Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1321
The world is my enem
Jeg opplevde noe som jeg vil kalle deprimerende i ung alder. Jeg kan ikke ha vært mer enn 6 kanskje 7år. Jeg kan huske det som det var i går at jeg gikk hjemover etter endt skoledag da jeg plutselig tenkte mye dypere enn jeg hadde gjort tidligere ettersom det forandret meg litt og forandret synet mitt på ting og verden.

Jeg klarte ikke å komme over det enkle spørsmålet, er dette meningen med livet, våkne opp gå på skole så sfo så hjem spise middag og noen timer senere lå jeg i sengen klar for å gjøre nøyaktig det samme om igjen dagen etter. Dag etter dag. Jeg mistenker at det ikke var like mange andre på min alder som irriterte seg over det. De fleste har nok tenkt over det men å begynne å bli livstrøtt som 6åring høres veldig far fetched ut. Men siden den gang og frem til i dag er det fortsatt noe som plager meg.

Er det andre som har opplevd lignende, kanskje i eldre alder, Har du opplevd lignende og har det ført til at livslysten har blitt nedgående.
Sitat av NeverAgain Vis innlegg
Jeg opplevde noe som jeg vil kalle deprimerende i ung alder. Jeg kan ikke ha vært mer enn 6 kanskje 7år. Jeg kan huske det som det var i går at jeg gikk hjemover etter endt skoledag da jeg plutselig tenkte mye dypere enn jeg hadde gjort tidligere ettersom det forandret meg litt og forandret synet mitt på ting og verden.

Jeg klarte ikke å komme over det enkle spørsmålet, er dette meningen med livet, våkne opp gå på skole så sfo så hjem spise middag og noen timer senere lå jeg i sengen klar for å gjøre nøyaktig det samme om igjen dagen etter. Dag etter dag. Jeg mistenker at det ikke var like mange andre på min alder som irriterte seg over det. De fleste har nok tenkt over det men å begynne å bli livstrøtt som 6åring høres veldig far fetched ut. Men siden den gang og frem til i dag er det fortsatt noe som plager meg.

Er det andre som har opplevd lignende, kanskje i eldre alder, Har du opplevd lignende og har det ført til at livslysten har blitt nedgående.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde akkurat samme opplevelsen når jeg var 8 og gikk i andre klasse.
Jeg gikk hjem fra skolen med spørsmålet:
"Hvorfor er jeg her? Jeg liker meg ikke her.
Hvor kom jeg fra før? Hvorfor er alt så kjipt her?
Hvorfor er alle så ondskapsfulle? What is this place?
Bli fortalt hva du skal gjøre og tenke hele tiden!
Hvilket liv er dette?"

Jeg tenker det fremdeles.
Kanskje nå i så stor grad at jeg holder på å bli gal der jeg ramler ned det evige hullet av bekreftede konspirasjonsteorier og viten om at vi lever i en okkult verden og esoterisk univers der vi systematisk fra tidlig alder blir holdt utenfor denne innsikten.
Sist endret av Ass_Leprecaun; 2. februar 2024 kl. 00:06.
Vet ikke helt alder, men jeg tipper ungdomsskolen en gang, en kveld jeg satt å øvde til en prøve, emne og stoff som jeg ikke forstod.
The world is my enem
Trådstarter
Sitat av Ass_Leprecaun Vis innlegg
Jeg hadde akkurat samme opplevelsen når jeg var 8 og gikk i andre klasse.
Jeg gikk hjem fra skolen med spørsmålet:
"Hvorfor er jeg her? Jeg liker meg ikke her.
Hvor kom jeg fra før? Hvorfor er alt så kjipt her?
Hvorfor er alle så ondskapsfulle? What is this place?
Bli fortalt hva du skal gjøre og tenke hele tiden!
Hvilket liv er dette?"

Jeg tenker det fremdeles.
Kanskje nå i så stor grad at jeg holder på å bli gal der jeg ramler ned det evige hullet av bekreftede konspirasjonsteorier og viten om at vi lever i en okkult verden og esoterisk univers der vi systematisk fra tidlig alder blir holdt utenfor denne innsikten.
Vis hele sitatet...
Ikke bra men takk, er godt å høre at jeg ikke er den eneste
Sitat av NeverAgain Vis innlegg
Ikke bra men takk, er godt å høre at jeg ikke er den eneste
Vis hele sitatet...
Ja og som du ser er det ikke noen andre som svarer på dette.
De sier 13% av verdensbefolkningen er i stand til å tenke utenfor en gruppementalitet mens de resterende 87% trenger å ledes og har ingen tanker selv annet enn hva som er innlært fra tidlig alder.

Jeg tror vi er i de 13%
Sitat av Ass_Leprecaun Vis innlegg
Jeg tror vi er i de 13%
Vis hele sitatet...
Gruppementalitet.

