Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7889
Sitat av kimmag Vis innlegg
Hvis du tenkte på speccs at de ler av deg, hvis du har en kraftig laptop da, så kan du jo be dem innstalere 3dsmark eller hva det heter, og le mens de gråter over at laptopen din er kraftigere enn gamerskipet demmes med et stygt tower
Vis hele sitatet...
nåja, skulle gjerne sett prislappen på den laptopen som overgår min stasjonære
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
nåja, skulle gjerne sett prislappen på den laptopen som overgår min stasjonære
Vis hele sitatet...
støtter den. Men jammen er det mange med elendige stasjonære også. Laptops fra 20k og oppover begynner å duge imo. Stasjonære fra 15k og oppover begynner å duge.

to the rest: Men for all del, ALT er lov på tg, alle er glad i det tekniske uansett størrelse, pris, specs, hva som helst. Gjør det man vil, TG skal være morro! i år så jeg på en som spilte minesveiper, og han var serriøst helt sick! : )
Hvis laptopen kan kjøre spill, laste ned, surfe og annet man kan gjøre på TG så er det null stress. Mer irriterende om man kommer med en stasjonær som piper og uler pga vifter eller noe hardwarefeil, sånn som jeg gjorde. Nabomannen, som jeg ikke kjente ba meg hente crew så de kunne fikse det, og om jeg ikke gjorde det ville han bære ut pcen min å kaste den når jeg sov.
TG med OVERoverklokka bærbar skole/gaming-pc, ekstern skjerm, mus, tastatur, ingenting som er kulere nei :P

PC'n blir 96-100 grader med gaming, går som en klokke enda
Sitat av Phenomena95 Vis innlegg
Tenker meg på TG i 2011, men dataen jeg skal ha med en er Bærbar HP DV7-3135 17-tommer. Har hørt mange som sier at den er jævelig fail å ha bærbar data på TG, at man nesten blir ledd av av de andre. Så er det andre som sier at det ikke er så ille. Maskinen min er jo ganske stor, og jeg skal ha med en ekstern skjerm for torrents, Facebook også videre. Men tror dere man blir sett ned på men en bærbar data der?
Vis hele sitatet...
Skal folk se ned på deg fordi du brukte 1 tur på og få inn utstyre ditt og dem brukte 20? :P
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av Phenomena95 Vis innlegg
tror dere man blir sett ned på men en bærbar data der?
Vis hele sitatet...
Who the FUCK cares? :P
Så lenge du får kjørt det du vil, og funker til ditt behov, hva skal det da ha å si hva andre mener? Tenk selv mann, ikke la andre avgjøre for deg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er mye mer praktisk å ta med bærebar PC, og det er den eneste jeg har, og det passer perfekt, bortsett fra at det er en liten sjanse for at man kan bli ledd av, kjøper jeg heller en gamer PC til 14 000
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av ballestank Vis innlegg
støtter den. Men jammen er det mange med elendige stasjonære også. Laptops fra 20k og oppover begynner å duge imo. Stasjonære fra 15k og oppover begynner å duge.
Vis hele sitatet...
Stasjonær er det beste i de aller fleste tilfellene, med mindre man er avhengig av en bærbar, og den er bra nok til det man bruker.
Selv sverger jeg til stasjonære maskiner til gaming og det meste værdagsbruket mitt.
Tar heller med meg en bærbar, enn en slepbar.
*badum-psch*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
gamer som WoW som faen på min hp pavilion dv6! har også i overkant av 20 filmer på hardisken, og til tross for all den syke nerdraginga og fallene i bakken så er den helt vill! spiller som faen uten at den lagger noe som helst! tåler utrolig mye de svina der!
hadde nedgraderinga av den jeg har nå før.. det tok 4 år med nerdraging og virus før den tok sin siste påloggning ;-)

bruker ekstern mus, tastatur og skjerm.
Sist endret av Sweeet; 14. februar 2011 kl. 15:25.
Naah jeg å kompisen skal ha en hemmelig rave party på dassan.
Kontakt meg i TG tiden får informasjon
Sist endret av justastonedhuman; 14. februar 2011 kl. 15:49.
vært på TG i 2009 og 2010, garantert INGEN som bryr seg om du har laptop eller desktop. Er faktisk en del folk som har med laptop der.
Sitat av illpriyanu Vis innlegg
Det er mye mer praktisk å ta med bærebar PC, og det er den eneste jeg har, og det passer perfekt, bortsett fra at det er en liten sjanse for at man kan bli ledd av, kjøper jeg heller en gamer PC til 14 000
Vis hele sitatet...
Du er redd for å bli ledd av på tg? Hva skjer med ungdommen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadde laptop ifjor stiller med ekstra skjerm tastatur osv... da , men har ingenting å si ikke en sjel bryr seg bare husk å kjøp en Kensington lås
Homemade Retard
zeicko's Avatar
fra mitt synspunkt er de som ser ned på deg. for og ha bærbar med på tg er 13-14 åringer med pc til 20.000 som deres foreldre har betalt. så jeg sier, Go for it !. tg er ikke bare spilling. mange aktiviteter og mye og finne på