Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1051
Så en diskusjon om at google har en sky tjeneste som var mye billigere enn Dropbox. Ser Dropbox skal ha 99 dollar for 50 Gb i året.
Hvem er best /billig/ kompatibel med android?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Wuala er bra, du kan "gi bort" plass på din pc mot skyplass, evt kjøpe for dyre dommer(funker helt fint å dele plass, har delt 100gb på pc'en, 100 er max per pc, men du kan koble flere pc'er til brukeren din)

De har Android app også.
http://wuala.com/
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Google skydrive er vel ganske bra? Tipper de har android-støtte og.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Dropbox:
Gratis lagring: 2GB
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Ja
iOS: Ja
Android: Ja
Windows Phone: Nei

SkyDrive:
Gratis lagring: 7GB (25GB for de som allerede var brukere 23/4)
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Nei
iOS: Ja
Android: Nei
Windows Phone: Ja

iCloud:
Gratis lagring: 5GB
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Nei
iOS: Ja
Android: Nei
Windows Phone: Nei

Google Drive:
Gratis lagring: 5GB
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Nei
iOS: Nei
Android: Ja
Windows Phone: Nei


Lånt fra iTavisen.
Hvor mye plass skal du ha egentlig? Jeg har Google Drive... Bruker den til skoleting etc. trenger ikke flere gb for min del ihvertfall...
Jeg bruker Dropbox, har totalt 28GB og får snart S3 noe som gir meg 50GB ekstra.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Dropbox:
Gratis lagring: 2GB
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Ja
iOS: Ja
Android: Ja
Windows Phone: Nei

SkyDrive:
Gratis lagring: 7GB (25GB for de som allerede var brukere 23/4)
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Nei
iOS: Ja
Android: Nei
Windows Phone: Ja

iCloud:
Gratis lagring: 5GB
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Nei
iOS: Ja
Android: Nei
Windows Phone: Nei

Google Drive:
Gratis lagring: 5GB
Windows: Ja
Mac: Ja
Linux: Nei
iOS: Nei
Android: Ja
Windows Phone: Nei


Lånt fra iTavisen.
Vis hele sitatet...
iOS-app er på vei til Google Drive. Det er også billigere å kjøpe flere gb på Drive enn f.eks. Dropbox.
Har du en HTC Desire S så kan du legge inn ROMs basert på One V eller skaffe en av HTC One serien og få 23GB gratis på Dropbox. Skru på mobilopplastning så får du enda 5GB. Samsung Galaxy S3 gir deg 50GB (eller 48?). Da får du veldig mye lagring "gratis".
4shared er ju et alternativ,husker ikke eksakt plass sånn i farta men noe mere enn dropbox vaffal(originalt).
De har og mulighet for å synkronisere med pc men det trengte IIS på pc´n,da funker det som en ekstra mappe på pc´n etter at greia er satt opp.