Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1266
Hei

Lurte på hvordan responsen ville være om jeg foreslo å arrangere et TG Forbredelses treff (bli kjent treff) før TG 10. Jeg som ikke har vært der før, og siden ingen av vennene mine kommer til å dra, så ville det vært kult om dette gikk i boks.

Hvem ville vært interessert i å være med på noe slikt?

Vel.. Jeg er ny her, men trist at ingen svarer på posten min..
kanskje ikke folk er interessert? hadde jeg vært deg hadde jeg bare dratt, du kommer i kontakt med mange mennesker som er allrighte bare du har nogenlunde sosiale antenner
selv er TG et fjernt minne, jeg var der sist i 1998
Pseudonym
Riverton's Avatar
Trådstarter
Joda, får raskt venner jeg.. Tenkte dette ville vært hyggelig da
kjør på, TG er utrolig moro (etter hva jeg selv husker) når jeg var der i -98 var bredbånd lite påtenkt og hastighetene vi fikk i vikingskipet var out of this world
Jeg er gjerne med på dette!
jeg er mulig med.. jeg får se hva og hvordan og når dette gjennomføres..
Jeg og kompiser fra Lillestrøms området stiller nok opp! Vi er 5 stykk(Den harde kjernen i gjengen)
Pseudonym
Riverton's Avatar
Trådstarter
Flott! Da gjenstår bare hvor og når... Vet noen om lokaler evt steder å ha noe slikt?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Lokaler? Tror en sentral Peppes vil være et bra alternativ. Flott at du arrangerer dette. Hadde noe lignende rett før TG i år (tror det var mer tilfeldig, møtte ikke folk som kom på TG, men fortsatt supert).

Rart å tenke på at dette var det første treffet jeg var på. Telte etter nå, og fant ut at jeg har vært med på sju nFF-IRL-ting tilsammen, og dette bare i år (og dette teller ikke med å sparke bergenserne i gang :P ).

Bra med nye folk som ikke har alskens teite fordommer om treff! All hail Riverton!
Pseudonym
Riverton's Avatar
Trådstarter
Peppes ja.. Digg det. 31 mars braker det løs, så må bli før den datoen