Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 659
Hei.
Jeg og noen venner har startet en rust server som vi kaller for "Rust Norge 10x". Dette er en server med 10x gather rate, egne plugins som gir custom / commands. Vi ønsker å kunne fortsette de eldre "Rust Norge 10x-ene", vet om 2 som var før oss. Vi har for tiden rundt 10 aktive spillere og startet på fredag i uke 6. Vi har en discord server med masse informasjon og en community.
Dette er noe av det serveren har med:
  • 10x gather rate på alt
  • Backpack
  • Unlocked alle tier 1 BPs unlocked
  • Gratis skinbox med over 3600 skins
  • Recycler i flere monumenter
  • Kan lage egen recycler å ha i basen
  • Clan system
  • Auto auth og auto code for clan
  • Mulighet for å sette inn bilde fra google til frames og skilter
  • Raidblock fra 01-10 (man kan ikke bli raidet under denne tiden)
  • Home og safezone teleport (150 pr sted hver dag)
  • Group limit 8
  • Kart optimalisering for best FPS
Vi er åpne for andre plugins og andre forslag til server endringer. Hvis dere ønsker å komme i gang er det bare å bli med i discord serveren, eller kontakte meg i DM her på face eller discord.
Hvis dere ikke finner serveren med det navnet jeg oppga kan dere bruke "client.connect" i F1 console med denne ip-en:
node11.spillhosting.no:28049
Vi wiper hver uke på fredag klokka 16-18, det er ikke bestemt ennå.

Alle er velkomne og vi håper på å kunne se dere spille!
Discord: https://discord.gg/CNQ7s2AHxK
Min discord for DM: Banan™#5771
PS: Vil bare si at serveren fortsatt ikke er helt ferdig, men fortsatt bra å spille på.