Hvor fikk du forresten denne statistikken fra?
Sist endret av supranaut; 2. februar 2024 kl. 11:47.
2pac alive in serbia
Sitat av supranaut Vis innlegg
Gruppementalitet.

Hvor fikk du forresten denne statistikken fra?
Vis hele sitatet...
It's said....

https://youtu.be/FUA029ad4AA?si=zr8KEo61ZIJq1mkp

Sitat av Ass_Leprecaun Vis innlegg
Ja og som du ser er det ikke noen andre som svarer på dette.
De sier 13% av verdensbefolkningen er i stand til å tenke utenfor en gruppementalitet mens de resterende 87% trenger å ledes og har ingen tanker selv annet enn hva som er innlært fra tidlig alder.

Jeg tror vi er i de 13%
Vis hele sitatet...
Jeg så hvilket innlegg du gav KP til i min tråd. Fint at du tenker selv men du kan tenke arrogant også, just saying
Sist endret av frilansloser; 2. februar 2024 kl. 14:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er det der en kilde? Hvor i den times lange koreanske helvete er statistikken?

Jeg har ikke en time til den videon der ihvertfall.
2pac alive in serbia
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det der en kilde? Hvor i den times lange koreanske helvete er statistikken?

Jeg har ikke en time til den videon der ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Bare se hele videoen så skjønner du hva "its said" egentlig betyr
Sist endret av frilansloser; 2. februar 2024 kl. 18:33.
Uvaksinert 👍
Sitat av supranaut Vis innlegg
Gruppementalitet.

Hvor fikk du forresten denne statistikken fra?
Vis hele sitatet...
Tror faktisk 13% er ett litt høyt tall når man er på hvordan gruppementaliteten viste seg frem under korona 🤔 Var ikke mange selvstendige igjen med egne meninger da. Hvor mange % av oss tok ikke vaksinen pga egne valg og turde å stå for det og ikke gi etter?
Sitat av supranaut Vis innlegg
Gruppementalitet.

Hvor fikk du forresten denne statistikken fra?
Vis hele sitatet...
Husker ikke. Mange år siden jeg kom over det.

Men min erfaring uti verden, og jeg har vært i masser på flere titallstusen mer enn en gang, sier at dette stemmer nok.
Massesuggesjon er mye enklere enn folk tror.
And a crowd can easily be wound up to become animals!
Sist endret av Ass_Leprecaun; 2. februar 2024 kl. 19:13.
Sitat av daffe Vis innlegg
Tror faktisk 13% er ett litt høyt tall når man er på hvordan gruppementaliteten viste seg frem under korona 🤔 Var ikke mange selvstendige igjen med egne meninger da. Hvor mange % av oss tok ikke vaksinen pga egne valg og turde å stå for det og ikke gi etter?
Vis hele sitatet...
Tror du ikke det at folk valgte å ta vaksinen er fordi folk generelt sett er smarte?
Sitat av daffe Vis innlegg
Tror faktisk 13% er ett litt høyt tall når man er på hvordan gruppementaliteten viste seg frem under korona �� Var ikke mange selvstendige igjen med egne meninger da. Hvor mange % av oss tok ikke vaksinen pga egne valg og turde å stå for det og ikke gi etter?
Vis hele sitatet...
13% av Norges befolkning er 719,365 personer.
Det er under en million.
Jeg tror tallet stemmer med tanke på at de som fulgte gruppementaliteten
utgjør 4,825,217.

Tar du en gjennosnittlig norsk by på ca 25,000 var det 3,250 som fant hele greia betenkelig mens 21,750 ble ledet i sin tankegang uten evne til å tenke kritisk men bare følge.

Jeg får tallene til å stemme.
T.o.m. her i det lille fittebygdeområdet jeg bor i møtte jeg noen titalls folk som skjønte opplegget.
Kanskje du bare møtte på feil folk eller bor i et større befolket område der folk flest følger regler og retningslinjer uten å tenke over det (ifølge studier).

Sitat av frilansloser Vis innlegg
It's said....

https://youtu.be/FUA029ad4AA?si=zr8KEo61ZIJq1mkp



Jeg så hvilket innlegg du gav KP til i min tråd. Fint at du tenker selv men du kan tenke arrogant også, just saying
Vis hele sitatet...
På hvilken måte tenker jeg arrogant på?
40+ år med erfaring og bekreftelser på mine observasjoner og mistanker fra mange andre hold har lært meg at jeg tenker ganske smart.
Sist endret av Ass_Leprecaun; 2. februar 2024 kl. 19:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The world is my enem
Trådstarter
QUOTE=daffe;3876006]Tror faktisk 13% er ett litt høyt tall når man er på hvordan gruppementaliteten viste seg frem under korona �� Var ikke mange selvstendige igjen med egne meninger da. Hvor mange % av oss tok ikke vaksinen pga egne valg og turde å stå for det og ikke gi etter?[/quote]

Jeg nektet å ta den så lenge jeg kunne. Når staten kom med sanksjoner til folk som ikke lot seg vaksinere i form av flyreise så tenkte jeg faen heller, da hadde det også gått lang tid inn i prøvelse av vaksinen så følte meg sikker på at det ikke var noe direkte negativt med vaksinen. Så lot meg vaksinere "får håpe det ikke har hendt noe med meg eller psyken siden".
Vil ikke kalle det det å være arrogant å ha ett sånt tanke sett. Og om det er arrogant eller om Han er arrogant så er jo det faktisk ikke noe negativt men heller det motsatte. Se på "Barneskirenn kongen " der var arrogansen høy der. Verdensmester need i say more...

