Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1993
Hei,
jeg holder på å arrangerer buss i fra Stavanger til TG 2010. Det jeg lurer på er om det er noen som inntresert til tilbudet.
Pris har jeg ikke enda. Men jo fler som er med jo billigere er det.

Jeg har fått en pris på 28.000kr,- det inkluderer hotell opphold for buss sjåføren.
Det er plass til 46 stk i bussen, og den har rimelig plass til utstyr og vi kan alltids få til andre ønsker som feks ha med deg kontorstol, hylle osv.

Vi er allerede 10 stk som skal vær med i bussen. Men det er fremdeles 36 stk ledige plasser
Bussen kjører ruta Sola-Stavanger-Sandnes, kan selvfølgelig hente opp folk i Kristiansand om noen ønsker dette.
Vi tar en svipptur innom Svenskegrensa så vi kan handle med oss litt lan drikke og annet nødvendig proviant.

http://www.solaturbusser.no/bilder/bilde1.jpg dette er bussen vi skal bruke, og den har en tilhenger i tilfelle man ønsker å ha stol eller hylle med seg.

Er det noen som kunne tenke seg dette?
Du burde også lage en tråd om dette tilbudet på The Gatherings egene forum, da det kan hende at det er noen der som er interesserte, men ikke henger her på nFF
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kjempeflott tiltak. Sett det i signatur, på hw.no og på gathering.orgs eget forum, så får du forhåpentligvis nok til at det blir.
Meg og en kompis er veldig interesserte, men vi trenger bare litt mer opplysninger.
Vi måtte i tilfelle blitt hentet i Kristiansand.

Men om prisene. Du sier det koster 28.000kr. Deler du bare dette på antall personer som blir med? Og regner med det er tur-retur? Hvis ja, hvilken dag kjører vi da hjem på?

Flott opplegg da!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
Ja vi deler prisen på antall personer. Ja det er Tur retur

Regner med at hjemturen er samme dagen som det slutter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Perfekt! Godt tiltak!
buss full av nerder! det er jo insane!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
For og si det sånn, det blir awesome!



Det er enda ledige plasser!
Sist endret av Sgt. Pepper; 27. november 2009 kl. 08:36.
Jeg og en kompiss tenkte oss oppover. Har ikke snakket med han enda om buss tilbudet deres, men det virket svært interessant. Skal høre med han i morgen.
Vi bor på Klepp, men kommer oss fint inn til Sandnes (ruten?) eller STV...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
**OPPDATERING**

Jeg beklager å meddele at Transporten til TG har blitt avlyst av buss selskapet pga kluss med en annen tur de skulle ha i Påsken.
Det var fint jeg fikk høre dette tidlig så det ikke hadde blitt en krise når dette hadde kommet opp rett før avreise.
Vi får heller møtes på toget og slå av en prat der.
Ha en riktig god dag videre!