er ikke løselig i aceton, men det er flere av stoffene det ofte blir blandet ut med.
▼ ... flere år senere ... ▼
så funker det å teste med aceton eller ikke ? noen som har personlig erfaring ?
Sitat av stompenheimer Vis innlegg
så funker det å teste med aceton eller ikke ? noen som har personlig erfaring ?
Vis hele sitatet...
tørr/ren aceton vil ikke løse opp amfen, men veldig mye annet, personlig erfaring så her er det bare å "go nuts"
Acetonvask er gull
Ja det fungerer til en viss grad, tar med seg mye urenheter fra produksjon og løser opp mye som pepperen blandes med, det er dog mye som brukes til å blande med som blir igjen f.eks efedrin og dritt

så hvor effektiv prosessen er sprøs jo på hva amfetaminen er blandet med, men det skader ikke å gjøre det om du tørker produktet ditt skikkelig etterpå
Sist endret av Alge; 17. mars 2020 kl. 04:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.