Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2888
Heisann tenkte å ta meg turen opp til skipet i påsken, men sitter her nå litt frustert siden skal kjøpe billetter for meg + 3 til. er på plass 3700 atm og det er 3090 billetter igjen. Fra 1-10 er det noe håp om jeg og folka kan få billetter?
Enkel matte sier nei.
Enkel matte sier nei, men det er mulig å kjøpe billetter fra folk som finner ut at de ikke skal likevel. 2 kamerater av meg gjorde det i fjor så det er mulig. Det er heller ikke lov til å selge billetten dyrere enn de originalt blir solgt for heller mener jeg å ha hørt.
Vil påstå det er en real kjangs, ja!
Pleier også ofte og bli solgt billetter på den offisielle Facebook siden til The gathering.
Tror det er den offisielle Facebook siden, og var mye billetter tilsalgs ifjor.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Vil påstå det er en real kjangs, ja!
Pleier også ofte og bli solgt billetter på den offisielle Facebook siden til The gathering.
Tror det er den offisielle Facebook siden, og var mye billetter tilsalgs ifjor.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke det der er den offisielle fb siden til TG.. :P
Sitat av fatfro Vis innlegg
Enkel matte sier nei.
Vis hele sitatet...
Vell, mange som har stilt seg i kø som bare ikke kjøper når deres tid kommer, og da blir andre bak i køen tilbudt billettene, så er ingen enkel matte, nei.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Vell, mange som har stilt seg i kø som bare ikke kjøper når deres tid kommer, og da blir andre bak i køen tilbudt billettene, så er ingen enkel matte, nei.
Vis hele sitatet...
Den enkle matten inkluderer de. Kan jo være heldig, for all del
Oki, er bare meget frustrerende å se tallene renne nedover, men noen vet hvor billetter av privat personer blir lagt ut til salg?

Vil helst ha noen realistiske priser, men ellers takk
På finn for eks. Jeg er på 1300 plass og skal bare kjøpe to biletter, så kan sikker kjøpe for deg også, om jeg får pengene når det er min tur
Sitat av fatfro Vis innlegg
Den enkle matten inkluderer de. Kan jo være heldig, for all del
Vis hele sitatet...
Da blir det plutselig ikke så enkel matte lenger, iom at tallet er ukjent

Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Tror nok ikke det der er den offisielle fb siden til TG.. :P
Vis hele sitatet...


Jeg la ut feil link ser jeg nå, HER er rett link selv om den hadde utrolig lite likes.
Sist endret av Klistermerke123; 16. desember 2012 kl. 23:54.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Da blir det plutselig ikke så enkel matte lenger, iom at tallet er ukjent



Stussa en del på det jeg også, men når ett google søk sa det, så det jo bare være rett
Vis hele sitatet...
linken sto på gathering.org
https://www.facebook.com/gatheringorg

Sitat av Elshop Vis innlegg
På finn for eks. Jeg er på 1300 plass og skal bare kjøpe to biletter, så kan sikker kjøpe for deg også, om jeg får pengene når det er min tur
Vis hele sitatet...
Har en kompis som kan ordne 3 plasser selv for meg, men ellers tusen takk