Har ikke selv tenkt over det med at denne opplevelsen og det at jeg er mye mer kritisk betyr at jeg i større grad klarer å tenke utenfor boksen. Interessant skal se dokumenteren. Ikke beskyld meg for å være arrogant er dere grei. Jeg vet ikke om mange andre som er til de grader ydmyk på kanten til at det ikke er bra.

Ps. Ville til Spania og varmen så derfor jeg tok den
Sist endret av NeverAgain; 2. februar 2024 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alltid gøy når konspirasjonsteoretikere sleiker hverandres rumpe og skryter av hvor smarte de er...
The world is my enem
Trådstarter
Sitat av Båbb Vis innlegg
Alltid gøy når konspirasjonsteoretikere sleiker hverandres rumpe og skryter av hvor smarte de er...
Vis hele sitatet...
Er langt ifra konspirasjonsteoretiker, Kritisk ja. Er nok ikke like godtroende som deg, som mest sannsynlig følger og går hvor folk forteller deg du skal gå. Det er pga sauer som deg at vi har ett en styre organ som jukser, stjeler og basically gir oss folket en lang finger. Ikke gå på automatikk kompis.
Sist endret av NeverAgain; 2. februar 2024 kl. 21:06.
Sitat av NeverAgain Vis innlegg
Er langt ifra konspirasjonsteoretiker, Kritisk ja. Er nok ikke like godtroende som deg, som mest sannsynlig følger og går hvor folk forteller deg du skal gå. Det er pga sauer som deg at vi har ett en styre organ som jukser, stjeler og basically gir oss folket en lang finger. Ikke gå på automatikk kompis.
Vis hele sitatet...
Dagens soleklare KP.
2pac alive in serbia
Sitat av NeverAgain Vis innlegg
Er langt ifra konspirasjonsteoretiker, Kritisk ja. Er nok ikke like godtroende som deg, som mest sannsynlig følger og går hvor folk forteller deg du skal gå. Det er pga sauer som deg at vi har ett en styre organ som jukser, stjeler og basically gir oss folket en lang finger. Ikke gå på automatikk kompis.
Vis hele sitatet...
Hvilket parti stemmer du på, hvis jeg kan spørre?
Sitat av NeverAgain Vis innlegg
Er langt ifra konspirasjonsteoretiker, Kritisk ja. Er nok ikke like godtroende som deg, som mest sannsynlig følger og går hvor folk forteller deg du skal gå. Det er pga sauer som deg at vi har ett en styre organ som jukser, stjeler og basically gir oss folket en lang finger. Ikke gå på automatikk kompis.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kallon Vis innlegg
Dagens soleklare KP.
Vis hele sitatet...
La meg presisere at jeg ikke står innafor konspirasonsteoriene, men det påfølgende du skrev er så spot-on som det kan få bli.
The world is my enem
Trådstarter
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Hvilket parti stemmer du på, hvis jeg kan spørre?
Vis hele sitatet...
Mdg ikke for de jeg er så jævlig enig alt, tenker heller at ambisjonene deres ikke er fysisk mulig. Hvorfor spør du om det. Beviser det at jeg er konspirasjonsteoretiker? Sorry men tydeligvis for gammel eller hip nok. "KP"?

Ahh KP skjønte nå��
Sist endret av NeverAgain; 2. februar 2024 kl. 21:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Jeg har alltid vært en sånn fyr som tenker på ting som jeg ikke bør tenke på i det hele tatt

Mens de andre i barnehagen eksperimenterte hvordan mark og maur smaker så gikk jeg rundt og tenkte på hvorfor vi lever og hva sannsynlighetene er for om vi er alene
Og basically gikk rundt og snakka til meg selv inni hodet mitt om ting som var totalt ubrukelig å tenke på men som jeg da til tross for det alikevel tenkte på sånne ting

Jeg er jævlig spesiell ass
Leste nesten ingenting av trådene, men jeg begynte å bli mer filosofisk, og meningen med livet da jeg var kanskje 24/25.
Slik jeg ser det er livet veldig meningsløst når man uansett slutter å eksistere når man dør.

Meningen med livet slik jeg ser det er å formere seg og videreutvikle genene.
Sist endret av einsteindragon; 2. februar 2024 kl. 23:28.