Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2703
heisann, lurer på hvor eller om det er butikker og gatekjøkken i området rundt tg ? Har ikke bil, så om det er close hadde det vært fint
butikker skal du se langt etter som jeg kan huske xD men bensin stasjoner og gate kjøkken finner du overalt :P
CC-Mart'n er 5-10min unna, samme med pizzadriver sin et-til-du-spyr-buffet og en statoil-stasjon. Motellet rett over gata fra Vikingskipet pleier også å kjøre noe mat-opplegg.

Ellers har du McD og div kebabsjapper rundt torget som er 10-15min gåtur unna.

gathering.org pleier å ha kart over hvor du finner de nærmeste
Sitat av GraasXo Vis innlegg
butikker skal du se langt etter som jeg kan huske xD men bensin stasjoner og gate kjøkken finner du overalt :P
Vis hele sitatet...
Tar jo approx 5-10 min å gå til butikken jo.

(OT: hvorfor ble posten min slettet? Skrev jo bare at det fantes både butikk og gatekjøkken i nærheten)
http://dl.dropbox.com/u/15486478/karthamar.JPG
Hentet fra 06-forumet til TG i sin tid, husker dessverre ikke hvem som står bak.
Husk at matbutikkene ikke har åpent annet enn onsdag og første del av lørdagen.
Sist endret av Esso; 29. mars 2011 kl. 09:21.
Det er en kantine i Vikinskipet, Nordre Sving heter den. vanskelig å ikke se den. litt dyrt der...

Det er mulig det blir Dolly Dimples stand der man kan kjøpe pizza, vet ikke prisene...
Trådstarter
5 1
Sitat av F4celess Vis innlegg
Det er en kantine i Vikinskipet, Nordre Sving heter den. vanskelig å ikke se den. litt dyrt der...

Det er mulig det blir Dolly Dimples stand der man kan kjøpe pizza, vet ikke prisene...
Vis hele sitatet...
stemmer det du sier, var der ifjor og håper at dolly blir i år aswell.

noen gode kebabsjapper å anbefale ?
Hadde vært greit med en kebabsjappe ja, anyone?

Hvis folk vil, kan vi vell arrangere en freakforum tur til en bra kebabsjappe og spise sammen?
Trådstarter
5 1
Sitat av olli408 Vis innlegg
Hadde vært greit med en kebabsjappe ja, anyone?

Hvis folk vil, kan vi vell arrangere en freakforum tur til en bra kebabsjappe og spise sammen?
Vis hele sitatet...
får nesten ta med rus gjengen da, satser på noen drøye historier, haha
Sitat av olli408 Vis innlegg
Hvis folk vil, kan vi vell arrangere en freakforum tur til en bra kebabsjappe og spise sammen?
Vis hele sitatet...

Hørtes fristende ut, er med på den! Skakkao til maten, eller?
Mjo, hvis du er villig til å rusle i 10-15 minutter kan du nå følgende: Kiwi, Rema, Nini, Peppes, McD, Shell / 711 (2 min unna lol), Pizzadriveren, CC og diverse andre butikker.
Kebabsjapper verd å nevne: BBQ'n (Er kjent under det navnet i allefall) og Dennis'. Husker ikke hva den tredje heter, men den er et steinkast unna Nini og Peppes.


EDIT: Dolly Dimples er den nærmeste pizzasjappa forresten. Like ved togstasjonen / Skyss stasjonen. Bare følg veien mot Hamar sentrum fra Skipet, can't miss it.
Sist endret av Lille Nikotin; 29. mars 2011 kl. 11:06.
http://dump.bentsen.org/kebab.jpg

San Marinos, kebabruta fra nff-babb 2010
får God mat inne i Vikingskipet
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Stikk over brua til Vika-senteret, der har dem hvertfall en ICA ellerno, eller så kan man fortsette forbi vikasenteret til en kiwi 100meter lenger unna. Digg med en gåtur over stangebrua hvertfall!
Dolly dimples er jo svinedyrt for en supertynn pizza. Ihvertfall som jeg husker det...
Sitat av Taurean Vis innlegg
Dolly dimples er jo svinedyrt for en supertynn pizza. Ihvertfall som jeg husker det...
Vis hele sitatet...

Smaker drit gjør den å
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Mjo, hvis du er villig til å rusle i 10-15 minutter kan du nå følgende: Kiwi, Rema, Nini, Peppes, McD, Shell / 711 (2 min unna lol), Pizzadriveren, CC og diverse andre butikker.
Kebabsjapper verd å nevne: BBQ'n (Er kjent under det navnet i allefall) og Dennis'. Husker ikke hva den tredje heter, men den er et steinkast unna Nini og Peppes.


EDIT: Dolly Dimples er den nærmeste pizzasjappa forresten. Like ved togstasjonen / Skyss stasjonen. Bare følg veien mot Hamar sentrum fra Skipet, can't miss it.
Vis hele sitatet...
Siesta ligger like ved peppes. Beste babben i byen, ellers har man jo dinar som ligger like over McD.