Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5151
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hadde tenkt å besøke Monkey_drone, men om det er slike tilstander skal jeg holde meg unna..
Sitter på plass jeg å

Fregner,mørkeblå caps med D på, puma joggebukse og hvit TG tskjorte
Sist endret av Hansii; 31. mars 2010 kl. 15:06.
har da ankommet tg og fått satt opp alt av utstyr for og finne ut at pcen er ødelagt under transporten... jippi
Sist endret av elirdir; 31. mars 2010 kl. 15:48.
Sitat av elirdir Vis innlegg
har da ankommet tg og fått satt opp alt av utstyr for og finne ut at pcen er ødelagt under transporten... jippi
Vis hele sitatet...
hva er ødelagt?
Da var den hylla som var passe stor på plass og det viser seg at den var veldig stor, men men. Sitter på rad 52, med Restyle.
junkpal's Avatar
Trådstarter
Sitat av xhacktly Vis innlegg
hva er ødelagt?
Vis hele sitatet...
Skjermkortet hans.
Sist endret av junkpal; 31. mars 2010 kl. 15:55.
Sitat av junkpal Vis innlegg
Skjermkortet hans.
Vis hele sitatet...
Det går ann å få kjøpt nytt..sett at man har cash..
skal bare sjekke at det helt sikkert er det som er ødelagt. hadde vert litt kjipt om jeg kjøpte nytt og ikke det var der problemet lå ...
Spør noen om å få låne et skjermkort å teste med? Tror ikke det skal være mission impossible på TG
Sist endret av drittunge; 31. mars 2010 kl. 17:03.
testet det fikk fikkset litt av problemet men enda problemer der. sliter med at det flimrer på skjermen og at spillene klikker ide jeg starter dem. da jeg byttet skjermkort forsvant flimringen men enda klikket spillene idet jeg startet dem
Sitat av elirdir Vis innlegg
testet det fikk fikkset litt av problemet men enda problemer der. sliter med at det flimrer på skjermen og at spillene klikker ide jeg starter dem. da jeg byttet skjermkort forsvant flimringen men enda klikket spillene idet jeg startet dem
Vis hele sitatet...
Installer nye og rette drivere til kortet.
Rad 22. sete 13-20. sitter å dasser med to skjermer på min trone av stoler