Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 864
Heisann folkens. Har ei venninne som har kjøpt seg en spiritbox for morros skyld. Viser seg nå når den kom fram at den kun støtter FM signaler. Er det noe som helst måte å få midlertidig/permanent endra på det slik at den kan plukke opp DAB signaler?
Uvaksinert 👍
Tror du spøkelsene er digitale?
Hva er en spiritbox? Det er neppe bandet spiritbox du mener?

Om det er en type radiomottaker som er laget for å motta FM radio vil den ikke kunne motta DAB.
Uvaksinert 👍
Boks for å fange opp spøkelseslyder.
Hvis den kun støtter FM så støtter den kun FM. Så enkent. Den eneste muigheten er å kjøpe et DAB-adapter, og det er i praksis en hel radio uten høyttaler. Kjøp heller en DAB radio hvis det er det du trenger.
Sitat av daffe Vis innlegg
Tror du spøkelsene er digitale?
Vis hele sitatet...
De følger vel med i tiden å har gått digitalt som oss andre dødelige. Trenger ikke være noe rart med det eller?

Erfaring = overbevisning?

Vi som driver aktivt innenfor feltet og bruker radioer som en kilde til kommunikasjon med den andre siden, driver med våre egne forsøk og gjør opp egne meninger basert på våre erfaringer, som er gjort opp etter timesvis med "forskning".

Jeg kan ikke presenterte vitenskapelig godkjent bevis,men min erfaring så langt tilsier at vi såvisst snakker med noen ved hjelp av Ghostboxer.

- Ofte så får vi en kjede med hendelser samtidig, det kan f.eks være at vi

hører: "se nå" fra en Ghostbox, mens vi få sekunder senere får utslag på et av måleinstrumentene vi ofte bruker under paranormale undersøkelser.

- Uten å ha kunnskap om oppdragsgiveres historie så hører og registrer vi ofte navn som viser seg å tilhøre nær slekt og får informasjon som vi ikke kan vite på forhånd.



Alt dette kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men etter alle hendelser som vi har erfart opp igjennom de siste 5 årene, er jeg personlig ikke i tvil om at det her verken dreier seg om tilfeldigheter eller pareidoli, men en faktisk kommunikasjon med den andre siden.

Men dette er min sannhet og mange vil garantert være uenig i disse teoriene, men jeg håper de i det minste vil gjøre sine egne forsøk før de konkluderer med at det ikke er reelt.
Vis hele sitatet...
Hvordan fungerer det

Fantastisk. Kun 2590,-
Sist endret av Dough; 24. januar 2024 kl. 13:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uvaksinert 👍
Nå bruker vel spiritbox støyen i fm/am, blir vel litt problematisk med dab?
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hva er en spiritbox? Det er neppe bandet spiritbox du mener?

Om det er en type radiomottaker som er laget for å motta FM radio vil den ikke kunne motta DAB.
Vis hele sitatet...
Det er det at man kan plukke opp stemmer fra gjenferd gjennom eteren som vi ikke hører ellers.
Eller noe i den duren.

Fenomenet har et eget navn men jeg husker det ikke for jeg bryr meg ikke så veldig om det.